úterý 15. listopadu 2011

Catrice: Big City Life, Sydney

* koupené za mé vlastní peníze v našem místním Rossmannovi s 10% slevou

Nechtěla jsem tuto recenzi moc psát, ale opět mi to nedá a musím to vykřičet do světa. Tato paletka je docela v pohodě, ale že by to byla nějaká nutnost? To asi ne. Vlastně by se dalo i říct, že celkem lituji nákupu, protože to vypadá, že teď v drogériích bude veselo, takže ty skoro dvě stovky bych dokázala využít i jinde. No ale už to je doma, proč si to koupit si přečtěte někde jinde (volume 1, volume 2, volume 3) a já Vám povím, proč si to nekupovat.



Výběr odstínů je takový... nijaký. Nebo jsem to jenom já, komu ty odstíny přijdou na jedno brdo, ty brďo? Fialová smíchaná s hnědou nebo modrou nebo šedou, některé mají pro oživení žlutou, jiné tyrkysovou, ale jinak... jinak je to dost podobné. To samé s tvářenkama, jedna do hněda a druhá do růžova... no nic a k tomu všemu mi ty odstíny přijdou dost neoriginální.



Pigmentace dostává docela na frak. Některé paletky jsou na tom bídně (tady tedy soudím pouze podle minutkové zkušenosti z obchodu) a ta moje na tom není o moc líp. U tvářenek to ještě jde... ale stíny? Stíny se mi na oku barevně skoro vůbec neukážou, vůbec například není vidět barevný rozdíl mezi dvěma tmavšími fialovými odstíny. Odstíny jsou třpytkaté a ty třpytky jsou na rozdíl od barev vidět hodně.




Pudry jsou uprášené, navíc mě celkem vytáčí, jak je vidět používání, stačí si dvakrát nabrat ze stínu a hned to začne v paletce hrudkovatět a děravět.

Balení je podle mě zbytečně veliké. Jako možná šířka na výšku by šla, ale tloušťku vůbec nechápu. Proč je ta paletka tak tlustá, když poloviční by úplně stačila. Navíc na tom černém papíru je vidět každý uprášený zbyteček. A taky mi tam chybí zrcátko.



Ale přijde mi, že si stěžuji už docela zbytečně, stejně to všici chcete a polovina z Vás už to má. No nic... líčení v akci s touto paletkou jsem už ukázala se světlou i s tou tmavší tvářenku. No a fotky byly dneska obzvlášť nekvalitně vypečené, protože za prvé mám tu podzimní depresi, tak se mi nic nechce, a za druhé mi ta paletka až tak moc k srdci nepřirostla, že ani fotit se mi moc nechtělo. A z nějakého zvláštního důvodu mám na tu svou paletku naprosto trošku jiný a opačný názor než v neděli uveřejněná recenze by_Jitulikaaa. (Dokonce i ta černá tužka mi přijde jako dost zbytečné příslušenství, vůbec nemaluje a taky nejde z obalu vytáhnout.) (Ale zas jako tu recenzi si přečtěte i u Jitulikaaa, protože tam uvádí fakta a vlastnosti, které jste se u mě nedočetli. A fotky má taky hezčí. Vlastně se divím, že to tady u mě pořád čtete. Utíkejte na tu druhou recenzi, tato stála opravdu za starou bačkoru, protože byla trapně negativisticky jednostranná. Jsem si teď tak nějak jako uvědomila. No ale přepisovat to nebudu...)

31 komentářů:

  1. A to já jsem zas za tu recenzi ráda. Pořád kolem ní chodím a říkám si, jestli o něco nepřicházím a jestli nejsem divná, že ji ještě nemám a že mi při zkoušení nepřišla nic moc. Navíc jsem taky nemocná a chudá (začíná to nabývat nesnesitelných rozměrů, jelikož včera jsem dostala asi po deseti letech horečku kolem 38 a váhám už dva měsíce s nákupem mono stínu essence), takže jsem ráda, žes mi to pomohla vyřešit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přesně tuhle mám:0)
    http://curllygirll.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. lícenky vyzerajú pekne.
    Pigmentácia tieňov na ruke nevyzerá naozaj dobre. A keď už ani na ruke nie, tak potom neviem kde .... máš aj iné tiene od nich? Aké sú? a vtipné, že pigmentácia sa iba tebe nezdá (myslené v dobrom a ironicky)

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám a ani mít nebudu. Byla by to milionta zbytečnost do me sbirky. Přijde mi, ze od te doby co mám Naked paletku mi jakékoli ostatní přijdou nic moc...

    OdpovědětVymazat
  5. Jenom doplním, že mně se ta pigmentace taky nezdála, ale po těch chvalozpěvech jsem si říkala, že budu asi teda nějaká divná. Tak aspoň, že nejsem divná sama :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě ta paletka přijde celkem fajn, ale je fakt že dva z těch stínů v Sydney nejsou nic extra.Ale jinak je to má první paletka a jsem docela spokojená :)Misa

    OdpovědětVymazat
  7. rena: neboj, nejsi divná. jsme v tom spolu. a pokud tuto mít nebudeš, tak se svět opravdu nezblázní. přeji brzké uzdravení.

    monica in essence: haha... no já jsem prostě nejvtipnější.

    plumfoolery: já hlavně na paletky vůbec nejsem, takže ani nechápu, proč jsem si to kupovala. viním za to davovou blogovou hysterii.

    misa: na první paletku je to podle mě docela dobrá volba.

    OdpovědětVymazat
  8. Berlínská je pigmentovaná velmi dobře, za tím si stojím. Co se originality barev týče, tak ta je bídná, použila jsem 3 stíny a na oku to vypadá jako jediný... Ani nevím jestli se mám vůbec s nějakou recenzí ještě snažit. Tuhle jsem ještě nevyzkoušela, moc se mi do toho nechce a koketuju s myšlenkou ji někomu podarovat... asi totiž nákupu taky trochu lituju.

    OdpovědětVymazat
  9. viennettka: já si tedy recenzi ráda přečtu i od tebe.

    OdpovědětVymazat
  10. Nemám a už ani nechci, takže jsem za recenzi taky vděčná, doteď jsem ještě trošku váhala a litovala.

    OdpovědětVymazat
  11. Super recenze, mám pocit, že se blogerky bojí napsat, že za takové peníze je výrobek nic moc a že jinde seženete lepší. Na každém produktu pak najdou něco dobrého a hromada lidí si to na jejich doporučení koupí a je zklamaná nebo nespokojená, protože čekali víc.
    Btw: na co si brousíš zuby v drogerii teď?:)

    OdpovědětVymazat
  12. dik za recenziu, ani som netusila o jej existencii...dodnes :) Nicmene, odtiene mi nevyhovuju u jednej ani u druhej, takze je to pase. Jo a viest kozmeticky blog v tejto rocnej dobe je asi pase tiez, svetlo je o nicom, fotky de fakto tiez a motivacia tiez pokulhava :) Toto vsetko som si dnes uvedomila, ked som sa rano pokusala stvorit nejake fotky na blog :/

    OdpovědětVymazat
  13. je fakt, že tahle mi taky připadá barvama taková divná:D. Mám Berlín a ten je super, krásně pigmentovaný a barvy se mi taky moc líbí. Londýn je taky super, ale tam jsou ty barvy trošku divočejší a líčila jsem se s ní asi jednou. Máš pravdu v tom, že tužka a ten štěteček jdou blbě vyndavat (ten štěteček je navíc pěkně k ničemu). A zrcátko mi taky moc chybí. Zpětně si řikám, že Berlín byla super koupě a používám jí takřka denně. Londýn jsem tam ale mohla s klidem nechat, protože ty stíny mi moc nesedí (ale zas ty tvářenky jsou úžasný)

    OdpovědětVymazat
  14. joooj, ty si strasna:DDD, ziadnu depku si nepustaj k telu!!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja sem jako ani o ní neuvažovala...jediný,co se mě líbilo, bylo balení...no a když už všechny podobný stíny, který bych využila, mám doma v high end nebo MAC variantě, k čemu by mě byly v drogerkové kvalitě, že?

    OdpovědětVymazat
  16. No, chtěla jsem si jí koupit, ale u nás to samozřejmě nemají. Jsme velké město, ale mám jen jednoho Rosmanna, kde nikdy nic nového nedojde :-/// Hlavně, že je tam 100 zbytečných Schleckerů!
    No, ale aspon ted nemusím litovat, že Syndey nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Jo ale ještě jsem chtěla říct, že se mi zase strašně moc líbí ta tmavší tvářenka, už jen z té paletky. A na tobě vypadá opravdu skvostně! Já jdu zítra obhlédnou nějaké Alverde, to zas bude nervák.

    OdpovědětVymazat
  18. Mňa davová blogerská mánia obchádza, paletka sa mi nezdala nič moc, ani som si ju nekúpila ani nekúpim, a po tvojej recenzii už duplom :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. ajajaj, to sem ji vážně tak přechválila.? jenomže já si fakt nemůžu pomoct a za tou recenzí si stojím... hlavně co se týče Berlína. ale co člověk to jiný názor, zkušenost, dojem, spokojenost a tak dále...takže jsem ráda i za tvojí recenzi a každý ať si udělá názor podle sebe. a taky se musím přiznat, že já jsem úchyl na: za prvé paletky a za druhé hnědé stíny. pro mě by nemusela žádná jiná barva stínů existovat, všechny ostatní beru jenom jako doplňkové ke hnědé a když se chci jooo odvázat. :-) no sem já normální? (vím že ne :-))a ta černá tužka mi taky nejde vytahovat, vždycky ji doluju nůžkama (zapomněla sem zmínit)
    PS: depka ať brzo odejde, taky na mě čas od času sedne mrcha jedna

    OdpovědětVymazat
  20. monica in essence: zapomněla jsem napsat, že toto jsou jediné stíny od catrice, co mám.

    dejnicka: to jsem ráda, že někomu posloužilo.

    vlasta: no chtěla bych moss rtěnku a taky upíří essence a ještě lady alverde... no tak asi nic.

    noogeta: to jsem ráda.

    lučiak: je pravda, že světlo je nic moc, taky ty moje fotky moc těm reálným odstínům neodpovídají. až tedy na ten fakt, že se mi nelíbí naživo a nelíbí se mi ani na fotce.

    suzie: a mě zrovna tato líbila barevně nejvíc. tak nic.

    evie: dobře, zkusím.

    dashulka: však jasně. mě ta paletka taky přijde trošku nadbytečná. (a to žádné high end stíny nemám) vlastně ta kolekce mi od začátku přišla nadbytečná, ale nějak jsem se nechala unést.

    baletka: alverde jsem naživo ještě neviděla... a jinak zrovna tyhle paletky mají i v naší dm.

    lucia petruchová: alespoň ušetříš.

    jitulikaaa: nepřechválila, jen prostě ti asi vyhovuje něco jiného než mě. a svoji depku vidím asi tak do vánoc. pak se deprese volně přelije do jarní únavy, a pak to snad už bude pohoda.

    OdpovědětVymazat
  21. Zajímala by mě tvoje recenze na kate moss rtěnku -- je to takovy must have nebo je to podobna bublina jako s catrice? :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem ráda, že píšeš negativní recenze. Už mě štve, jak je všude samá chvála na stále stejné věci, o kterých vím, že nic extra nenabízejí :)
    Přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  23. Vlasto, jestli se můžu vložit do diskuze, tak za mě určitě ano! Stojí za to!

    OdpovědětVymazat
  24. no jak píšeš že jsou ty barvy nastejný brdo, tak mi přijde že je to v poslední době takový trend, taky bych spíš uvítala aby v paletě bylo od každé barvy něco :-)

    na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. vlasta: dashulka: já jsem si tu rtěnku sice pořád ještě pořádně nezkusila (jen jednou jsem to očumovala a očuchávala v drogérii), ale taky si myslím, že za ty peníze stojí.

    nuf: děkuji. já se snažím.

    markéta trpišovská: myslím, že tentokrát vynechám.

    OdpovědětVymazat
  26. A za jaké drogerie ju máš?Nák mě začal ten tvuj blog bavit:):D

    OdpovědětVymazat
  27. Jéé ty jseš z Třebíče?:)já taky:)

    OdpovědětVymazat
  28. niky: ano jsem z třebíče a paletka je z rossmanna.

    OdpovědětVymazat
  29. Já je teda nemám a ani nechci (ne že by v rossmannu ještě vůbec byly). Podle mě je to přesně jak říkáš, jsou takové nijaké. :(

    OdpovědětVymazat
  30. A já ti za tuhle negativní recenzi děkuju..! :) Protože teď aspoň nemusím litovat, že sem si paletku nekoupila a ušetřila sem tak dvě stovky na jiné přípravky! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...