středa 2. listopadu 2011

Crabtree&Evelyn

*PR vzorek

Milý Ježíšku, čas vánoční se sice blíží pomalu, ale jistě, takže je na čase Ti otevřít svou duši a pošeptat, co bych si letos k Vánocům přála.



Crabtree&Evelyn je anglická značka kosmetiky, po které už toužím dlouho. Hlavně ty jejich krémy na ruce mi opravdu nedají spát, kam se na to hrabe L´Occitane. A tak si asi dovedete představit, jak jsem byla ráda, když ke mně postranní cestičkou doputovalo toto dárkové balení: sprchový gel a tělové mléko ve variantě Citron, Honey & Coriander Duo.





Než se budeme věnovat samotnému gelu a tělovému mléku, tak se podívejte na to vymazlené vytuněné balení. Žlutozeleně proužkovaná krabice solidních kvalit, která má nahoře ozdobnou mašli a otvírá se na suchý zip. Obě lahvičky jsou v menší obyčejné krabici pěkně zaklíněné, takže balení vypadá navenek vždy upraveně a ozdobně. Gel má standardní zavírání s výklopnou dírkou a je v průsvitné lahvičce, zatímco mléko je v lahvi neprůsvitné a s pumpičkou, bezpečnost přenosu je zajištěná svorkou. A jsem z toho naprosto na větvi, takovou svorku jsem ještě neviděla.





Vůně je ze začátku hlavně citrónová, po chvilce se ale rozvoní sladce medově. Voní to jak slabý čaj, hodně citrónu a kapka medu. Dále se ta vůně trošku jako kořenitě rozloží a rozleží, nevím sice, jak voní koriandr, tak ale to bude asi přesně ono. Postupem nošení se vůně koriandru a medu vytrácí, až nakonec zbude jen citrón. Gel i tělové mléko mi voní stejně a přijde mi, že vůně se na těle drží tak průměrně dlouho (odhadem čtyři hodiny?) a je pravda, že z rukou ho cítím i několik hodin, tedy přesněji a častěji do doby, než si umyji ruce. Sprchový gel je husté konzistence a mě se s ním umývá příjemně. Tělové mléko mi přijde opravdu výživné, i když já to bůhvíjak ani nepotřebuji, takže možná se pletu. Ale na suché a popraskané ruce mi to mléko opravdu pomáhá (mnohem víc, než takový Creme Anglaise od Lush - k tomu se ještě někdy dostaneme).

A tak, milý Ježíšku, tělové mléko a sprchový gel si ze seznamu zatím odškrtni, ale pamatuj, že by se mi opravdu hodilo dostat nějaký ten krém na ruce... nebo třeba celou sadu. Jo, Ježíšku, a kdyby se ti nechtělo objednávat z Anglie, tam můžeš zajít do Slovanského domu nebo na Chodov, tam mají Crabtree&Evelyn v Česku obchody. Já jako vím, že to není z levného kraje, ale když už jsou ty Vánoce...

... pokračování příště.

15 komentářů:

  1. A to jsem chtěla šetřit :-) balení vypadá opravdu moc pěkně, mám ráda takové detaily...

    http://mestonadseinou.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Balení je opravdu krásné, a vonět to musí dokonale :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi si zakážu chodit na blogy, pak nevím co dřív:)

    OdpovědětVymazat
  4. kosmetika, kterou používá i královská rodina mě taky lákala, ale po tom, co jsem léta v bývalé práci měla možnost zkoušet jejich výrobky mě tak strašně odradily, že už nemám chuť jakékoliv jiné věci od této značky zkoušet :/ škoda

    OdpovědětVymazat
  5. ta zarážka je super nápad, škoda, že ju nedávajú aj k iným pumpičkovým výrobkom.

    OdpovědětVymazat
  6. teda to vypadá úžasně. A ten popis té vůně, hmmm. Akorát teda ta cena není úplně nejnižší, ale asi si udělám radost k vánocům :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm tyhle vůně já můžu,... ale musím šetřit, opravdu jo :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som od nich v Anglicku zopár výrobkov vyskúšala, ale nić mi neprišlo nejako super, že by som si to musela kúpiť znovu... Najviac sa mi asi páčil telový púder a ten mám doteraz :)

    giveaway whaluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. takovouhle svorku mám třeba u abcderm miceralky (tedy už nemám, po koupi jsem ji vyhodila, jen zdržovala u použití) a i u par olejů z asie byla

    btw. obchod téhle značky jsem v Londýně míjela v covent garden a vůbec mě to netáhlo - ono což o to, obaly mají moc pěkné, ale řekla bych, že jde o případ, kdy design převyšuje kvalitu většiny sortimentu (ve stejné kolonce mám i l´occitane)

    OdpovědětVymazat
  10. Kamarádka dostala sadu s růžemi, tak jsem měla možnost to ovonět. Vůně příjemná, balení krásné, ale že bych to musela nutně mít... asi ne, mě ta pečující kosmetika prostě tolik nebere.

    OdpovědětVymazat
  11. dneska došel balíček se štětcem.. :) no vlastně on došel už včera, ale vrátila jsem se domů až večer, takže jsem na poštu zajít nemohla.. málem se ke mě nedostal ani dneska, protože na naší úžasné poště máme otevřeno jen do 15:30 a já dojíždím dom o půl hodiny později, akorát úterky byly do 17h.. jenže v úterý jsem ten papírek objevila dááávno po 17.hodině... vyslala jsem tedy babičku, ať mě to vyzvedne, samozřejmě na poště jí ho pošťačka nechtěla dát, i když ví, že jsme rodina, protože bydlíme na malé vesnici.. Takže jsem si málem musela počkat až do příštího uterý :D .. jinak ke štětci... je neuvěřitelně jemmý, na co ho budu používat ještě nevím, jestli na tvářenku nebo něco jiného :) děkuji i za to zbývající překvapení, už jsme si vybrali pár kuponků do DMka, které použijeme ;)

    OdpovědětVymazat
  12. a ještě jsem tam zapomněla napsat, že hrozně mooooc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  13. víte co, samozřejmě máte všichni pravdu crabtree&evelyn je předražený, platí se za značku a normálně bych si asi této značky moc nevšimla, protože péče o tělo mě nebere. ale tento článek je opravdu myšlený spíše jako inspirace pro vánoce a přiznám se, klidně si mě odsuďte, já bych tu dárkovou sadu krémů na ruce strašně chtěla opravdu. myslím si, že je to naprosto perfektní dárek...

    brigitte: taky mám ráda detaily.
    shaki: voní.
    noogeta: tak nechoď.
    rendy: škoda.
    monikainessence: to jo.
    alushka: a přesně tak jsem tento článek myslela.
    limett: jj, šetři.
    luciapetruchová: mě se zase nejvíc líbila pokojová vůně, nebo spíš skříňová, taková blbost za takové peníze...
    černámoora: jako jo, je to přesně stejná kategorie jako loccitane
    viennettka: ani mě ne.
    miss.brownie: tak to jsem ráda, že došlo. a doufám, že s těmi kupóny jsem se alespoň trošku strefila.

    OdpovědětVymazat
  14. Já miluju krémy...bohužel jsem musela začít dočerpávat své zásoby,jelikož jsem s těžkým srdcem usoudila, že učebnice potřebuji víc než nové krémy...ale bylo to rozhodnutí mozku a ne srdce =D

    OdpovědětVymazat
  15. ano, jak říkám, už tam máme vybrané pro co si půjdem s mamkou ;) opravdu děkuju moc.. a Mars zabavil bratr, takže se podělíme celá rodina :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...