pátek 16. prosince 2011

Jen tak při pátku...



A vlastně ani nemám, co bych dodala. Není to třeskutě originální, není to ani nápaditě nafocené, světlo bylo taky nic moc a nemám k tomu ani zábavnou historku. Jediným pozitivem je to, že je pěkně vidět tvářenka. A to je taky jediný důvod, proč se tato fotka na blogu právě teď ukazuje. A na závěr tohoto neskutečně originálního postu vám prozradím, že se můžete těšit na recenzi krémových tvářenek od Silk Naturals. Již brzy, tak zůstaňte na příjmu.

10 komentářů:

  1. A mne se to libi! Pamatuju si, ze minule ti nekdo vytknul, ze nejsi dost barevna, tak jsi to ted urcite napravila! A ses hezky barevna, ta tvarenka/bronzer je presne podle meho gusta a dela te o deset let mladsi:)

    OdpovědětVymazat
  2. A mně by zajímalo, co si myslíš o tom make-upu... pokud mohu poprosit o názor, zvažuji koupi. Nechala jsem si odlít vzoreček, nicméně ten tester, ze kterého to odlívali, už měl zřejmě nejlepší léta za sebou, tak jsem nadšená nebyla a teď nevím.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada to moc pekne a sveze! A ktery odstin toho Chanelu mas?

    OdpovědětVymazat
  4. tereza: děkuji. jako barevná jsem byla pěkně...

    monyk: talka: já vám k tomu makeupu moc neřeknu. měla jsem ho ve vzorečku, který vystačil asi na dva a půl použití. odstín si nepamatuji, protože mi ho na kelímek nenapsali, ale myslím, že to byl ten nejsvětlejší. a můj vzorek byl teda úplně čerstvý, byla jsem první, kdo ho použil. a víc vám k tomu moc neřeknu, protože já jsem nijak ohromená nebyla a koupi plné velikosti určitě neplánuji. moc nekryje, je matující, zas až tak dlouho nevydrží. ale na pleti je nehorázně příjemný, úplně sametový a krásně vyhladí pleť.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale tak jo, aspoň tak, děkuju. Já ho nanášela stippling brushem a stupeň krytí mi docela vyhovoval, ale na to, že je to Chanel, jsem čekala prostě ten wow efekt... ten se teda nedostavil. A taky mi smrděl, ale to právě nevím, jestli nebylo spíš stářím vzorku. Inu uvidím. Díky za názor!

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásnej profil, tobě sluší jakákoliv tvářenka.

    OdpovědětVymazat
  7. Ale tak jo, aspoň tak, děkuju. Já ho nanášela stippling brushem a stupeň krytí mi docela vyhovoval, ale na to, že je to Chanel, jsem čekala prostě ten wow efekt... ten se teda nedostavil. A taky mi smrděl, ale to právě nevím, jestli nebylo spíš stářím vzorku. Inu uvidím. Díky za názor!

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím si,že jsi zbytečně skromná. Sluší ti to a nejen díky výraznějším barvičkám! A ta tvářenka opravdu sedla. Sama je nepoužívám, ale pokud někoho správně dobarví, je to super:D

    www.olllalabyveronica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. noogeta: děkuji.
    monyk: přesně, taky jsem čekala nějaký vavawoom a nic. a jen tak mimochodem mě taky smrděl. ale to byl nejspíš můj problém, protože mě smrdí všechny chanel makeupy. nebo smrdí... prostě jsou strašně převoněné a přeparfémované a vadí mi to.
    veronica: děkuji.

    OdpovědětVymazat
  10. pod oko se mi linky (stíny) nesypou :)
    Nanáší se opravdu snadno, ale jak jsou pudrové, tak se obtisknou

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...