neděle 4. prosince 2011

Silk Naturals: Lip Stains Gigi a Vamp

* koupené za mé vlastní peníze u Silk Naturals

Tak jo... největší výhodu jsem Vám už ukázala. A věřte mi, že Gigi opravdu drží. A drží. A drží. A pak to odlíčíte a pořád to drží. No jo, ale jak to z mého pohledu vypadá, tak je to bohužel jediná výhoda a vše ostatní představuje tak okolnosti, které se buďto přivolíte tolerovat (pod vidinou dlouhotrvající barvy na rtech)... a nebo si to raději nekupujte.



Nemám ráda leskové aplikátory. To je důvodem, proč si nekupuji lesky. A když se nad tím zamyslím, tak je to naprosto iracionální averze, která nemá žádné opodstatnění v mé divoké minulosti nebo traumatizujících zážitcích. No a tak překvapivě nemám ráda ani tyto aplikátory.



Nanášení je opruz. Ale strašný. Gigi i Vamp jsou takové vodičky, které se vsakují. A vsakují se velmi nerovnoměrně. U Gigi se to ještě snese, protože je světlejší a nerovnosti lépe splynou. Ale Vamp je snad za trest. Nejsem naprosto vůbec schopná nanést tu barvu tak, aby vypadala rovnoměrně a zároveň abych dodržela rovné a čisté okraje rtů. Takže ve finále si musím vystačit s velmi nedokonalým výsledkem asi čtyř vrstev. Na víc většinou nemám nervy (nehledě na to, že mi každá vrstva trvá minimálně dvě minuty). Jo a čím víc vrstev, tím také větší pravděpodobnost, že se Vám to celé z pusy odrolí a odpadne.

a důkaz místo slibů
Velmi špatně se mi to nosí. Obecně všechny dlouhotrvající barvy vysušují hodně rty. Takže s tím jsem počítala. Taky většinou tyto dlouhotrvající záležitosti opravdu moc dobře nechutnají, takže i s tím se smířím. Ale Gigi a Vampa cítím minimálně půl dne na rtech. Je to takový pocit, že mám na puse něco, co tam nepatří. Občas cítím lehké podráždění a šimravý pocit. Nebo pociťuji svírání a stažení. Prostě mám pocitů plnou hubu a raději bych je neměla. A nespraví to ani balzám na vrchu.



Ty odstíny mi moc nesednou. Gigi je popsaná jako téměř neonová růžová. Tak teď nevím, je pravda, že výrazná je hodně, ale ne až tak neonově. Nejdříve je jen tak lehce růžová, barva ovšem postupem času tmavne. Zvláštní je, že po nanesení je ta barva na rtech opravdu nevýrazná růžová, po vsáknutí ovšem odstín dostává intenzity. Pak několik hodin je to výrazná růžová, která nějakým zvláštním osudem na mně při některých příležitostech a druzích osvětlení (hlavně pod umělým světlem) vypadá skoro až oranžová. Pak ovšem postupně tmavne až do lehce světlejší tmavší růžové vínového typu. Vamp by měla být švestkově tmavě červená a já tam opět ty švestky moc nevidím. Je to opravdu upírská barva, která vypadá skoro až černě při různých okolnostech, jindy je to výrazná tmavší vínová, občas vypadá jako krvavá. Jako chápejte je to přesně taková ta barva, která by se mi měla líbit a měla by mi slušet... ale nesluší. Prostě zklamání čtvrtého řádu.



Barva drží, ale také nedrží. Při nanášení počítejte s tím, že je nutná velká preciznost. Takže jestli přetáhnete, máte asi tak dvě sekundy na opravu, protože jinak se to vsákne a zůstane stain - skvrna. A to už dolů nedostanete ani prstem ani ubrouskem, možná tak akorát uchošťouchem namočených do micelárky a i to jde špatně. No jo, ale po nějakém čase odstín začne uvadat. Na Gigi to moc vidět není, protože za prvé v prvotním stavu vydrží opravdu hodiny. A za druhé na tom světlejším odstínu se to ztratí. Ale Vamp je v tomto ohledu mnohem horší. Barva se začíná ztrácet už po jedné nebo dvou hodinách a bohužel se ztrácí opravdu nerovnoměrně (nejpozději samozřejmě na okrajích rtů) a každá ztráta je barevně znát. A každá ztráta Vás při pohledu do zrcadla zabolí. Nejhorší na tom je, že s tím nic nenaděláte. Jediných řešením je odlíčit. No ale představte si, že takto skončíte někde na záchodě v oblíbeném klubu (a pod umělým osvětlením ty nedokonalosti ještě více vyniknou) a věřte mi, že prstem to opravdu nerozšmrdláte.



Takže co s tím? Samozřejmě se nabízí možnost vyhodit to nebo schovat to pro výjimečné události jednou za pět let, protože k běžnému použití to moc není. Alternativou je taky nanášení jen v lehké vrstvě buďto technikou prstíkovou (v tom případě se ovšem smiřte s tím, že na prstu zůstane skvrna velikosti mexického dolaru, kterou dolů nedostanete ničím (ani odličovadlem ani kartáčem) a která s Vámi asi zůstane dlouho) nebo můžete vyzkoušet techniku obtisku rtů (nanesete malé množství vodičky na spodní ret - stisknete rty k sobě a pošmrdláte rty spolu - a hotovo). Barva jde takto celkem snadno vrstvit, ovšem smiřte se s tím, že originálního intenzivního odstínu nedosáhnete a i při tomto způsobu nanášení počítejte s nutností přesnosti a rychlosti letícího Supermana.

pro představu: dvě slabé vrstvy nanesené prstem, mám rozkousnutý ret a je to v různém světle, ale tak pro představu...


Pozn.: Ano tyto stainy můžete použít i jako tvářenku, v takovém případě opravdu šetřete s množstvím (jedna ťupka barvy je víc než dostatečná), nešetřete hbitými prsty a počítejte s tím, že se odstín na tváři po určité době barevně zvýrazní. A možná to raději nezkoušejte, já to vyzkoušela dneska ráno a půl dne jsem vypadala, jak kdybych dostala ránu pěstí přímo do lícní kosti.

Pozn. druhá: Dostupnou alternativou je právě teď Lip Stain od Essence z upíří kolekce. Jen prostě ta intenzita barvy, výdrž a pigmentace jsou poněkud... ehm ehm... menší.

16 komentářů:

  1. tak mas pravdu, nekupim.
    diky za skvelu recenziu

    OdpovědětVymazat
  2. Přes všechna negativa mě láká to vyzkoušet. Hlavně ten růžový odstín

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa veľmi páči Vamp, škoda teda že je nanič...ale aj nanesený jemne prstom, ako na poslednom obrázku, vyzerá veľmi pekne! Ten ružový si pamätám že už si pred pár dňami ukazovala, tam ma tá farba až tak nezaujala ale obdivujem tú výdrž!

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Gigi mám ve wishlistu cca od doby co jsem se o SN dozvěděla a ta výdrž je ohromná, mně vše mizí během prvního najezení/napití, barvu jsem čekala fialovější, ale to flekatění a pocit něčeho na rtech bych asi nevydržela.
    Aspoň se zkrátí wishlist (má přes 2 stránky-ehm)

    OdpovědětVymazat
  5. Výborná recenze a ještě lepší recept na neutrácení. Děkuji :) Jenom by mě zajímalo, jak dlouho ti po tom focení zůstalo barevné předloktí?

    OdpovědětVymazat
  6. jana šamalík: není zač.

    sonidlo: a víš co. mě to zase láká vyzkoušet jiný odstín (třeba ten oranžový). i když jsem si celkem jistá, že to bude to samé v oranžovém, stejně se bojím, že si ho časem koupím.

    lucia petruchová: tím prstem to nevypadá špatně, asi to tak budu nosit. přeje výdrž je i tak dobrá.

    anonymní: nemáš zač. jinak i můj wishlist je pořádně dlouhý...

    yarisse: snad dva dny nebo tak nějak. ale je pravda, že jsem se moc nesnažila to dostat dolů. prostě sem jen vyfotila, pak jsem utřela dětským ubrouskem a nechala to žít vlastním životem.

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám jako sonido stejně chuť tu gigi vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadjí zajímavě, ale já bych tyto barvy moc neunosila.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se nelíbí ani moc ty barvičky, protože já jsem spíš na přirozený odstíny, takže nic pro mě :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ten tmavej lesk vypadá skvěle, já sem se teď zbláznila to těhle tmavých odstínů.

    OdpovědětVymazat
  11. mne to trosku pripomina aktualnu kolekciu essence..Vampire´s love

    OdpovědětVymazat
  12. flabgee: on to není lesk, ale stain. to jen aby si nebyla třeba překvapená.

    evie: mě taky a proto je to zmíněné i v článku...

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky, koukám na to, že bych si objednala CHLOE, ale nevím. .. kolik stojí poštovné a jak dlouho trvalo, než balíček dorazil ? :))

    OdpovědětVymazat
  14. poštovné snad vyjde na $4 nebo $5 pro ty malé balíčky. ale nepamatuji si, dej si do košíku, co chceš koupit, a mají tam kalkulátor poštovného, takže se hned dozvíš. a přijde mi, že malé balíčky chodí rychle. normálně tak dva týdny, možná tři. jen teď před vánocemi toho mají hodně. já jsem objednávala před týdnem v pondělí a teprve v pátek byla zásilka odeslaná. a na poště toho teď mají taky hodně, tak čekám, že to přijde až po vánocích.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...