středa 9. listopadu 2011

Veld´s: Flash Repair

* vzorky odlité v parfumérii Sephora

Milý Ježíšku, doufám, že letos budeš štědrý. Protože Veld´s... jo tak Veld´s je drahý. Věřil bys, že jedna malá lahvička tohoto krému proti stárnutí pleti stojí dva a půl tisíce? No čteš dobře. Dva a půl tisíce. Ale věř mi, že tento krém /sérum mám na listu zbožných přání už dlouho.



Krém má takovou lehce sérovitou strukturu a tekutou konzistenci. Snadno se nanáší a rychle se vstřebá. Měl by stačit i samostatně, já jsem pro jistotu nanášela až na hydratační protistárnoucí sérum od UNT. Milý Ježíšku, asi jsem už opravdu stará, ale zase jsem byla letos moc hodná, takže já si to zasloužím.

Makeup, případně BB krém se na sérum nanáší bez problémů. I když sérum slibuje rozjasnění, já si toho moc nevšimla, ale zase je pravda, že matující to taky není. Takže spíš nerozhodně. Sérum se vyrábí ve třech barevných variantách, ale prosím Tě, Ježíšku, až to budeš v Sephoře kupovat, tak se nenechej zmást chytrou paní prodavačkou... to sérum barví, i když Ti budou tvrdit, že na obličeji barva vidět nebude. Já jsem ten Medium odstín na sobě viděla a vypadala jsem trošku jako opálená spoluobčanka. Takže si znamenej, že pro mně odstín Light.




Hele víš co, Ježíšku, máš pravdu, bůhví jestli to vůbec působí. Jako jasně, já na to taky moc nevěřím, ale znáš to... zkusit se musí všechno. Zatím jsem si žádných extrafamózních výsledků po týdnu používání nevšimla, chtělo by to asi delší zkušební dobu. I když přiznávám, že pleť mám teď docela hezkou. Jen si prostě nejsem jistá, jestli to je díky tomu krému nebo jinou shodou náhod a okolností.

17 komentářů:

  1. Achjo. Jedním z důvodů, proč chci být neuvěřitelně bohatá je, abych si mohla koupit celou (CELOU!) Sephoru a nastěhovat si ji do 14.patra (jsem ochotna ho vyhradit celé) své honosné vily v Malibu. Takže tak. Budu tam mít všechny ty barevný mýdla pěkně seřazený, jako je mají v prodejnách. /nabízí se připomínka: "tak se zkus věnovat té biologii, na které aspoň tělesně jsi, ať máš na ty peníze šanci dosáhnout" haha/. A dále jsi mě utvrdila v tom, že bych se možná občas mohla zabývat i jinou než dekorativní kosmetikou, jenže mě se nechce, protože prostě nevím. Už tři týdny se dokopávám ke koupi báze pod make-up od Dermacolu, jenomže...pořád vyhodím 250,- radši za něco, co je vidět. Achjo podruhé. Všechno řeším Niveou a pleti to zatím -kupodivu- nevadí, nebo se tak netváří. Nojo, malá nezodpovědná blondýna, co taky čekat. Mimochodem, abych se teda aspoň nějakým rozumným způspbem vyjádřila k tvému chtěnému výrobku-2500,-Kč za jaké množství? Vážně se v těchto věcech nevyznám, tak ať si udělám obrázek :)
    PS: Krááásný den :)
    PS2: Nevím, proč se neumím vyjádřit stručně :D takže promiň za tvůj čas. (Divná věta, víš jak to myslím. Zase melu a rozepisuju!. AUGH. Končííím. Hah.)
    Bety

    OdpovědětVymazat
  2. Ber to jako investici :D Krasna plet = krasna slecna= krasny manzel= bohaty manzel ktery to pak zasponzoruje dal....:D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni to je pálka! Hlavně aby to potom za ty prachy taky fungovalo!
    Pro mě drahá pečující kosmetika neni. Já toho na sebe totiž z těch pěčujících věcí patlám ráda hodně. U dekorativky dodržuju méně je více, ale v péči se pak rozšoupnu... Ač se všude píše, že stačí velikost jednoho malého oříšku, já si ráda dopřeju pořádnej ořech.
    Zatím jsem ani nic tak drahého nezkoušela, mě zatím stačí obyč indulona nebo nivea soft a i když sem tam zkusím něco jiného, stejně se k nim pak pokorně vrátím.
    Jana

    P. S.: O ty vzorky sis v Sephoře řekla? A kupovala sis přitom něco? Já si chci říct o jeden make-up, ale je mi to takový blbý a nevim jak si říct. Ona ta paní "asistentka prodeje" u nás v Sephoře vypadá hrozně přísně, jako nějaká paní učitelka a já jen vždycky čekám, až vytáhne rákosku a vezme mě přez ruce...:) Možná proto tam po krámu vždycky bloumám s rukama za zády, jako jsme museli mít v první třídě...:P

    OdpovědětVymazat
  4. zlato si to napisala:), inak ten light je az taky skoro priesvitny nie? ale ten medium mi uz pride ako samoopalovak, som zvedava, ci si ho najdes pod stromcekom:)

    OdpovědětVymazat
  5. tak ja na nejaké zázraky vo forme krémov nejak neverím... zrejme keby som neštudovala farmáciu, tak by som aj bola ochotná zaplatiť za jednu vec toľko peňazí, ak by som dúfala, že mi to vyhladí pleť, ale takto nie :D to už radšej investovať do nejakých zákrokov (nemám hneď na mysli botox :))

    OdpovědětVymazat
  6. Přeju ti hodného Ježíška...ja na svého už raději nemám žádné nároky, abych byla jen překvapená a nikdy zklamaná xD

    OdpovědětVymazat
  7. hmm..no jediné co pomáhá na vrásky je kys. hyaluronová, močovina a retinol(ty jsou v drahých krémech)...dojdi si ke kožařce pro retin-a, kde je retinol v daleko vyšších koncentracích a nemusíš kupovat tyhle předražený blbosti

    OdpovědětVymazat
  8. drahe ako diva svina, povedal by klasik. co ja viem, ci stoji za to kupovat taketo drahe kremy a sera.ja mam za sebou chem.peeling, stal menej a vysledok bol v podstate okamzity a uzasny, takze radsej dam na to, alebo skusim nejake svetielko na tvar, tomu verim, aj makeupu od chanel napr. verim, ale toto,hm hm. kebyze prachy lopatou prehadzujem, tak ano, ale inak si necham zajst chut.
    PS

    OdpovědětVymazat
  9. bety: je to za 50ml, prostě standardní velikost krému. jinak taky bych chtěla mít doma celou sephoru...

    plumfoolery: haha, ale myslím, že šanci na bohatého manžela jsem asi prošvihla.

    jana: o vzorečky si normálně řekni. já přijdu odchytnu si první prodavačku, řeknu jí, co chci a je to. a jestli se stydíš, tak jenom předstírej nerozhodnou, ona do tebe prodavačka začne hustit, jak si to máš koupit a tak, a ty pořád nevíš, až pak si vzpomeneš a nesměle se zeptáš, jestli by si nemohla dostat vzoreček. a je to. hlavně se nebát a otevřít pusu.

    evie: jsem si skoro jistá, že ho pod stromečkem asi nenajdu. ale svěřit jsem se musela. jinak ten světlý je takový perleťový a pleti není vůbec vidět.

    nina: zvláštní je, že čím jsem starší, tím víc si říkám: a třeba něco fungovat bude. i když vím, že je to blbost.

    p.o.l.: však já taky budu překvapená, až si pod stromečkem rozbalím tu pikslu od dove (stejně jako minulý rok)...

    jája: myslím si, že i když doma budu mít litr retinolu a ostatních, tak stejně budu po něčem takovém pořád toužit.

    OdpovědětVymazat
  10. ps: taky bych chtěla prachy hromadou přehrabovat... ale i když nepřehrabuji a i když vím, že něco takového, až tak nefunguje, stejně si to asi jednou dopřeji a nakoupím. už jen pro ten pocit. ovšem vzhledem k mé finanční situaci to asi nebude nikdy, protože přece jenom se budu muset nejdřív najíst a tak.

    OdpovědětVymazat
  11. Nino a jaké zákroky máš na mysli?

    OdpovědětVymazat
  12. ale teda, aby som nebola za chrumkavu, ja tak slintam po visionaire od lancome, ze co ked to FAKT funguje :))
    PS

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za návod, já to na tu paní učitelku v Sephoře zkusím!:) Třeba je milá, jenom tak nevypadá;)

    Jinak mě napadá otázka - myslíte že funguje placebo efekt i u kosmetiky??
    Jako když si třeba koupíš takhle drahej krém a budeš moc věřit tomu, že po něm budeš mít perfektní pleť, tak jí pak fakt mít budeš?
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Já si jednou takový krém koupila, byl v podobné cenové relaci a tehdy to představovalo cca čtvrtinu mého měsíčního příjmu :-) Paradoxní je, že nikdy potom jsem si už nic tak drahého z pleťovky nekoupila, přestože jsem rozhodně mohla.. Kupodivu fungoval, ba co víc, fungoval výborně a kdyby ho nepřestali vyrábět, jdu do něj znova. Já myslím, že některé ty drahé věci fungují, ale na každého prostě zabírá něco jiného. A asi to nebude jen o tom, co se tam dá za ingredience... Hezký článek/recenze je na podobné téma tady
    http://www.pinksith.com/2011/10/chanel-sublimage-eye-review.html

    OdpovědětVymazat
  15. PS - já visionaire zkoušela ze vzorku a pokud někomu nevadí silikony, tak se dá říct, že funguje. Já silikony nemám ráda - jednak mi způsobují cystické akné, jednak mi vadí, že nepoznám, co je momentální efekt silikonu a co trvalejší výsledek. Ale ze své zkušenosti musím říct, že lancome tyhle séra a spol umí celkem dobře...

    OdpovědětVymazat
  16. Ó, né. Já nepotřebuju další krém! Proč?

    OdpovědětVymazat
  17. ps: tak lancome bych si samozřejmě taky dala, že ano.

    jana: myslím, že placebo efekt nefunguje. já vždycky věřím, že mi ten krém pomůže. a nevždycky se tak stane.

    rena: tak tu recenzi jsem taky četla. a já kdybych měla peníze, tak je klidně utratím za plnou verzi tohoto. no jo, ale známe to: musím nakrmit děti, vyvenčit psa a nakoupit vánoční dárky.

    nuf: ale potřebuješ, jen to ještě nevíš. teda teď už víš.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...