středa 7. prosince 2011

A mýdlo vyhrává...

Já prostě nestíhám. A tak nečekejte moc velkou aktivitu v tomto prostoru. Ale věřte, že mi je to víc líto než Vám. V pondělí jsem jela do Prahy. A nějaký velmi chytrý, velmi studovaný a velmi nadaný a nadějný chlapec seděl na sedadle v autobuse za mnou. A pak mi poťukal na rameno a chtěl se mě zeptat, jakou knížku to čtu. Že prý píše analýzu na euro a tuto knížku vůbec nezná a jestli je tam toho v té knížce hodně a kvalitně sepsaného o euru. No... nevěděla jsem, co na to říct. A tak jsem mu nalistovala obsah a na rovinu řekla, že mě euro nezajímá. Podíval se na mě se zděšením v očích a hrůzou staženým hlasem se zeptal: "A co Vás teda zajímá???" No co mu asi tak na to říct, že ano...

A když už nic jiného, tak jsem alespoň rozhodla, kdo vyhrál. Takže spousta z Vás nevyhrála, protože chtěla mýdlo na mastnou pleť. No a já jsem nakonec utřídila své myšlenky a rozhodla jsem se, že to na mastnou pleť chci já. Protože je detoxifikační a já mám pro detoxifikaci slabost.
Další spousta z Vás nevyhrála, protože mi jejich příspěvek do diskuze přišel málo roztomilý, nedostatečně nápaditý a neoriginální.
Plum Foolery nevyhrála, protože pokud její situace s mýdly na obličej je stejná jako moje situace s tuhými šampóny, tak potom ji toto mýdlo nehorázně zklame, stejně jako mě nehorázně zklamaly všechny tuhé šampóny, které jsem potkala. A já bych chtěla dárkem spíš udělat radost...
Lucinda nevyhrála, tak jí alespoň nasměruji na můj návod pro Heartsy...
Některé z Vás nevyhrály, protože mohla bohužel vyhrát jenom jedna. A je mi to líto. Ale nezoufejte, ještě jednu cenu tady pro Vás do konce roku mám nachystanou.
A vyhrála Dejnicka, protože chtěla vyhrát něco právě ode mě. A na to moje ego slyší.

Vítězce gratuluji. Všem zúčastněným děkuji za účast. Svým pravidelným čtenářům děkuji za přízeň. A všem ostatním přeji dobrou noc.

10 komentářů:

  1. Moc gratuluju, konečně se na Dejničku usmálo štěstí! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dam na tebe, urcite by mi to vuuuuuuuuubec nevyhovovalo. A budu se tak dlouho presvedcovat, az tomu uverim :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za výhru, jsem ráda, že jsem polechtala tvé ego, poněvadž si to zasloužíš;-)
    A nic si z toho nedělej, euro mě taky nezajímá, teda zajímá mě jen, když nakupuju na německým ebay...
    Holky díky:-* Jsem ráda, že se na mě štěstí usmálo zrovna tady a chvilku si budu namlouvat, že to bylo, protože jsem jednou byla nejoriginálnější ze všech:-D
    Krásný den všem!

    OdpovědětVymazat
  4. To si nenamlouvej, protože jsi byla.=)
    Gratuluji (a zároveň fňuk, fňuk, smrk, smrk=))

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji výherkyni a mě by teda zajímalo, jakou knížku že jsi to vlastně četla:-)

    OdpovědětVymazat
  6. olivia: věř mi, to tě moc zajímat nebude. european integration : methods and economic analysis

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...