neděle 25. prosince 2011

TANF: Lemons and Cream Face Food Fruit Facial Wash

* koupené za mé vlastní peníze u The All Natural Face



V dobách svého prehistorického blogování jsem už jeden Facial Wash od TANF recenzovala, no a vidíte: došlo na má slova a já objednala jinou variantu. Tentokrát citrónovou. Prášek by se měl tedy skládat z nadrcené citrónové slupky a kokosového mléka (usušeného). Voní to trošku zvláštně, ale tak jo, při trošce fantazie, já tam ty citróny cítím. Postup je stejný jako před rokem, nasypu si špetku prášku do dlaně, smíchám s vodou, nanesu na obličej a smyji. Výsledkem je trošku jemnější pleť, čistá a tak pěkně příjemná na dotek. Ovšem počítejte, že se tím moc neodlíčíte.



Balení je strašně maličké a opravdu víc než dva měsíce při použití dvakrát denně to nevydrží. Vhledem k tomu, že jsem tento wash kupovala už strašně dávno, tak mi malilinko zhrudkovatěl. A tak si toho dávám hodně, protože za prvé se ty hrudky tak nějak špatně dávkují a za druhé už to chci mít z domu. Předpokládám, že to pidibalení mi déle než měsíc nevydrží. V mém případě je to jen dobře, ovšem uvědomme si, že $7,50 a naše /moje peněženka asi moc šťastná nebude /nebyla.



Překvapivě i když je to jen takový prášek, tak pleť je po použití čistá a příjemná na dotek. Taková hebká a dobře, když zapojím představivost, snad i rozjasněná. Jestli má tento wash nějaký ten bělící účinek, nevím, já jsem si ničeho nevšimla. Celkově bych tyto Face Foot Fruit Facial Washe hodnotila opravdu kladně, já jsem oba dva druhy moc ráda používala, pleť byla čistá a spokojená. Prášek nevysušuje a dobře budeme věřit, že si něco z toho nadrceného ovoce vezme a schová na dlouhé klidné noci a ještě delší stresové dny. Ale prostě nemám pocit, že by to stálo za tu cenu. A nebo je to možná jenom mnou, ale opravdu se mi zdá sedm dolarů za měsíc mytí (a věřím tomu, že rozmarnější povahy to budou mít ještě na menší časový úsek) trošku moc. Třeba taková Etude House Cleansing Foam mě stála jen o $0,83 víc a už mi k naprosté spokojenosti slouží slouží snad čtvrtý (nebo i pátý) měsíc a ještě nějaký ten čas poslouží.

11 komentářů:

  1. nevím, jestli můj "postřeh" není přiliš mimo, ale když to smícháš s tou vodou, funguje to trošku i jako peeling? neboje to opravdu najemno, že je to jemná pastička /vodička (asi podle množství vody...?)
    ten peeling usuzuji ze složek drcené kůry a toho mlíka - to by zase mělo mít nějakou kyselinu mléčnou...
    (a zhrudkovatělo to, že produkt nasákl vlkost, nebo že už je ... ehm není tak nový...?)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to hrozně divně, ale věřím že je pleť po tom pěkná. Moc jsem těmhle práškovým věcem na chuť nepřišla, ikdyž třeba čoko maska z mojesminky mě zaujala.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. natalie: to já mám zase na tyto práškové produkty úchylku.

    color beam: ne vůbec nejsi mimo... nefunguje to moc jako peeling, ta konzistence je spíš jako kdyby tam byla namíchaná posekaná tráva nebo tak nějak. takže peeling je to spíš hodně namátkový. a má to spíš takovou mléčnou konzistenci (to je asi tím kokosovým mlékem).
    myslím, že to zhrudkovatělo, protože to bylo starší a protože to nasáklo vlhkost. myslím, že za to může obojí. když jsem měla to první balení, tak to jsem spotřebovávala ještě čerstvé a stejně to časem hrudkovatělo.

    OdpovědětVymazat
  4. @ Trb
    aha aha, děkuji za odpověď. Já s těmito práškovými produkty nemám žádnou zkušenost, tak je to pro mě všechno nové, jak o tom čtu, mám oči navrch hlavy:D !

    OdpovědětVymazat
  5. Asi se zeptám blbě... ale fakt se s tímhle dá nějak odlíčit? Zírám na to s údivem jak Mařka z Horní Dolní :-)

    OdpovědětVymazat
  6. bebe: odlíčit to nezvládne (řasenku, linky a tak), ale pleť to vyčistí a umyje. zkoušela jsem umýt face fruit washem a pak ještě přetřít pleť tonikem nebo micelárkou a tampónek byl úplně čistý.

    OdpovědětVymazat
  7. Já ráno na pleť dávám syrovátkou- taky smíchám ten prášek s vodou, myslím, že je to hodně obdobné. Večer bych s ní asi pleť nečistila, to bych tomu moc nevěřila, ale takhle po ránu je to pro mě příjemný ranní rituálek, i když pro někoho to může být pěkná otrava=)

    OdpovědětVymazat
  8. Já ráno na pleť dávám syrovátkou- taky smíchám ten prášek s vodou, myslím, že je to hodně obdobné. Večer bych s ní asi pleť nečistila, to bych tomu moc nevěřila, ale takhle po ránu je to pro mě příjemný ranní rituálek, i když pro někoho to může být pěkná otrava=)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle mě celkem zaujalo.
    Ráda používám podobná čistítka od Lush a tohle je tomu velmi podobné.
    Vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hm.. vypadá to dost dobře a já jsem na čistítka ujetá, achjo, ještě, že byly Vánoce a já mám nějaký peníze :D

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. dáša: syrovátku znám, ale na vlastní pleť jsem ještě nezkoušela. jinak já se samozřejmě večer odličuji, a pak teprve něčím čistícím dočišťuji ve sprše.

    zuzizuzana: tak teď tedy nevím, jaký čistící prášek má lush. asi jsem něco zmeškala.

    jana: jako není to špatné, ale že by to byla až taková nutnost a bomba... to asi ne. ale zase příjemné na vyzkoušení.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...