sobota 5. listopadu 2011

MT s Catrice Bohemia a Big City Life

To, co vidíte na fotce níže, je výsledný odpolední makeup. Ale nebylo to tak celý den. Ráno jsem vstala a vystačila jsem si jenom s BB, korektorem, rozjasňovačem, tvářenkou a pudrem. To je ten seznam, co vidíte nad čarou. Vlastně vypadalo to strašně pěkně. A chtěla bych Vám pošeptat do ouška, že prostě tento BB krém zbožňuji i nenávidím zároveň (recenzi Vám nebudu raději slibovat, ale kdo si počká, ten se dočká). A šla jsem do města. Zabloudila jsem do Rossmanna a, i když jsem to neměla v plánu, domů jsem se vrátila s jednou z těch paletek od Catrice, Big City Life. No však víte se kterou... s tou, co se teď domů vracejí všichni. I když v obchodě jsem z toho byla taková bezradná, protože víme, že... já na ty stíny moc nejsem. Ale řekla jsem si, že věk na to už konečně mám a možná bych mohla nějakou tu paletku očních stínů taky vlastnit. A za tu cenu, no neberte to (a to jsem měla ještě kupón na 10% slevu). Jenže, jak jsem byla tak bezradná, tak jsem nevěděla, kterou. A nakonec jsem si vybrala podle tvářenek, jak taky jinak. Dvě paletky mi přišly s tvářenkama moc hnědé, třetí mi přišla málo pigmentovaná, tak jsem skončila se Sydney. A vůbec nelituji, protože ta tvářenka je naprosto úžasná... skvělý odstín, velmi dobrá pigmentace a solidní výdrž. (Ano těchto několik řádků věnujících se problematice tvářenek, můžete považovat za mou recenzi paletky na oční stíny.)

Když jsem přišla domů, tak jsem to musela hned vyzkoušet - to je ten seznam na obrázku pod čarou. Takže výsledný makeup je kombinací v podstatě dvou líčení, ono těžko říct, jak přesně odstíny na tváři odpovídají, něco je alverde, něco je Catrice... ale tak si to přeberte a kdyžtak se dojděte podívat do drogérie na přesný odstín té Catrice. Ještě Vám něco málo povím o té lince Catrice Bohemia. Je to taková sranda věcička, když si nedám pozor, tak mám pigmenty po celé tváři, takže aplikace je trošku náročnější. Ale jinak tu linku miluji. Hlavně odstín je tmavší modrá, která je celkem hodně tak jako do šeda, opravdu hodně studená modrá, která mi jde k očím, pleti, vlasům... no prostě na mně vypadá opravdu dobře. A je ve správně pojmenované kolekci, protože z této linky mám naprosto nejvíc bohémský pocit.



A jinak se ten den nic moc nestalo. Kromě jedné věci, nastal asi konečně průlom v obrovské prokrastinaci, které jsem se opět věnovala v minulém týdnu... začala jsem psát článek do školy. Jako sice jsem napsala asi jen čtyři věty, ale mně to stačí. Shromáždila jsem spoustu literatury (já jsem tak ráda, za všechny ty JStory a Sage databáze a jiné přístupné přes net) a hlavně jsem si našla téma. Ani ho nechtějte vědět, je neskutečně odborné a nudné... To je moje nová taktika, psát nudně a tak odborně, že tomu nikdo nikdy nebude rozumět... Vlastně ani já tomu nerozumím, ale to nikomu neříkejte.

22 komentářů:

  1. Krásný make up, ostatně jako vždy!

    OdpovědětVymazat
  2. teď jsem na netu našla bb cream od clinique...nevíš o něm něco?

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné! Na linku od Catrice se dívám už dlouho, ale pořád nevím...Já a linky...:D

    OdpovědětVymazat
  4. A co pigmentace těch stínů ze Sydney paletky? má cenu se pro ně táhnout přes celé město do Rossmana, nebo zas takový zázrak není? dik

    OdpovědětVymazat
  5. sakra, všichni maj paletku catrice a já ještě ne :D. Ale myslim, že jestli se poštěstí, tak jí koupím ve výprodeji,protože v malym městě to stejnak nikdo nekupuje a dělají velkou chybu :D

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezké líčení a přiznám se, že na ty paletky se také toužím podívat....jo a ta linka je barevně naprosto úžasná, na tu taky mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  7. naozaj super linka... možno by šla aj k mojim modrým očiam, hoci nie som bohémka :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, super líčení..jako královna, hele strašně mě zajímá to téma, skvěle píšeš a mě to baví...děkuji

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne a prirodzené :)

    giveaway whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Wow ten lesk má úžasnou barvičku!

    OdpovědětVymazat
  11. Tu linku jsem si pořídila taky. Celá ta Bohemia kolekce se mi moc líbí, ale bohužel dost věcí bylo jaksi už odzkoušených od netrpělivých zákazníků. A tobě ta linka tak sluší!

    OdpovědětVymazat
  12. krásný! lesk má opravdu nádherou barvičku.

    OdpovědětVymazat
  13. Všichni je mají, jen já jsem sto let za opicema :) a asi taky zůstanu, paletek mám doma už vícero. Ale ta linka ti fakt sedne.

    OdpovědětVymazat
  14. tak ja budem ta, ktora tu paletku mat nebude :-P uz som mala paletky s ocnymi tienmi - 3/4 farby, ale ked mne tam vzdy sedi jeden a na ostatne pozeram so smutkom, tak sa ani nejdem plasit a Catrice, aj keby mi ju zadarmo teraz davali, nevezmem... :-/
    musim pochvalit lesk!

    http://rianaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. moc děkuji všem, kterým se můj makeup líbí (jako vždy). a děkuji všem, kterým se líbí lesk.

    anonymní: o bb cream od clinique vím, viděla jsem ho někde na netu. ovšem v clinique obchodech o tom neví nic... byla jsem v palladiu a paní prodavačka na mě koukala, jak kdybych spadla z višně, když jsem se jí zeptala. nakonec teda vypotila, že u nás to není a nebude. tak nevím?
    vlasta: ta pigmentace stínů není moc slavná, u některých je to dost na hranici, aby to dost prudilo. a jinak dneska jsem viděla tyto paletky v naší dm...
    natalie: taky čekám, až je potkám za pět, a pak je koupím všechny.
    snbbibi: ale zase jen mezi námi: přesný název to ještě nemá, ale je to něco jako vliv současné ekonomické krize na integrační uskupení evropské unie a asean.
    yarisse: to by mě zajímalo, jestli se ti taky tak sype všude... protože ta linka vypadá úplně úžasně, to jo (a naživo je to mnohem hezčí než na té fotce), ale to nanášení je fakt o nervy.

    OdpovědětVymazat
  16. hm, u nas asi tie paletky od catrice nebudu, skoda, ale tebe to pristane:)a drzzim palce v napredovani pisania:), presne to poznam, kym sa clovek k tomu dokope, a ked napise par viet tak je spokojny, lebo sa konecne rozhybal:).

    OdpovědětVymazat
  17. Hani, mezi náma, ale fakt, ty vado..pochytila jsem pouze češtinu, tak ať se stále dobře píše !!!

    OdpovědětVymazat
  18. trb: Já tu linku ještě nezkoušela, protože jsem po belgickém běsnění jaksi malinko zavalena novými přírůstky. Až vyzkouším, dám vědět. Ale přepokládám, že se sypat bude stejně jako tobě.

    OdpovědětVymazat
  19. A nevím, co je asean (a jsem líná googlit), ale jinak se mi to téma moc zamlouvá. Rozhodně se myslím, že zdrojů k námětu bude požehnaně. Tak ať se ti to dobře píše.

    OdpovědětVymazat
  20. Jako hodně provokujete s těma paletkama. Jsem nalomená a nevím. Mám nebo nemám?!

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle mě asi taky zlomí,tvářenka vypadá božsky a tobě to tak sluší.

    OdpovědětVymazat
  22. evie, boruvk_a, noogeta: a mě ta paletka zas až takový must-have nepřijde. jako jo, je celkem fajn, ale kdybych ji neměla, tak mě taky neubude.
    yarisse: tak to jsem zvědavá, jak nazkoušís, protože já si zatím vždycky přijdu, že snad mám obě ruky levý...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...