čtvrtek 3. listopadu 2011

Crushed Botanicals: Honey & Wild Oat Face Mask

* nakoupené za mé vlastní peníze přes Heartsy na Etsy

A pro začátek si ujasněme jednu věc. Pokud máte citlivou pleť, která snadno zčervená, kterou podráždíte už jen neobvyklým krémem a která špatně snáší agresivní pleťovou péči, tak nečtěte dál, okamžitě zavřete prohlížeč a ustupte dva metry od počítače, je pravděpodobné, že jen zmínka o této masce Vaši pleť může podráždit. Všichni ostatní berte na vědomí, že tato maska není slabý odvar čaje a čtěte opatrně dál. Pokud máte kůži hroší (asi jako já), která menší vzpruhu a silný peeling občas potřebuje, tak tu dneska máme takovou specialitku na míru.



Tu masku jsem objednávala a četla jsem, že prý medová maska. Sice k tomu tam je ještě ten oves, ale tomu jsem moc pozornosti nevěnovala. Ta maska vypadá jako med, takže jsem čekala úplně stejné účinky, jen lepší. No byla jsem překvapená. Po nanesení na obličej mi maska doslova vyžrala kůži. Je to cítit docela hodně, maska na obličeji štípe a maličké částečky divokého ovsa ze zakusují do vrchních vrstev kůže. Není to nic pro citlivky, já jsem Vás varovala.



Konzistence je taková spíš gelovitá a kluzká, špatně se nabírá a je to docela opruz a trvá to než masku nanesu v dostatečném množství na obličej. I když až tak strašné to není, protože je potřeba úplně slaboulinké vrstvy. Maska má žlutou barvu (přesně takovou tu medovou), po nanesení ovšem není příliš viditelná, strašit nebubujete. Výsledkem je hladká pleť, já pak na noc vždy používám ještě Vitacreme B12 a ráno mám opravdu viditelně a hmatatelně vyhlazenou pleť sjednocené barvy.




Balení se mi moc líbí, je skleněné s bílým šroubovacím víčkem, ta malá lahvička je za normálních okolností dost drahá (já jsem kupovala za $12) a poštovné taky je celkem pálka. Na druhou stranu lahvička mi vydržela opravdu dlouho, jedno balení asi tři měsíce při použití jednou týdně (častěji jsem to raději ani nezkoušela). A žádnou takovou masku jsem na obličeji ještě nikdy neměla, prostě ten kůži vyžírací efekt je opravdu intenzivní a výsledky jsou i viditelné. Já Vám tu masku raději nebudu doporučovat, protože přece jenom pro slabé povahy to bude asi příliš silný vývar. Ale vězte, že pokud někdy na nějakou slevovou akci na Crushed Botanicals opět narazím, tak si nejspíš tuto masku objednám znovu.

7 komentářů:

  1. Páni, až to trochu nahání strach :-) Nejsem si jistá, že by to má pleť zvládla, na druhous tranu mně to láká vyzkoušet. A navíc....dost nutně bych něco takového vyžírajícího nyní potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi zůstanu u medu:)
    Já zas už asi tři týdny večer potírám pleť citronovou šťávou a právě to štípání není zrovna lákavé (i když teda trvá chvilku), ale když vidím ty výsledky, tak si říkám, že něco na tom je - pro krásu se musí trpět=D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takovou přesně potřebuju!! Sice aplikace mě dost odrazuje, ale pokud "vyžírá", je aspoň vidět, že působí. Díky za tip. N.

    OdpovědětVymazat
  4. shaki: strach ne, ale pravda, že když jsem to poprvé zkusila, tak jsem byla hodně překvapená. ani jsem netušila, že něco takového je možné...

    dáša: toto je hodně podobné citrónu, jen to štípe asi tak pětkrát víc.

    naďa-karin: není zač.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem prohlížeč nezavřela, ale dva metry jsem odstoupila. Jenže na takovou dálku to nepřečtu. Takže jsem se zase vrátila.
    Zní to výborně! Akorát mně by to nejspíš tu kůži sežralo doslova. Ale závidím. Možná v příštím životě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Myslíš, že by to bylo dobrý na aknetickou pleť? taky nejsem žádná citlivka a mám pocit, že by má pleť chtěla trochu inovovat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...