pondělí 19. prosince 2011

Silk Naturals: Cream Blushes

* koupené za mé vlastní peníze na Silk Naturals

Když Silk Naturals zavedli do nabídky krémové tvářenky, tak jsem se těšila. Pak jsem se ale podívala pořádněji a zjistila jsem, že tvářenky jsou v tyčinkách. A já nějak nemám krémové tvářenky v tyčinkách ráda. Ani nevím proč, snad jen proto, že mi přijde, že tak zasahují na výsostné území rtěnek a když je to tvářenka, tak to přece nemůže být rtěnka (teda jako může... ale raději snad ani ne), ale jako chápete v tyčince zasahují nejen funkčně, ale především designově... a prostě jsem asi konzervativní a raději si dlabu špinavými prsty v kalíšku. A jakoukoliv tvářenku v tyčince jsem považovala spíše za nouzové řešení na cestách. Jak jsem byla omezená, tady rozebírat nebudu, a raději povím, že tyto tvářenky jsou skvělé.



A začnu rovnou u toho balení. SN krémové tvářenky jsou balené úplně stejně jako SN rtěnky, tedy přesně v tom balení, co se mi líbí. A moc. Však říkám, že jsem musela být úplně blbá a omezená, když jsem SN tvářenky v tyčince odsuzovala, to asi byly nějaké erupce na Slunci, jiné vysvětlení pro to nemám. Takže tvářenky jsou balené v tubě jako balzámy na rty. A tyto tuby jsou u SN značně nestandardní (nebo jako pro SN to standardní je, ale ve srovnání s normálním balzámem na rty až tak moc ne), jsou o dost užší a o kousek delší než normální rtěnkové nebo balzámové balení. A právě ty úzké tuby se mi líbí moc. Design pak mají různé tuby různý, některé rtěnky jsou černé, jiné stříbrné a krémové tvářenky jsou takové světlounce modré s potiskem a černým víčkem a dnem.

Mimo to... jsou ty tvářenky mega praktické. A říkám to s vědomím veškeré odpovědnosti, kterou pociťuji ke svým čtenářům (čtenářkám). Tyto tvářenky se nanášejí jako sen a nanášení je jednoduché tak, že to zvládnete i ze spaní, takže si ten sen klidně sněte bez obav z nalíčené katastrofy. Protože víte co... prostě najdete bod lícních kostí, kam se normálně tvářenka nanáší. Přiložíte tu tubu, která je tak úzká, že na to místo perfektně pasuje. Pak už jen stačí kopírovat lícní kost, ten úzký průměr vytvoří tak akorát přesnou tenkou čáru. Pokud chcete dosáhnout nenápadnosti a lehkého zdravíčka, čáru nakreslete jen jednou. Pokud to máte rádi na výrazno (asi jako já) čáru přejeďte dvakrát. Poté tvářenku rozetřete do okolních oblastí a do ztracena. A hotovo. I když uznávám, že pokud tvářenku dáváte na jablíčka, tak ta metoda čáry trošku hapruje... no jo, na to je lepší tyčinka o velkém průměru (asi jako Eyeko Fat Balm).



Tvářenka má suprově úžasnou konzistenci, která jakoby klouže po pokožce a dodá naprosto přirozený a zdravý vzhled. Menší nevýhodou je výdrž, kterou tipuji na asi šest hodin. No možná o něco déle. Tvářenky lze použít i jako rtěnky, v tom případě je ovšem výdrž ještě menší až naprosto malá (prostě normální rtěnky od SN drží mnohem lépe a mnohonásobně déle). Tvářenky mám doma ve dvou odstínech:

...je strašně krásný odstín. A tentokrát v něm dokonce vidím i popsané švestky, barva je trochu vínová, ovšem výrazně fialová, i když stále s určitým nádechem tmavší červené. Při špatném osvětlení vypadá v tubě až černá, je to takový ten odstín vampy laků na nehty. Po nanesení je barva bohužel mnohem méně intenzivní, přijde mi, že konzistence je spíš vodová než krémová, takže na pokožce je barva průsvitná a opravdu nesouhlasím se SN, že tento odstín je hodně pigmentovaný. Bohužel na rtech se barva až tak moc neukáže (a já bych tak chtěla) a výsledkem jsou spíše jen lehce tónované rty. Na tváři (a mé bledé pleti) ta tvářenka vypadá ovšem fantasticky. Pokud máte rádi fialové tvářenky, tak tato je prostě skvělá.

...je takový holčičkovský odstín. Pokud jsem čekala (a opravdu dostala) od Entice vampy vzhled osudové ženy v mrazivé zimě, tak Tickle mi spíš evokuje běh jarní rozkvetlou loukou a ruměnec ve tváři při líbání pod osamělou třešní. Barva je růžová, taková něžně růžová s menším množstvím třpytek. Jako nevím, co je na tom pravdy, ale v mých očích se ta třpytkatá růžová mísí ještě s troškou broskvové, prostě je to taková teplejší růžová, ať už to znamená cokoliv. Konzistence je mnohem více krémová než u Entice, stejně tak pigmentace je větší. Dokonce se mi moc líbí odstín i na rtech, přestože takovýmto odstínům v této oblasti moc neholduji. Je to taková něžná bezpečná barva, která nejspíš bude slušet kdekomu.


Jo a tak jsem se podívala do slovníku. Schválně, co to znamená. A naprosto to odpovídá... Tickle je taková hravá, jak když vás lechtá chmýří pampelišky na achilovce, a Entice je taková osudová, jak když mrazivá zima láká do své náruče. No nic... SN nemají krémové tvářenky zatím ve velkém výběru, odstínů je jenom sedm a dva z toho jsou rozjasňovače. Já jen doufám, že časem přibudou další barvy, protože podle mě jsou tyto tvářenky skvělé. Minimálně až budu příště u SN objednávat, tak vezmu ještě tu červenou a možná i tu křiklavě růžovou, protože za $4,50 to tam přece nenechám.

6 komentářů:

  1. Vypadají skvěle, jen ta Entice na mě působí moc tmavě...na mě bělochoj by byla opravdu hodně hodně tmavá :D

    http://www.cosmetics-studio.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezke barvy
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. To je zajímavé, kolik lidí tolik chutí :). Já mám doma právě Tickle a přijde mi, že vůbec nevydrží a že není skoro vidět...ale možná něco dělám blbě, dám jí ještě šanci. Jinak jsem měla vzorek ještě té broskvové a přišla mi naopak skvělá, je taková broskvovočervená, radím vyzkoušet :).

    OdpovědětVymazat
  4. tee: zvláštní, ta broskvová mě vůbec neláká, asi to budu muset prozkoumat... na mě tickle vidět je, ale já jsem opravdu bílá, takže to bude asi tím. a výdrž? tak to je pravda, že není závratná, to mě trošku zklamalo. na mně totiž normálně teď drží snad všechno celý den, dokud to neodlíčím, takže šest hodin, to je pro mě slabota.

    siena.style: to jo.

    tess: cosmetics studio: no a vidíš, já jsem běloška ještě bělejší a entice na mě vypadá opravdu dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. mmm tak tohle se mi libi!! ta tmava obzvlast:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...