úterý 8. listopadu 2011

A máme tady vítěze!

Tak jo, věřte mi, že nad tím sedím už opravdu dlouho. Dokonce jsem si chvilku pohrávala s myšlenkou, že prostě všechno pošlu tomu, kdo si o všechno řekl. Pak ale mi to zase bylo líto, protože když vyberu jen jednoho, tak bude mnohem víc lidí smutných (rozdíl činí tři osoby), než když obdaruji osoby čtyři.

No nic. Ještě to natáhnu a rozpovídám se na několik témat.
Slibuji, že příště až narazím na podobný kouzelný šuflík, tak se nerozpakuji a beru to domů lopatou. A bude další soutěž.
Ani jsem nevěděla, že tolika lidem se líbí to kachničkové záhlaví. Vlastně pokud si to dobře pamatuji, tak jsem si spíš myslela, že s ním nejste moc spokojení. Tak teď nevím, protože vězte, že právě promýšlím změnu. A prosím vyjádřete se: líbí se Vám kačenky?
Taky bych chtěla být marketingová královna. Nebo alespoň princezna.
Strašně moc děkuji za všechny ty komentáře, které obdivují můj blog... Ani si neumíte představit, jak moc to pro mě znamená. Prostě děkuji.
A ještě víc jsem ráda za to, že Vás pořád bavím. Doufám, že až moje vtípky budou vyčpělé a zatuchlé, někdo mi to pošeptáte mejlem, abych ze scény odešla včas.

No a teď už snad k věci.
Vyhrála Boruvk_a, protože mě právě teď taky bolí zub a protože vím, jaké to je uklízet psí zvratky. A taky, protože si myslím, že má opravdu pěkný blog, i když ona všude možně tvrdí něco jiného.


Vyhrála Bety, protože napsala nejspíš nejdelší komentář a protože si stejně jako já zpívá Den je krásný... A taky měla narozeniny.


Vyhrála Anonymní PS, protože je ze Slovenska a na Slovensku takové akce (a LE) nemají. Takže logicky někdo ze Slovenska vyhrát musel.



Vyhrála Mia, protože si jako jedna z mála velmi důrazně řekla o ten oranžový lesk od Catrice. A zrovna ten mi zůstal při rozdělování plonkovní.


Pokud máte někdo nějaké připomínky, máte pocit nespravedlivého rozdělení a myslíte si, že jsem někomu zcela neoprávněně nadržovala, tak pak máte nejspíš pravdu. Ale někdo vyhrát musel. 


Tak a včera se nám to tady nějak rozjelo. Ani jsem nečekala, že můj přitroublý, namyšlený a velmi osobní názor zasáhne tolik obnažených míst. A tak k tomu dodám jen jednu maličkost. Cílem článku v žádném případě nebylo omezit tvůrčí činnost kohokoliv a kdekoliv. Bylo to jen takové zamyšlení, nebylo v tom ani nic osobního, blogy, která já sleduji, jsou podle mě na takové úrovni, že některé uvedené nešvary nevnímám nebo dokonce vůbec neexistují. Včera to bylo prostě jen tak na okraj... Určené pro kolektivní konzumaci a letmé zamyšlení.

14 komentářů:

  1. gratulujem, česť víťazom, sláva porazeným! Na dárkomat som po tvojom poslednom článku takmer zabudla ,po otvrení bloggeru som myslela že si snáď zverejnila rebríček reakcíí na včerajší článok :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem pro kačenky! Jinak vítězkám taky gratuluju!=)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. pridavam sa k Monike - aj mna normalne napadol vcerajsok hned ako prve :-)
    gratulujem vitazkam ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. ještě jednou převeliký dík a gratulace ostatním! Kachničky jsem již chválila, ale ráda to udělám znovu, jsou famózní :) a líbí se mi i font a vlastně záhlaví obecně. Zděsilo mě zjištění, že jsem včerejší příspěvek neokomentovala, ačkoli jsem o tom byla přesvědčena! Nemůžu jinak než souhlasit, random pictures mě...vyštvávají, ale zdroje typu google... grrrrrrrrrrrrsincfdsincfvbscjas. takže tak :)

    Bety

    OdpovědětVymazat
  5. monika in essence: riana12: haha... no ale to by bylo vtipné. škoda, šanci jsem promarnila.

    bety: není zač a gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  6. No nekecám, ale já ten mail od tebe málem smazala s tím, že můj spamfiltr je chorý nebo co :D Bohužel, mé utrpení prý není u konce...zítra zubní hygiena a na konci měsíce opět rande s pandoktor (myslím si, že mě tajně miluje a proto se vídáme tak často).

    Děkuji a blahopřeji všem, co vyhráli ;o)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, dakujem velmi pekne aj tuto, kacicky sa mi pacia, ale pacili by aj ine zvieratka.
    inak mi to pripada, ze akoze je jedna nenalicena, tak skromne pozera a druha je uz vystajlovana, tak koketne zmurka :))
    kravina :))
    PS inak k tym blogom vseobecne, ja v podstate pozeram len tento a potom obcas kliknem na tie, ktore mas uvedene, najma ordinary life sa mi paci . a tam tie nesvary nepozorujem, alebo si to nejak nevsimnem.
    PS

    OdpovědětVymazat
  8. ách jo, zase nic :-(
    a kačenky se mi líbí, ale změnu bych uvítala.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já teda všem vítězum taky gratuluju (i závidím):D. Jaký to je, když bolí zuby znám... Jak sem vám psala u tý soutěže o mojí dolní 8ce, kterou mi dávali ven všrmožnými způsoby, tak bych se jenom chtěla pochlubit, že mi (sned) už zítra budou vyndavat stehy :)). Mějte se hezky.. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Znáte to z toho Cimrmana, ne? Zuby, pohroma huby! A u nás doma ještě s oblibou říkáme "Bojím se čerta a zubaře"...přijde mi to celkem trefné, i když se dnes už nijak závratně nebojím.

    Kačenky jsou dobré...ta našminkovaná mi připomíná Agátu Hanychovou, ale přijde mi teda hezčí kačenka.

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluju výherkyním! A co se týče kačenek, tak jsem pro změnu.. mně se nelíbí vůbec. Nedokážu říct proč, není to asi jen kvůli těm kačenká, celé to "záhlaví" se mi nelíbí.. :(

    OdpovědětVymazat
  12. No téda trb!! Ani nevíš, jakou jsi mi udělala radoost! :** Děkuji moc. A ty kačky mam ráda, už si Tě s nimi prostě spojuju.

    OdpovědětVymazat
  13. boruvk_a: jako já se ani nedivím, že jsi to málem smazala jako spam. já jsem byla ráno tak nějak unavená, tak jsem se s tím moc netento a taky jsem to trošku jako spam napsala... jinak zuby to je opravdu pohroma. já jsem se k tomu svému bolení rozhodla postavit odpovědně a k zubařce zatím nepůjdu.

    ps: no jo, ale jestli bude změna, tak tam asi nebude vůbec žádné zvířátko.

    baletka: anonymní: tak třeba vyhrajete někdy příště. jinak osmičky mi taky vyndávali a taky to bylo výživné. ale to už je dávno.

    boženka: tak jo, já to někdy vyměním.

    mia: no nemáš zač.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...