čtvrtek 24. listopadu 2011

Raw Gaia a moješminky.cz

Kosmetika Barry M šla vždycky trošku mimo mě. Sice jsem o českém e-shopu věděla, mám ho i uložený v záložkách, ale nikdy mě nelákalo nakoupit. A není v tom nic osobního, jen prostě asi nejsem jejich cílová skupina. Nehty si lakuji velmi nudně čímkoliv, co koupím v drogérii ve výprodeji za pět. Oči si skoro nemaluji a když už ano, tak mi naprosto stačí ta minimální výbava, co mám doma. Tvářenky by mě sice zajímaly, ale mám raději sypké minerální. Rtěnky mě lákají, jen jsem prostě nikdy neobjednala, jiné značky mi přišly naléhavější. Ale to se teď asi změní, protože nově (a v novém kabátu) na moješminky.cz nabízí i pečující kosmetiku značek Raw Gaia a Amie. No a jako víte co, ukažte mi organickou přírodní kosmetiku, v zajímavém obalu a s nějakou tou myšlenkou a jdu do kolen. A tak, když jsem dostala email od Báry, že má pro mě nabídku, která se neodmítá... Má mě přečtenou, takže jsem logicky neodmítla.

V rámci této spolupráce jsem si vybrala (a dostala) dva produkty z nabídky značky Raw Gaia. A tím jsem vlastně předčasně oslavila Vánoce, protože víte co... nad Raw Gaia já tajně chodím s přestávkami slintat už dva roky a rozhodně jsem měla v plánu něco někdy si pořídit. Ovšem zachovala jsem se rozumně a místo krému na obličej (který opravdu chci, ale který by mi nejspíše ležel doma, než spotřebuji všechnu kosmetiku, kterou jsem za tento rok nasyslila, takže asi tak další rok a to by se nejspíš zkazil) raději jsem si objednala masku, protože pro ty mám slabost, a šampón na vlasy, protože jsem v životě ještě práškový šampón nezkoušela. 



Oba produkty jsou právě ve fázi testování... zajímá Vás to?

23 komentářů:

  1. Vybrala sis dost dobře, oboje mě zajímá! Možná bohužel pro mě... Mimochodem, kačenky už z mé paměti vymizely, protože jak je teď to záhlaví ostřejší, vypadá to moc hezky a taky hezká fotka v příspěvku, líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajima, zajima, zajima!!! At uz je recenze, sup sup!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mě to zajímá hrozně moc, akorát škoda, že sis nevzala i nějaký pleťový krém, ten bych chtěla vyzkoušet nejvíc. Ale i tak se těším na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  4. Šampon jde mimo mě, používám profesionální vlasovku, ale na masku jsem zvědavááá! :) Každopádně ráda si počtu o obojím... :)

    OdpovědětVymazat
  5. a já se zas těším na ten šampon...Moje šamponová stálice je taky prášková (http://www.biooo.cz/ayurvedsky-praskovy-sampon-eliah-sahil-planet-pure-p-4168.html)...
    snad to nevypadá jak reklama, ale jinde se v ČR nedá sehnat
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. tak to jsem ráda, že se těšíte...

    sonidlo: děkuji moc. jsem sama překvapená, že fotky vypadají tak dobře, protože jsem fotila dneska a to světlo tedy nic moc. už aby bylo zase léto.

    mína: krém ke mně nakonec doputoval ve vzorku, takže něco málo o tom asi taky napíšu. až vyzkouším (bůhví kdy)

    anonymní hanka: oh je je je. asi si budu muset začít kupovat práškové šampóny.

    OdpovědětVymazat
  7. Jasan, že zajímá.. těšíme se :)

    OdpovědětVymazat
  8. práškový šampon mě teda zajímá asi úplně nejvíc :) can´t wait!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojte, Prosím podporte našu triedu v súťaži "Horkýže u teba v škole“. Vyhráva video, ktoré má najviac hlasov. Naše video nájdete na adrese : http://apps.facebook.com/najvianoce-koncert/
    Video má názov – This is KVARTA! Gymnázium Milana Rastislava Štefánika, Nové Mesto nad Váhom. Pomôžte nám vyhrať túto súťaž. Vopred ďakujeme všetkým ochotným ľuďom, ktorí podporili naše video. Určite Vám to nezaberie viac ako minútku a nám to veľmi pomôže.

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj, jasne, ze zaujima, inak ja som mala od RG krem , beauty mal v nazve, ale krajsia som od neho teda nebola :). ale ucel splnil, pouzivala som ho na noc a v zime vyzivil plet. na den by ale nebol, bol mastny.
    ale na masky som uchyl, takze sa tesim na recenziu
    PS

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, moc mě to zajímá, hlavně ten šampon :D
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. mne to teda zajima, jsem zvedava! na tyhle produkty jsem koukala, taky me zaujaly:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Otázkou spíš je, najde se tu někdo, koho by to snad nezajímalo?=)

    OdpovědětVymazat
  14. No tohle, takhle to utnout...chci pokračování!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...