pátek 11. listopadu 2011

Joppa Minerals

... jsem chtěla vyzkoušet už dlouho. No ale jako nebudu Vám to tajit, moje finanční situace mi právě teď neumožňuje si vyhazovat kopýtkem a dopřávat, takže si ta objednávka musela počkat pěkně v cookies šuplíčku. Pak se ale objevila výzva k free shipping a znáte to potlačovaná touha je potlačovaná touha, takže místo toho abych se skromně omezila na vzorky makeupu a nějakou tu tvářenku, tak jsem nakoupila za téměř celý bez-DPH limit: dvě vzorkové sady, rtěnku a ještě vzorky péče. Na kterou jsem tedy jako nejvíc zvědavá.





Tak nějak nevím, co bych k tomu ještě víc dodávala. Vyzkoušela jsem zatím jenom oční krém, vzorek mýdla jsem dostala zdarma k objednávce a celý tento článek píšu, abych Vám řekla, že u Joppa Minerals mají opět až do 16.11. poštovné zdarma. Tak jen pro jistotu.

6 komentářů:

  1. Nemáš už celý zavzorečkovaný byt? =D

    OdpovědětVymazat
  2. Další skvělý tip :D. Na peněženku jsou blogy mor :). http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. p.o.l.: mám... něco z toho plyne.

    zdenda: to jsou.

    daniela: tak můžeme být zvědavé spolu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj. Nemohla bys aspoň udělat "swatche" tvářenek a té rtěnky?
    A jak se řekne "swatch" česky? Ted vůbec nevím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...