úterý 13. prosince 2011

Sleek v Česku

V poslední době jsem se snad dostala do nějakých veřejných seznamů českých blogerů, který využívají PR agentury a marketingová oddělení pro sdělení tiskových zpráv, nebo co vlastně. A věřte mi... jsem z toho vyplesknutá naprosto, protože Módní unii považuji za nadávku, většinu týdne přežívám víceméně v divočině Vysočiny, takže nějaká ta pozvánka na blogovací soaré mi spíš naruší týdenní plány, a taky mám averzi ke skupinovým akcím. No ale tak je třeba se tomu postavit čelem, vzít na sebe ono těžké břímě blogeríny a věnovat se i těmto veřejně prospěšným činnostem.

Třeba zrovna včera mi přišla zpráva, že Sigma štětce teď prodávají sadu ze zlata. No povězte nekoupili byste si to? Kdo by asi tak nechtěl štětec ze zlata, že ano? Jo a vlastně... tato zpráva mi přišla, protože jsem v jejich affiliate programu, což mi zatím nebylo vůbec k ničemu, protože jsem ještě pořád nevyzkoumala, za jakých podmínek zasílají ty produkty k recenzování zdarma. A tak vám sem alespoň kydnu nějaký ten link a obrázek a uvidíme... třeba z toho něco naprší.



No a druhá zpráva včerejšího večera je... počkejte si na to... raději si k tomu sedněte... Sleek se prodává v Česku. Což pro mě osobně je významnější událost než příchod TopShop kosmetiky nebo spuštění českého e.l.f.-shopu. Věřte mi, že svou objednávku tvářenky a nějakého toho Pout Paintu jsem měla poskládanou během deseti minut. Pak jsem si tedy uvědomila, že peníze nejsou a minimálně do Vánoc ani nebudou, na našich jabloních zlatá jablka nerostou a oslíček nám nějak netřese. Tak jsem zatím vynechala... Ale vy si to užijte.

Jo a pokud jste to nepoznali, tak tento článek vznikl jako důsledek prokrastinace vysoké intenzity při tvorbě vědeckého pojednání na téma reálných ekonomických cyklů. Můj vlastní názor tím nebyl nijak ovlivněn. Doufám.

19 komentářů:

  1. ahoj, mohla bys prosím pro nás méně kosmeticky zdatné napsat, proč je sleek tak bezkonkureční a jaké jsou jeho must haves?:)
    dik

    OdpovědětVymazat
  2. tak ten Sleek mi včera přišel v mailu.. ale jak se ke mně dostali, to fakt netuším.. od Sleeku mám zatím jenom korektor, který jsem si dovezla z Londýna.. ale až se tam vrátím, určitě si pořídím více věci :-)

    OdpovědětVymazat
  3. OK, zostanem pri nakupovani z ebay :)

    OdpovědětVymazat
  4. so Sleekom prišli aj ku mne, čo ma veľmi teší, pretože je tam pár vecí, ktoré by stáli za to. jediná nevýhoda: poštovné na SVK, kurzový prepočet a možnosť zasielania iba cez poštu, čoho sa veľmi obávam, lebo neviem ako u Vás, ale u nás je pošta strašiak a predmetom vtipov:)

    OdpovědětVymazat
  5. žanet: taky netuším, jak na mě přišli... ale tak zase můj email není nic tajného, že ano.

    lučiak, monica in essence: abych se přiznala, tak zasílání na slovensko jsem nezkoumala. tak nějak jsem si myslela, že na slovensko se neposílá.

    vlasta: tak nejznámější jsou asi jejich paletky očních stínů, což tak jako není moc pro mě. takže za mě: tvářenky (jsou hodně pigmentované a drží), pout paint (protože jsem si vždycky chtěla zkusit namíchat ten vlastní odstín, krom toho je to strašně pigmentované a prý to na puse i vydrží), pout polish (tónovaný balzám by měl taky stát za to) a strašně mě lákají jejich gelové oční linky.

    OdpovědětVymazat
  6. tak sa ich skus spytat, ze odkial maju na teba kontakt a mozno ti napisu. a potom nam daj vediet,lebo by ma to fakt zaujimalo

    OdpovědětVymazat
  7. A jeste by te mel lakat contour face kit. Ja netusila, ze konturovani a bronzr muze bejt k necemu dobrej, a par sem jich i vyhodila, pac sem byla proste bezradna. A pak sem nasla Sleek:D http://cityscape-bliss.blogspot.com/2011/12/sleek-face-contour-kit-blush.html (Swatche si snadno vygooglis:)

    OdpovědětVymazat
  8. To vážne? K Vám prišiel Sleek?? ..moja milované maliarske náčinie..

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  9. Tak už jsem koukala na jejich stránky a nejspíš si udělám radost, ty ceny jsou docela přijatelný, jen nevím do čeho bych měla jít.

    OdpovědětVymazat
  10. Od Sleeku mám jednu z paletek a je fajn! A potom taky moc příjemnej lesk na rty, taky mě to osobně zajímá víc než nějakej Topshop :)

    Hodně štěstí s reálnejma ekonomickejma cyklama (ty mě nemají moc rádi :))

    OdpovědětVymazat
  11. tý jo, tak tohle je zpráva měsíce!!! Jdu hned omrknout jejich paletky očních stínů a nejspíš jednu i objednám :-) takovéto radostné zprávy můžeš přinášet klidně každý den! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Je to moc úžasný, že se do Čech dostala další značka. Obchod už jsem prolezla, ale nějak si tam nic nemůžu vybrat.

    OdpovědětVymazat
  13. Juhů, třeba se konečně dočkám vytoužené neonové paletky! ♥ moc díky za skvělou zprávu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jejich stínů paletky jsou prý úžasné :) tedy podle videí na youtube.

    OdpovědětVymazat
  15. Hm, jdu zkoumat ten Sleek obchod. Ke mně se nic nedostalo, ale to bude tím, že jsem líná příležitostná blogerka :D

    OdpovědětVymazat
  16. A chystáš se na to "soaré"? Mně totiž taky něco takového přišlo...

    OdpovědětVymazat
  17. A není to nějaké drahé? Jsem myslela, že je to něco jako další Elf..k čemu by se to tak dalo přirovnat?

    OdpovědětVymazat
  18. dejnicka: tak sleek je trošku jiná liga než elf. tvářenky bývají přirovnávané k narsu. třeba jejich nude paleta je přirovnávaná k nude od ud. hodně je chválený pout paint (stejný jako s occ lip tart) a ten tónovací balzám. překvapivě nic nevím o rtěnkách nebo řasenkách.

    OdpovědětVymazat
  19. Aha, děkuju za osvětu, půjdu si trošku zagůglit;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...