neděle 27. listopadu 2011

Hledáte taky přes Google?

Na tento blog chodí velká spousta lidí. A protože máme strejdu Googla a taky tetu Google Statistiku a protože jsem oslavila ty narozeniny, tak je na čase si to pěkně zrekapitulovat.

Krom obligátních dotazů na s kosmetikou spojené záležitosti sem chodí lidé i z několika dalších důvodů. Spousta lidí sem chodí, protože má rádo tvářenky. A tak se na Googlu starostlivě ptají  jak na tvářenku, případně chtějí vidět tvářenky foto a nebo všechny moje tvářenky. To samé s rozjasňovačem. Dokonce se kdosi ptal na guerlain rozjasnovac, což moc nechápu... tedy chápu, proč se na to někdo ptá, ale nechápu, proč ho Google posílá za mnou. Moc Guerlain rozjasňovačů tady na blogu nenajdete. Někdo chce poradit s moc výrazná tvářenka, jiný chce experimentovat s fialová tvářenka. Případně se občas někdo chce ujistit, že je naprosto normální, když mam nekolik tvarenek. No normální to asi je, záleží na tom, kolik je těch několik. Já třeba jsem si naprosto jistá, že další tvářenku si kupovat nepotřebuji, protože ty, co mám doma, mi vystačí do konce života (a nejspíš i toho posmrtného). Někdo jde přitom i více do sebe a chce rovnou vědět kolik mate make upu. A víte co, já jsem zjistila, že toho doma až tak moc nemám. Mnohem nenormálnější jsem v tom, kolik toho ještě chci. I když někdo si myslí, že pouzivam jen make up blog... A někdo si prostě jen myslí, že vypadám jak po líčení klaunů.

Kromě tvářenek spousta návštěvnic tohoto blogu taky holduje maskám. A tak chtějí vědět jaký štětec na nanášení masky (to nevím, asi žádný, však kdo by ten štětec potom čistil?) nebo potřebují poradit, kterou masku zvolit: kvasnicová maska s citronom nebo maska z jogurtu a logru. Ani jednu jsem nezkoušela, ale navnadilo mě to. A občas si Google myslí, že jsem prostě ten největší guru na všechno, tak sem posílá lidi, co chtějí vědět kosmetický objev roku, vidět krásné oblečení (no a toho já tady ukazuji fakt tuny, že ano) nebo poznat pravidla krasy. Občas chce někdo vědět co zabavili celníci na poště a jestli náhodou raději nerozbalovat zboží nebo kde dostat už i u nás balík kosmhetiky zadarmho (tak to by mě taky zajímalo, takže jestli to někdo víte, tak se podělte o své znalosti v komentářích). Další hledají práce testovače kosmetiky...

Občas se někdo prostě jen zeptá na praktickou záležitost. A pokud se mě zeptáte bb cream - objednať?, pak povím rozhodně ano. Jestli chcete vědět burt's bees kde koupit, tak si poznamenejte, že já nakupuji na feelunique.com (a občas mají opravdu pěkné akce na Bath&Unwind, ale tam se musí platit poštovné). Pokud mi řeknete, že máte ulepené ruce a pleť, tak je dost dobře možné, že to máte z té špinavá klávesnice. A chce to prostě jenom umýt. Jestli chcete balzám na rty v kuličce, tak ten doma nemám. Možná jen chcete vidět vikingské hrady a dansko plaže foto, pak jste tady jen zklamaní. Asi taky proto, že ještě pořád jsem to neudělala (krasne vlasy ostrihala). A taky nejspíš proto, že vůbec nevím, kde sehnat molitan do sněhulí.

Google si ovšem taky myslí věci, které nejsou až tak pravdivé. Jako třeba, že mám neoholené nohy (ale opravdu se občas oholím) nebo strie kolena (tak to nemám, ani neznám nikoho, kdo má strii na koleně), že se kamarádím s krásný holky z asie nebo ještě líp s naolejovane divky, až nakonec všichni chtějí, abych jim ukázala olej i viděl jsi moje bello white, což tedy vůbec netuším, jestli to je pokročilá sexuální praktika nebo jen nová značka kosmetiky. Ale ať už je to tak nebo tak, rozhodně udělala jsem se.  

A občas sem někdo přijde prostě jen pro lepší den. A za to jsem ráda nejvíc. A tak Vám všem přeji krásnou neděli. 


23 komentářů:

  1. Haha,, molitan do sněhulí :D
    Mě určitě pomohly tvoje články o tvářenkách, nedám bez ní ránu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle mě pobavilo :-DDD a tak musím poděkovat, hned mám hezčí ráno.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nejvíc dobrý! :D Pěkně napsaný :)Google válí no :D

    OdpovědětVymazat
  4. Veelmi jsem se takhle po ránu pobavila :D:D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je bomba, taky jsem se "po ránu" moc dobře pobavila a můžu vyrazit do světa:-D Jinak přes "gůgl" hledám, ale asi nejsem tens právný uživatel koukám, protože nepokládám celé otázky:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem se schválně dívala na Google Analytics a podle něj ke mě na blog přišel od 27.10-26.11. právě jeden člověk a to z Brazílie. Nechápu.

    OdpovědětVymazat
  7. Přišla jsem sem jen "pro lepší den" a královsky se pobavila. Díky

    OdpovědětVymazat
  8. Chi, lepší nevědět... jdu si prohlédnout kolena, zda tam nemám strie :D

    OdpovědětVymazat
  9. :D nádherné, děkuju že jsem se mohla po ránu tak pěkně zasmát....

    OdpovědětVymazat
  10. To je úžasný článek! :DD Ty kolena a molitany. Máš nadání na psaní. Asi bys měla napsat nějakou superironickou a vtipnou knížku. Já bych si jí ráda koupila. :))
    Fakt super a je to pravda. Taky se někdy strašně nasměju nad těmi hledanými spojeními. :DD

    OdpovědětVymazat
  11. Opet jsem se pobavila pred nedelnim obedem, dekuji :D Je fakt ze u tech statistik se taky obcas bavim. Pravidelne za mnou google posila lidi, co hledaji vyraz jednorozec. Jak pak asi jsou chudaci zmateni, kdyz uvidi fotku me, s pupinkem na cele :D

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělá vzpruha po ránu :D:D Já tam zatím takové perly nemám...

    OdpovědětVymazat
  13. Hehe, dobře napsané :-) Taky občas nechápu, proč na některé zadané výrazy google posílá lidi na můj blog... No, asi nikdo není neomylný.

    OdpovědětVymazat
  14. Úžasné! :D
    Já sama si z klíčových slov, přes které můj blog někdo najde, poctivě zapisuju ty nejvtipnější. Nikdy by mě ale nenapadlo je použít na tak skvělý článek. Opravdu jsem se pobavila! :)

    OdpovědětVymazat
  15. a já děkuji všem za to, že se pobavili...

    lola: tak to taky nechápu. protože třeba já jsem na tvém blogu byla minimálně několikrát.

    nuf: tak dej vědět, jestli nějakou najdeš.

    OdpovědětVymazat
  16. ku mne niekto prišiel po tom ako zadal "ako spraviť horninu s papiera" a "elfské čísla" :D
    som len na to kukala, že čo to má byť
    skvelý článok, pobavila som sa :D

    OdpovědětVymazat
  17. Výborné! Google je prostě borec a chtěla bych vidět výraz toho člověka hledajícího ty krásné asiatky, co narazil na tvůj blog. Ale třeba je z něj dnes pravidelný čtenář :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkný článeček :D
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. jo, takovej přehled taky občas uvažuju, že udělám, protože ty dotazy jsou někdy kuriózní ;)) nejvíc mě baví, že ke mně dost choděj lidi, co hledaj nasrávačky - ovšem najdou tam akorát zlomyslenej článek, kde je vláčím v bláte, takže asi moc nadšený nejsou ;))

    OdpovědětVymazat
  20. tak mna tento post donutil prvykrat nazriet do tej sekcie, lebo to vobec nesledujem :))) Ale kedze je to celkom zabavne citanie, asi zacnem.

    OdpovědětVymazat
  21. Ja ti klidne povim, proc sem chodim. Kvuli molitanu do snehuli to teda neni:-) je to tu predevsim vyborne napsane, vtipne a jeste se dozvim neco o pro me nezname kosmetice. Dnesni clanek tedy bez te edukativni casti:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám strie na kolenach :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...