sobota 17. prosince 2011

essence: I love stage, báze pod stíny

Dneska začnu třemi fakty:
  1. Nedávno si jen tak brouzdám a prohlížím si profily svých nových čtenářů, až najdu nový blog o kosmetice.
  2. No a na mně ten tip nefunguje.

Tak jo, uznávám, že celá ta akce byla asi trošku ujetá. Jako báze pod stíny jako korektor? No kdo to kdy viděl? Že ano... Ale taky musím uznat, že konzistenci má ta báze naprosto skvělou. Skvělou korektorovou. Je hladká v béžovém odstínu, krásně se nanáší, má lehce krémové složení, nevysušuje, nezalézá do pórů nebo všech těch možných minivrásek, které zatím snad ani nemám, ale už se to blíží.



No jo, ale pak prostě něco nefunguje. Uznávám, ta báze zakryje hodně, sice je ten odstín trošku tmavší a trošku oranžovější, než bych potřebovala, ale když si dám tu trpělivost, tak to vidět není. Vlastně není vidět nic, jen ta dokonalá pleť bez chybiček a červených skvrnek. Prostě jako já říkám: tak toto, vážení přátelé, tak toto ano. No jo, ale po pěti minutách mi přijde, že se ta báze, tak jako vstřebá, zprůhlední a mírně vymizí. Sice to pořád vypadá dokonale, jen prostě ty nedokonalosti pod tou dokonalostí jsou trošku (až moc) vidět.



Ale tak jako jo, já to beru... Je to nakonec báze, takže se to dalo očekávat, že vnucená funkce korektoru asi nebude pro ni ta pravá kariéra. A tak jsem postoupila do další vývojové fáze kosmetického průmyslu a vymyslela jsem bázi pod korektor. Na zprůhledněnou bázi jsem dala ještě svůj oblíbený korektor theBalm, který zakryje všechno, ale bohužel s tou výdrží... tak s velkou výdrží mi moc nedrží. A jako chápete tu genialitu, která z toho nápadu přímo tryská. Korektor, co nedrží, a báze, co to podrží.



No trošku to shrnu, ve výsledku to sice zakryje hodně, ale pořád to moc nedrží. Takže kdybyste někdo měl nějaký dobrý tip na kvalitní bázi pod korektor...

22 komentářů:

  1. A funguje alespoň báze dobře, jako báze? :D

    http://cosmetics-studio.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem si nji pořádila, jsem na ni zvědavá, jako na bázi jsem na ni slyšela samé chváli, tak uvidíme, jak na tom bude :)) Já ji asi použiju hlavně jako bázi a asi i jako korektor kolem rtů, ale to ojediněle. Jnak super článek , jako korektor ji možná taky zkusím, nebo třeba jako tu bázi pod korektor, když už ho tedy použiju...

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. tess: tak já jsem spíš sváteční uživatel očních stínů, takže mě stačí. ale moc nedrží.
    teensmajdicka: děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja korektor nepoužívam , nepotrebujem, takže s tým ti neporadím, ale vážne dobrý článok a nápad! Ako by si porovnala tento primer s inými primermi pod tiene, okrem toho čo si spomínala? Mne sa míňa UD Primer Potion, a neviem či si ho mám objednávať zo zahraničia alebo je aj u nás nejaká dobrá dostupná náhrada..dám na tvoj názor :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám zatím dvě zkušenosti s bázemi pod oční stíny..a to s touto a ještě s tou od elfu. I když víc bylo pozitivních recenzí na tu od elfu, tak ta mi vůbec nevyhovovala, ale tahle od Essence jo :) Ne že by stíny vydržely celý den, ale o mnoho dýl než bez báze.

    OdpovědětVymazat
  6. Jako korektor by mě nenapadla. Tak to prubnu, taky jí doma mám. Třeba na pytle pod očima pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dávám si Too Faced bázi pod oční stíny i na spodní víčko a korektor i spodní linka mi s tím drží lépe než bez něj, tedy doporučuji :)


    www.olllalabyveronica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. No..ako baza po tiene totalne nefunguje :D..ale ako na zakrytie kruhov pod ocami(ja mam teda slabsie) mi sluzi uplne dobre.. ta konzistencia je velmi prijemne, kremova ako si napisala.. a za tu cenu.. :) ale teda ako korektor som to este nepouzila a ked sa zamyslim, myslim ze ee nemalo by to fungovat.
    Mne tiez celkom vyhovuje ten korektor od theBalm..tiez som dlho pouzivala studio concealer od mac..ten vyhovoval dost..ale teraz aktualne je jednotka makeup dermablend od vichy..je dost kryci takze ja ho pouzivam len tam kde treba nieco zakryt :-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  9. no nevím jestli je to něco z čeho by jsi padla na zadek, ale já si jako korektor dávám nejříve pod oko bázi od artdeco a na to postupně vrstvím krycí makeup/u mě je to HD foundation od MUFE/
    zatím jsem s níčím jiným lepších výsledků nedosáhla...žádné vysušování, sřážení se ve vráskách..jen rozjasněné oční okolí

    OdpovědětVymazat
  10. Ja to spis casto delam naopak - korektor pouzivam jako bazi a funguje:-)

    OdpovědětVymazat
  11. lucia petruchová: tak to nic moc neporadím. stíny na oči používám opravdu svátečně. a bázi si dávám tak jen v polovině případů. ale dobrá je třeba ta od artdeco.

    tipy-pro-krasu: čajová: tak na moje kruhy pod očima toto nefunguje. ale taky jsem v to doufala... a nic.

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně tohle jsem si chtěla koupit, ale nakones jsem to v drogerce nechala :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Já ji teda používám jako typickou bázi pod oční stíny, ale musím se teda přiznat, že žádné extra účinky nevidím.. :D

    OdpovědětVymazat
  14. napadá mě jediná - Benefit Stay don´t stray :)

    OdpovědětVymazat
  15. Používám Art Deco.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  16. ja som z toho mierne konsternovana, aj som si to dva krat precitala , ale teda bazy a korektory a bazy pod korektory a korektory ako bazy... no nejak ma to zmohlo dnes :))
    ale pobavila som sa. ja pouzivam jeden korekor - lancome na kruhy pod ocami .
    a baza- tato vymozenost sa ku mne zatial nedostala :)
    PS

    OdpovědětVymazat
  17. rendy: jo tak na to nejsou fondy. to si raději koupím korektor, který funguje i bez báze.
    ps: no ani já tu bázi moc nepoužívám. sice tuto jednu doma mám, ale spíš jen tak stojí v koutku...

    OdpovědětVymazat
  18. Mnohokrát děkuji za odkaz na můj blog:-)
    Je fakt, že moc nekryje, měla jsem zmínit že nemám kruhy pod očima, jemné zabarvení mi stačí. Ale i tak je tahle báze můj nejoblíbenější korektor kvůli výdrži:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Lucia Petruchová, jestli máš ráda UDPP, tak Artdeco rovnou přeskoč, z toho by tě ranila mrtvice a dej na radu Veronicy- u nás je dobře dostupná Too faced báze v Sephoře, dokonce jsem koukala, že už jí mají více druhů, tak si ještě můžeš vybrat jestli chceš normální nenápadku či nějakou rozjasňující a další...

    trb, tu genialitu tryskat úplně vidím a moc děkuju za zlepšení nálady v dnešním hrozném měsíci? Jako chtěla jsem napsat dni, ale tohle je výstižnější!

    OdpovědětVymazat
  20. levandule od lutense: vůbec není zač. mě ten tip opravdu zaujal, tak jsem musela vyzkoušet. jen na moje kruhy asi neplatí už nic.

    dejnicka: tak too faced já totiž vyzkoušené nemám. a jsem ráda, že alespoň někdo (kromě mě) vidí mou genialitu. přeji mnoho hezčích dnů, měsíců a let.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak musím říct, že já jsem s touhle bází naprosto spokojená! A používám ji na obojí, tudíž kolem celého oka, na víčku jako bázi pod make-up a pod očima jako korektor, když jsem někdy extra nevyspaná a kruhy jsou výraznější, vklepu ještě na bázi trochu růžového korektoru - výsledek perfektní a drží celý den. A díky tomuhle mě jednou napadlo ji použít i na drobné nedokonalosti, když se nějaké vyskytnou a taky se mi to výborně osvědčilo, ale zase tady je fakt, že nejdřív vklepu na "postižené" místo bázi prstem a pak na to korektor, ale ten pak drží naprosto perfektně celý den. Takže já jsem s touhle věcičkou vážně moc spokojená^^

    OdpovědětVymazat
  22. The threatening actions may not even be very serious to frighten a person from braking out of such a socially standardized habit, and
    may not even be meant as a threat. Perhaps the greatest advantages to a handheld Vaporizer is the portability.

    In other words, from spare parts for cars (in Spanish Repuestos para automoviles ) to tires, everything is easily available online, and at a single destination.
    My page :: Vaporizer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...