úterý 20. prosince 2011

Jak na to... bez odlakovače.

Je mi jasné, že milovnice laků na nehty mě asi odsoudí. Ale když občas se prostě stane (a člověk to většinou neplánuje), že tu důležitou lahvičku zapomene někdo koupit a já vím, že druhý den ráno se budou všetečné oči dívat na nehty...



Nejlepší je asi použít bezbarvý lak, protože nezanechává za sebou barvu a nemusíte pak hlídat čistou kůžičku. (Věřili byste, že i když jsem hledala, tak jsem doma žádný bezbarvý nenašla? Podklad nepoužívám a nadlak taky ne.)

Taky není špatné použít lak, kterým si hodláte nalakovat. Protože přiznejme si to, tento způsob odlakování nic moc. A když na to znovu nalakujete tu samou barvu, tak se to tak jako ztratí, barva se vyrovná a je to... (trošku se červená a stydí za své nehty)... skoro dokonalé.

Dobře tak jdou odlakovat i třpytky. No v reálu jsem to nezkoušela, protože třpytkaté laky se mi nelíbí (a doma žádný nemám a nepoužívám), ale vyčetla jsem to na netu. A co je na netu, to se počítá.

Takže i tento článek se ode dneška počítá.

38 komentářů:

  1. Já se takto zbavuji běžně špatně odlakujících laků. Ty které při odlakování zabarví celé ruce a nebo třpytek.

    OdpovědětVymazat
  2. lučiak: však já ti taky nenutím, ale tobě se opravdu nikdy nestalo, že doma nemáš ani mililitr odlakovače na nehty a ty nehty si opravdu potřebuješ odlakovat? (k tomu je pozdě večer a ráno budeš vstávat o páté, aby si stíhala autobus.)

    .. jo tak pak máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  3. atigram: ha, takže to funguje na třpytky. internet měl zase pravdu. a na hodně barvící laky je to taky úžasný vynález.

    OdpovědětVymazat
  4. Drsný :) Tak to někdy v nouzi vyzkouším :) Nesnáším odloupané nehty, když je nemám čím sundat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo....jestli to dá dolů i třpytky....no jako není to asi nejlepší,ale pokud dojde odlakovač a vím, že mám druhý den schůzku kde mi bude klient koukat na ruce....tak proč to takhle nezachránit :-) Za typ dík. Věřím, že se k vyzkoušení dostanu.

    OdpovědětVymazat
  6. Docela se divím, že to skoro nikdo nepoužívá. Je to rozhodně lepší než alobalová metoda. Tam se nehty máčí cca 10 minut v alobalu ve kterém je odlakovač. A stejně se to musí doodlakovat.
    Takhle se to jen přelakuje, stáhne a doodlakuje.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, tak na tuhle metodu jsem taky už hodně dávno přišla. Běžně jí nepoužívám, ale v krizi je dobrá. Jinak já doma odlakovač vždycky mám a kdyby ne, tak nejsem líná ho jít koupit.
    A tak oloupaný nehty, jaký jsou na fotkách, nesnášim, ale přiznávám, že ještě včera jsem něco trošku na ten způsob měla.

    OdpovědětVymazat
  8. trb: no to by este chybalo, aby si nutila :)

    Neuveris, ale nestalo...z jedneho prosteho dovodu, ja si nechty na rukach zasadne nelakujem :)Resp., maximalne transprarentnym lakom.

    OdpovědětVymazat
  9. já myslím, že kdyby jsi ven vyšla, s tím nedokonalým nehtem, tak by se nic nestalo, ne? ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Chihihi, hele tohle jsem dělala kdysi dávno, ješte snad na základce, když jsem zjistila, že nemáme doma odlakovač:)
    Tak to mě fakt pobavilo, stará vzpomínka.

    Teď už si na to dávám bacha, lakuju poměrně často, takže kupuju big balení odlakovačů.

    OdpovědětVymazat
  11. Tento způsob zbavení se laku znám :D Jako nápad na post - bezchybné a úsměvné! :)

    http://paninky.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. wau, dobry napad. ja som to davnejsie skusala, ale teda neslo mi to tak dobre ako tebe

    OdpovědětVymazat
  13. zajímavej nápad, musím to vyzkoušet. I když moje noční můra je, že se mi na nehet přilepí ten vatový tamponek a já to budu muset pracně sundavat... už jenom z tý představy mi běhá mráz po zádech :((

    OdpovědětVymazat
  14. hm tak toto teda nepoznam :) diki za tip aj ked u mna sa asi nikdy nestane ze odlakovac nemam (mam doma vzdy 4 flasticky:D:D)a uz vobec sa nestane zeby som mala taky osupany necht! :D to sa mi tusim este nikdy nestalo ked tak rozmyslam...ale ja by som to vyriesila tak, zeby osm ich znova nalakovala s tou istou alebo tmavsou farbou a bolo by to! :)

    OdpovědětVymazat
  15. No, náhodou dobrej nápad! Mnohem lepší než ten lak ve zmatku oškrábat nůžkama :)) ano, přesně to jsem už taky kdysi udělala... :)

    OdpovědětVymazat
  16. heh, a ja myslela, ze tohle jsem si vymyslela jen ja a nikoho jinyho by takova ujetost vubec nenapadla :D pouzila jsem to teda kdysi, jeste na stredni a bezbarvym lakem

    jinak ze bych nemela odlakovac se mi od ty doby nastesti nestalo, pac ja se moc nelakuju, resp. skoro vubec ne, momentalni skore je tak 4x do roka a tolikrat jen proto, ze jsem konecne nasla zpusob, jak dolicit neodlupovani laku aspon 4 dny :DD kdyby toho nebylo, tak se nelakuju vubec

    OdpovědětVymazat
  17. Znám to, ale nepoužívám. Aspoň v něčem je moje hromadění dobré, vždycky mám podstatné věci do zásoby, takže se mi nikdy v životě nestalo, že by mi došel toaletní papír, zubní pasta nebo třeba odlakovač.

    OdpovědětVymazat
  18. haha..ani nevies ako si mi dnes s tym pomohla! :-)
    nahoda ako hrom..predchvilou som tu stepovala nad suflikom a hladala nejaky rezervny odlakovac, ziadny som nenasla. pozerala sa na nechty-hroza..
    Takze dakujem, ihned idem nato asi s tym priesvitnym lakom..:-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  19. No boze, neviem preco taka negativna reakcia v prvom komente. Stava sa a mne dost casto, preto urcite vyskusam, vdaka za radu :)

    OdpovědětVymazat
  20. lučiak: ty seš blbá jak 7 kilo tvarohu

    OdpovědětVymazat
  21. čajová: no nemáš zač.
    černá moora: já myslím, že to není bůhvíjak originální technika. já to mám vyčtené z nějakého časopisu (tak před deseti lety).
    anonymní 14:35: záleží na tom, kdy a kam.
    lola: taky nemám ráda takové nehty. jen prostě mně se takové nehty přihodily během jednoho dne, kdy jsem zamířila do té drogérie, abych koupila odlakovač, a nakonec jsem domů přišla s milión různými věcmi (a odlakovač nikde)...
    jana šamalík: tak potom to je opravdu technika prověřená generacemi.

    a všem ostatním jen závidím jejich skvělý život, svobodný a bez závazků, kdy mají doma odlakovačů vždy dostatek.

    OdpovědětVymazat
  22. znám, ale nepoužívám, v nouzi se může hodit:-)

    OdpovědětVymazat
  23. To je dobrej nápad! Mě když dojde odlakovač a nechce se mi zrovna chodit chodit pro nový, tak to jednoduše seškrábu nůžkama :-D No ale asi brzo vyzkouším tohle :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Zajímavý nápad to je :), ale už jsem ho myslím jednou zkoušela a prostě se mi pak zabarvila ta kůžička okolo nehtů :D možná že někdy, když nebudu mít odlakovač ještě jednou vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkně podle chemické zásady, že podobný se rozpouští v podobném :) Já to takhle teda ještě nezkoušela, ale kdo ví, kdy se to bude hodit.
    Mimochodem, já když nemám doma odlakovač, jdu umýt nádobí jarem. Ten vysuší lak, takže pak jde odloupat (taky pěkná prasárnička) :D

    OdpovědětVymazat
  26. yarisse: to jsem taky zkoušela. pak jsem zjistila, že když loupu ten lak, tak zároveň loupu i vrchní vrstvu nehty, a proto jsem toho raději nechala...

    OdpovědětVymazat
  27. Hmm, tak já radši mlčím, mám poličku malinkou jenom na odklakovače, kde jich je asi 6 nebo 7 a další jsou uklizené do zásoby..takže ano, opravdu se mi nestalo, že by mi někdy došel:-D Ale zase jsem úplně odbourala glitrové laky, i když se mi líbí, protože odlakovávání mě ničí a alobalová metoda taky, takže možná se k nim vrátím, jestli tohle funguje, díky za tip!;-)

    OdpovědětVymazat
  28. dejnicka, chacha... polička jenom na odlakovače. tomu se budu smát asi ještě tři dny. naprosto pokrytecky, protože hádejme, kdo má doma zvláštní polici pro dosud nevyzkoušenou kosmetiku? (která teda právě teď z důvodů finančních a stěhovacích trapně zeje prázdnotou)

    OdpovědětVymazat
  29. Jsem to blbě napsala..:-D Ta polička je na místě kde prostě nechci mít nic vystavenýho, je tam po předchozích obyvatelích, tak tam holt skončily odlakovače no.. Kdyby nebyla, tak si jí na ně nestavím:-D

    OdpovědětVymazat
  30. a nebyl by lepší odlakovač?tohle dá moc práce:D

    OdpovědětVymazat
  31. Já si lak nikdy násilím neloupu - začne se loupat sám a já to pak z nehtu jenom stáhnu. Ale v 99 % případů mám doma naštěstí odlakovač.

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj holky, já tenhle trik znám už možná deset let, kdy jsem na něj "omylem" přišla, a je to tak, že to je fakt "nouzovka" teď jsem třeba v zahraničí a do města to mám hodinu pěšky, a navíc je dnes zavřeno, a zítra musím mít nehty čisté, tak co naplat, takhle to jde vyřešit.

    OdpovědětVymazat
  33. Právě mi tenhle článek zachránil život. :D Gratuluji, stačí do googlu napsat "došel odlakovač" a tenhle článek je na prvním místě. Je to děsně lehké a vážně jsem o tom nevěděla..:D

    OdpovědětVymazat
  34. Ooo-muj-boze!!! Dekuju, dekuju, dekuju Ti strasne moc at si kdokoli, zachranila si me!!!:D Fakt DIIIKY!!!:P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...