středa 23. listopadu 2011

Lush: Creme Anglaise

* poloviční balení zdarma, dostala jsem v rámci povánočního výprodeje u Lush UK



Milý Ježíšku, já vím, že toho máš teď hodně. A taky vím, že minulý týden jsem Ti nenapsala, ale víš co, ono je toho teď hodně i u mě. A stejně Ti píšu teď, tak si to vynahradíme, co říkáš. A víš co, tentokrát Tě možná potěším, protože toto mi opravdu nosit nemusíš. Stejně si pořád myslím, že když si jim v Lushi minulý rok pomáhal plnit ty balíčky zdarma, tak ses přehmátl, protože víš, že já na ty tělové krémy moc nejsem. Ale vidíš, jak se snažím, aby žádný z Tvých darů nepřišel nazmar? Po roce používání jsem skoro na dně.



Creme Anglaise je velmi lehký krém takové neutrální lehce béžové barvy, o které jsem si myslela, že je růžový. Možná trošku do růžova to je, ale spíš není. Krém je opravdu lehký, opravdu rychle se vstřebává, ale opravdu mi nepřijde extra výživný, i když na stránkách Lushe to slibují. Všichni na tomto krému obdivují vůni, vanilkovou a čokoládovou. No já Ti, Ježíšku, nevím, mně to voní spíš prostě jen krémově, asi něco vanilky, trošku zkažený čokolády, možná něco z citrusového osvěžovače na záchod. Prostě jsem naprostý ignorant, který tu "krásu" nedoceňuje. A ten krém to asi ví, protože aby se mi to ulehčil, tak strašně rychle vůně vyprchá, nechápu, jak je možné, že někteří to ze sebe cítí dva dny.



Takže jako letos si prosím znamenej a žádné krémy (na tělo!) mi nenos. Ovšem pamatuj, že spoustu jiných lidí by tento krém opravdu potěšil. A já to vlastně chápu, protože přeci jenom česká verze tohoto krému stojí 1200 Kč, takže kdy jindy to nakupovat než o Vánocích a věř mi, že u někoho s tímto opravdu zaboduješ. A ještě uznávám, že konzistence je jako sen, tam ten luxus cítí i mé ignorantské pracky, prostě něco na tom Lushi asi je.

3 komentáře:

  1. :D tá cena ma asi práve teraz zabila... to som taký držgroš, čo nedá na telový krém viac než 6€ (dajme tomu, že 200 Kč)?? a vieš čo? po tejto nelichotivej recenzii veruže nedám viac, lebo vidno, že nie všetko drahé je aj kvalitné

    OdpovědětVymazat
  2. Ale tak... nevypadá nesympaticky, ale člověk nemůže dát na první dojem :D

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem lakomá se mazat něčím takovým. tento krém samozřejmě není špatný, ale ta cena...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...