neděle 6. listopadu 2011

Etude House: Golden Ratio, Face Glam - náhled

... že prý si někdo stěžoval, že by prý chtěl vidět můj nový rozjasňovač... nebo mě přestane sledovat nebo co? Na pořádnou recenzi zatím nemám dostatek zkušeností, chybí mi taky čas a síly to pěkně od podlahy sepsat, tak se zatím kochejte jen obrazově. A jen tak mimochodem: vlastnili jste někdy nějakou kosmetiku, na kterou jste se báli sáhnout, protože vypadala krásně a esteticky a Vám bylo líto to vše zničit pravidelným používáním?

18 komentářů:

  1. Já jo :D:)_Byl to dokonalý třpytivý krém na ruce, který superužasně hydratoval.. Byl tak skvělý a já nechtěla aby ho tam bylo malo a bylo mi líto ho použivat... Tak si ho vzala do parady mamka a po kremu ani pamatky :(:D

    OdpovědětVymazat
  2. Recenzi, hned, hned. Vypadá to naprosto dokonale. Ale já Tě stejnak přestanu sledovat. Ty jsi ze všech blogerek největší mor pro moji peněženku a já už to dlouho nevydržím :-D Asi si tě dám do nějakých "zakázaných" stránek nebo co :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, leží mi tady úžasný tělový krém v dárkovém balení z Paříže a já ne a ne ho otevřít... :-)

    Jinak zvu http://mestonadseinou.blogspot.com/2011/11/soutez-o-ocni-odlicovac-sephora.html

    právě spuštěna soutěž o odličovač Sephora :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já to tak mám skoro se vším, že je mi do toho líto sáhnout a narušit tak ten jednolitý povrch (třeba u stínů). Mám dvoje stíny Anna Sui a ty mají navrchu vytlačenou růžičku - vždycky ty stíny nabírám okolo úplně u okraje, aby ta růže zůstala co nejdéle neporušená... jsem divná, já vím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně ten samý pocit mám s produkty od Benefitu, jsou krásné a taky dost drahé, tak je mi pak líto je používat. :DD :(
    Ten rozjasňovač vypadá dost dobře!.)

    OdpovědětVymazat
  6. janiie: tak alespoň si to maminka užila.
    baletka: to dost těžko, když jsem pořád nesmělá zkusil i ten krém ve víčku...
    alushka: no dělej, jak myslíš. ale víš, o co všechno přijdeš. o všechnu tu skvělou kosmetiku...???
    brigitte: mě zase jednou ležel doma hugo boss v dárkovém balení. a když jsem ho za dva roky konečně vybalila, tak voněl jinak, než by měl...
    viennettka: nejsi divná, jen máš prostě ráda růže.
    mia: jo tak na benefit, až budu mít někdy doma, se taky budu dlouho dobu jen dívat.

    OdpovědětVymazat
  7. http://blogaboutlife12.blogspot.com/ followni pls ja som followla tebe tiež :)

    OdpovědětVymazat
  8. ten obal je božskej :) a jak psala mia, benefit je taky přenádhernej :)

    OdpovědětVymazat
  9. U mě nejde ani tak o pěkný obal nebo vzhled produktu, ale o to, že když něco opravdu funguje, tak je mi líto to rychle vypiplat. Takže dobré a užitečné věcičky šetřím a šetřím, aby vydrželi co nejdéle. A občas to dopadne tak, že je nakonec musím rychle vypotřebovat kvůli končící nebo prošlé lhůtě použitelnosti.

    OdpovědětVymazat
  10. no tak nevyradim, no :)
    ozaj a toto fakt vyzera nadherne!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak kradu nebo co?! Tohle asi potřebuju, no. Vypadá to nádherně a určitě to bude i skvěle vypadat na papulce.
    Já teda používám i ty hezky vypadající věci...jsem v tomto směru úplně marná a musím všechno hned patlat!

    OdpovědětVymazat
  12. Když jsem si začala kupovat drahou kosmetiku, tak mi bylo líto používat všechno:) Byla jsem taková šetřílkovská, ale už jsem se otrkala a šup s tím na obličej, tělo, vlasy apod.:)....

    OdpovědětVymazat
  13. rosaroja: tak to naštěstí nedělám, když už něco načnu, tak to i používám. spíš mám ten prvotní ostych dotknout se neporušeného povrchu.
    natalie: jj, benefit je krásný.
    jana šamalík: tak to jsem ráda, že mi zůstaneš věrná.
    boruvk_a: krást nemusíš, ono to zas až tak drahé nebylo, myslím, že do tří stovek s poštovným jsem se vešla.
    noogeta: a tak je to správně.

    OdpovědětVymazat
  14. inak, aký je? tiež ho zvažuje ale v zlatej farbe... teda chcem aby bol nenápadný a ružový sa k môjmu žltému podtónu nehodí asi:D
    no nič. recenziu som tu nenašla a straaaaaašne si ju prosím :) alebo ak by si bola tak dobrá tak aspoň pár viet k nemu:) či sa oplatí alebo nie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. katko, recenze tady ještě není. asi největší nevýhoda tohoto rozjasňovače je balení. je prostě obrovské a strašně nepraktické, takže já jsem ho použila, ale schovávám si ho ve skříni. ještě asi po druhém použití mi z toho upadl tesnící kolečko, co je u toho tekutého ve víčku, takže já se bojím s tím skoro pohnout, že mi to vyteče...
      jinak jako rozjasňovač je takový decentní (další důvod proč ho moc nepoužívám, mám raději větší lesk), ale moc krásný, ta růžová se na mě moc neukáže, spíš jen tak prosvětlí a odráží světlo. ta tekutá část je konzistencí hodně podobná benefeti rozjasňovačům, je tekutější a méně krémová a dobře se roztírá. ta horní část ve víčku by měla být krémová, ale ta hmota je opravdu tuhá, jako nabírá se snadno prostě přejedeš a máš akorát množství pro jednu tvář. zkoušela jsem ho i vrstvit (nejdřív z víčka, pak to tekuté) a nevšimla jsem si moc rozdílů (ale v tomhle se možná pletu, chtělo být víc to nosit).

      podle mě je to spíš taková roztomilá blbost, jako určitě využiješ, ale není to nutnost. jestli po něm ale toužíš, tak se dá koupit i levněji než na cosmetic-love, jen sleduj ebay a občas se objeví v aukci (jako pozor taky se občas stane, že v akci se vydraží za víc, než je normální cena, musíš to hlídat). já ten svůj mám z aukce, myslím, že se mi podařila za osm dolarů? možná za deset... tak nějak.

      ale jinak ty ses do toho pořádně dala a nakupuješ...

      Vymazat
    2. Och, no tak túto kúpu si ešte rozmyslím:) ´dakujem pekne
      a áno dala som sa do toho:D ešteže brigádujem a môžem si každý deň počítať "6 hodín obsluhovania- kúpim si bb krém, 3 hodiny obsluhovania kúpim si happy tea time.." :D
      keď tie recenzie píšeš úžasné a mňa už prestalo baviť míňať stále zopár eur každý týždeň v drogérke za niečo čo vlastne nefunguje:)
      každopádne, tvoje recenzie sú úžasné:)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...