čtvrtek 1. prosince 2011

9x za listopad

Tak tento měsíc jsem se ani nenamáhala vymýšlet své oblíbené výrobky. Víte co? Ta nálada je taková divná, takže oblíbené není vlastně nic. Nebo spíš všechno je neoblíbené? Tak nic popojedem... A místo oblíbených jsem se rozhodla sepsat takový seznam náhodných faktů. Aneb můj první random list (kamenujte mě za to).

  • Zajímalo by mě, jestli Eyeko ještě někdy bude vyrábět a prodávat to, co kdysi prodávali. Protože jako tento měsíc mě naprosto překvapila jedna věc. Téměř po roce jsem šáhla po linkách v peru a oni nejsou vyschnuté. Nebudu se rouhat a nebudu to označovat za vánoční zázrak, ale je to překvapivé. Sice nemalují až tak sytě a inkoustově, jak bývávalo, ale pořád svou práci odvedou.
  • Taky jsem se konečně dostala na dno 3in1 Eyeko Cream (sice už po datu spotřeby, ale koho to asi tak zajímá). A přiznávám se, že na tom krému něco je. Pěkně rozzáří pleť, ale zároveň ji zmatní. No já vím, je to blbost... ale víte a znáte takový ten pocit, když si nanesete dobrý zmatňující krém a potom Vám tak jako lehce dře obličej. Nic brutálního, jen prostě stejný pocit... jako když přejedete prstem po zdrsněné lakované vrstvě. Tak přesně takový pocit mám zrovna teď po tomto krému. A jako bonus ten krém pleť nezmatní, ale rozjasní. 
  • Konečně jsem se dostala k tomu, že jsem vyzkoušela přírodní prací prášek a musím říct, že úplný propadák to tedy nebyl. Prádlo bylo na omak čisté, jen nevonělo ("to bude asi tím, že jsi tam v rámci zachování přírodnosti cyklu nedala žádnou aviváž, ty trubko!"). A přišlo mi, že původně smradlavé ponožky by snesly ještě jeden odsmraďovací cyklus. Ale jinak to nebylo špatné.

  • Taky už delší dobu používám deodorant od Lana Bella a tam tedy opravdu nejsem moc odvázaná. Protože smrdí, vůbec nedeodorantuje a přijde mi, že můj vlastní pot ještě navíc jako bonus osmradí.

  • Pokud by Vás zajímalo, jak vypadají gelové linky od TANF po dvou měsících nepoužívání a ukončeném procesu schnutí, tak taky jedno malé foto:

  • Po roce jsem se opět dostala ke krému Gorgeous od Lush a nejsem si moc jistá, ale něco se změnilo. Jako jo, ten krém voní krásně, dokonce se mi ta vůně líbí pořád víc. Jako jo, ta textura a konzistence je jako sen, krém je jemný a úžasný. Jako jo, pleť je po něm hladká, hydratovaná a vyživená. Jen to má jeden malý háček... lesknu se po něm, jak řízek právě vytažený z pánve plné fritovacího oleje v restauraci páté cenové skupiny.
  • Konečně jsem si koupila Kate rtěnku. A naprosto mě uchvátila pigmentace a skvrnící-aneb-pokud-někdo-víte-jak-do-češtiny-přeložit-stain-tak-mi-to-prosím-prozraďte schopnost... pokud to někoho zajímá, tak mám odstín 02. (A jen pro kompletnost informace: mně ta rtěnka voní jako ovocný koláček.)

  • Od té doby, co jsem napsala recenzi na Baviphat BB cream a viennettka tam připsala komentář, jak to taky vyzkoušela, neustále paranoidně pozoruji sebe a tento BB v akci. A nemůžu si pomoct, ale za tou recenzí si stále stojím. Na mojí pleti ten krém vypadá tak pěkně a světlý odstín mi prostě sedí. (Jo a možná jsem k tomu krému byla trošku tvrdá a možná vydrží o něco víc než dvě hodiny v perfektním stavu. Možná vydrží ty hodiny i tři!)
  • A ještě jsem si uvědomila, že v recenzi na Etude House čistící pěnu jsem zapomněla uvést jednu pro někoho asi důležitou věc. Ta pěna čistí opravdu dočista do čista. A to až tak moc, že možná některým to přijde, jakoby přišli o svrchní vrstvu pokožky. Je to takový zvláštní pocit, asi jako když umýváte naprosto hnusnou špinavou a mastnou pánev a potom po dvou vrstvách jaru a litrech horké vody konečně všechnu tu mastnotu odstraníte, po pánvi přejedete prstem a cítíte tření. Tak dokonale čistá ta pánev je. A přesně tak dokonale čistá je moje pleť po použití této pěny. Já ten pocit zbožňuji... někdo z toho může být vyděšen.
A jeden bonusový: jak jsem si jen já bláhová mohla myslet, že studium vysoké a ještě vyšší školy nebude náročné na čas, energii a kapacitu mozku...

17 komentářů:

  1. lesknu se po něm, jak řízek právě vytažený z pánve plné fritovacího oleje v restauraci páté cenové skupiny. - :DDD
    Máš pekný blog, vždy sa od teba inšpirujem :)))

    OdpovědětVymazat
  2. rúž má krasnu farbu. Ostatné veci sú mimo môj interest :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem urcite pro vice takovychto prispevku! Pobavila jsem se a i objevila par novych vecicek,o kterych si ted jdu neco precist :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tak, mně se post taky moc líbí :-) A čím dál tím víc chci tu etude house pěnu, sakra... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Reaguji na Tvůj bonusový komentář: můžu se přidat s tím, že studium další školy je nejen náročné na čas, energii, mozek, ale u mě se přidávájí i finance, takže jsem teď ve stadiu, kdy opravdu hodně přemýšlím, jestli se na to vykašlat nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  6. Joo ty bláhová, neměla myslet, měla ses zeptat, bych ti to řekla:-D
    A o tom Eyeku by mě to taky zajímalo, já zas chci jejich laky...

    OdpovědětVymazat
  7. Ta rtěnka od Kate asi vážně dostala všechny :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé..Tu rtěnku od Kate si chi také koupit, kde ji mohu sehnat/ v jakém obchodě? :)

    OdpovědětVymazat
  9. joo aj mna ten ruz dostal! ta farba vypada excelentne :) milujem taku farbuuu :)

    OdpovědětVymazat
  10. rena: tak to si ji asi budeš muset koupit.

    dejnicka: asi se příště raději zeptám dvakrát.

    cath: já ji kupovala v rossmannovi. ale mají ji fakt všude...

    OdpovědětVymazat
  11. Viděla jsem tu původní odpověď a chápu tě, např. kamarádka šla na doktorský plná nadšení a idealů a nechala toho, protože zjistila, že je to jen o tom kdo dohodí nějaký grant, prachy..prostě všude je něco no...

    OdpovědětVymazat
  12. Pardon, já jsem ti tím komentářem opravdu nechtěla vytvořit důvod ke zkoumání tvé pleti :-) Já už ho mám sice na hromádce "přebytky", ale odhodlávám se ho zkusit ještě aspoň jednou, ať o něm taky můžu něco napsat a nepíšu to v afektu.

    OdpovědětVymazat
  13. ja budem uplne OT (aj ked tento post sa mi paci, lebo je zas o kozmetike :) a KM ruz mi neda spavat, asi zbehnem po nejaky kusok hoci som skor fixkova...)
    no ale k tomu, preco pisem - z FB OHWTO som sa preklikla sem http://indie-style.com/apply-for-a-review-box/ a to by bolo nieco pre teba, ze? :) len neviem, ci to neni limitovane len na US a zda sa, ze su uz plni :(

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle je asi jeden z nejzajímavějších článků, co jsem tu poslední dobou četla. Krátký, stručný, informativní. Mám ráda všechny tvoje články, ale tenhle se mi zrovna trefil do nálady. A ty pěny mám pro jistotou hned dvě, citron a mléko. Tak snad mi na tom obličeji něco zbude. Momentálně by mi ale asi ani moc nevadilo přijít o vrchní vrstvu pokožky, protože je stejně hnusná.

    OdpovědětVymazat
  15. dejnicka: hele ty máš ale postřeh. já si tady mažu, protože mi to přijde najednou až moc osobní... a koukám, že mi to je stejně k ničemu.

    viennettka: no vidíš to. já na tebe myslela minimálně každé druhé ráno... ale neboj, už mě to přešlo. (mimo jiné taky proto, že zkouším nový bb a taky jsem si koupila nový makeup, takže baviphat není až tak na programu)

    jana šamalík: no jasně to je něco pro mě. jen jsem tedy pochopila, že to bude až příští rok... a kate určitě doporučuji.

    yarisse: a myslíš, že ta spodnější vrstva bude hezčí? no nic...

    OdpovědětVymazat
  16. Yarisse: :)))))) tvůj komentář mě fakt pobavil

    Mě se takové náhodné poznatky moc líbí, protože se mi to pěkně čte. Moje mozková kapacita je v současným období zápočtů a dopisování všech seminárek velmi omezená a takto krátké články i můj slepičí mozeček dobře bere :)

    OdpovědětVymazat
  17. trb: Hezčí nevím, ale bude nová, jiná, neokoukaná. No, nebo možná ne.

    Dashulka: Rádo se stalo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...