čtvrtek 8. prosince 2011

UNT: Q10 Essence

* koupené na shopunt.com v akci 2+1 zdarma na séra

... aneb taky jste vždycky chtěli vědět, co se stane s tím vypiplaným balením UNT, když Vám upadne na zem? A taky Vás zajímalo, jak to vypadá vevnitř?



Takže výsledek je takový, že to sérum z toho nejde vůbec ven. A já se opravdu snažila, ale ta poslední třetina prostě ven nevyleze a nevyleze. A to mě pěkně štve. Tak nějak to pěkně tématicky uzavírá to období, kdy jsem to sérum používala a nijak odvázaná z něho nebyla. Ovšem za převratné považuji zjištění a ukázání pumpičky, protože to znamená, že je to uzavřené vzduchotěsně a séra jsou tak chráněná před oxidací, bakteriemi ze vzduchu a co já vím před čím vším ještě.



Na rozdíl od ostatních UNT sér je Q10 Essence spíš lehký řídký krém než hustá voda. Barva je mírně žlutá (hodně mi to připomíná sérum Pilates, tedy pokud si to dobře pamatuji), taková mléčně žlutá... až na to, že mléko není za normálních okolností žluté, že ano. Sérum voní - smrdí, zařaďte se dle preferencí (já byla víceméně neutrální), vůně je taková mírně doktorská, ale zase to není nic silného a při aplikaci vůně - smrad lehce vyvane. Sérum se rychle vstřebá a musím mu přiznat, že jsem měla moc ráda ten pocit na pokožce. Nejdřív to bylo trošku lepkavé a vůbec, ale pak se vstřebalo a pleť byla hlaďoučká a jemňoučká a sameťoučká a tak. Výživa a hydratace mi přišly naprosto v normě, možná i lepší než v normě. Nějaké prostistárnoucí účinky raději opět neposuzuji. No a tak nějak nevím, co víc bych k tomu dodala.



To sérum podle mě není špatné a taky je to jedno z nejlevnější sér od UNT, ale že by to byla nějaká Ultimátní Nutnost Toaletky, tak to nejspíš ne. Snad jen, jestli to chcete, tak kupujte teď hned, protože na UNT stránkách mají 30% slevu na všechna séra až někdy do začátku ledna. Doprava je zdarma a jestli budete kupovat, tak si stránky přepněte na dolary, protože ty jejich přepočty na koruny většinou vychází o dost dráž, než když Vám to přepočtou v domovské bance nebo v PayPal.

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...