neděle 29. ledna 2012

BB mánie - díl třetí

Viennettka a Day - díl první a druhý...  Poslušně se hlásím do klubu. I já jsem propadla BB krémům. A abychom to tady neplevelili BB furt dokola, tak jsem se rozhodla, že to odbudeme příští týden. Jako celý týden... a můžete se těšit na recenze a jiné:
čtvrtek: Garnier BB Cream

(a pokud o BB krémech zatím nic moc nevíte (o čemž tedy dost pochybuji), tak si přečtěte recenzi na můj první BB, tam se toho dost dozvíte)

boty: New Look, punčochy: F&F, kraťasy: New Yorker, tílko: Jeans Club, tričko: Loreal, sako: Orsay, rukavice: H&M, prsten: eBay (skorbee), odznak: Loreal, laky: OPI a Essence


Jo a taky jsem si dala nové předsevzetí. Půl roku si nekoupit žádný BB. No dobře, půl roku je moc... dáme tři měsíce. Z toho leden už uběhl a já si žádný BB nekoupila. Takže vlastně už jenom dva měsíce. A ještě jedno předsevzetí si dám. Alespoň dva měsíce nepsat o BB krémech recenze.

17 komentářů:

  1. :D :D tak to je dobrý!! :D
    joo a strašně ti závidím ten drdol! mimochodem, vůbec by mi nevadilo, kdyby jsi občas psala o vlasech, o kosmetice a sem tam ty svoje taky vyfotila, to mi tady na blogu dost chybí :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Přišlo by mi vhodnější, kdy článek "obecně o BB krémech" byl jako první- takový úvod do problematiky.
    A teď něco offtopic. Znáš nějaký přírodní make-up, který by dobře kryl a byl vhodný pro mastnou pleť? Chtěla bych něco takového, ale nevím, po čem sáhnout.

    OdpovědětVymazat
  3. lola: dobře, jsi můj velmi vážený čtenář, takže upraveno... offtopic: jediný přírodní makeup, který kryje je podle mě minerální, ještě jsem nepotkala vyloženě plně kryjící tekutý nebo krémový přírodní makeup. nejvíc krycí minerální makeup je lucy minerals (jsem na něj alergická, takže nepoužívám) a mě nejvíc vyhovuje lumiere luminesse (zakryje všechno a navíc je rozjasňující)

    anonymní: ten drdol je úplně to nejjednodušší, co může být, prostě vlasy neprotažené gumičkou do konce. pokusím se něco o vlasech ještě někdy napsat, ale nevím nevím... vlasy se totiž dost špatně fotí (pro dilinu, která se fotí sama to je pak ještě těžší)

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, to už abych nějakej zkusila!
    Jinak - co to máš ted na vlasech za hennu? Já jsem poprvé hennovala před týden Caca Brun a chytlo to do hezké hnědé, ale na slunku to hází odlesky až do zrzava :-/

    OdpovědětVymazat
  5. taky mám jeden offtopic: když používáš laky essence, co na ně dáš za lak, aby ti dlouho vydržely...? já mám hrozný problém, u těchto laků, že se mi hrozně rychle loupu, ale zase mají super barvy...díky
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. trb: Dík za radu a za úpravu. Já jsem zrovna ten, komu se BB mánie úspěšně vyhýbá. Make-upy jsem obhlídla a pro začátek zkusím ten lumiere.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem jedina kdoto zazdil nebo to je prvni celotelova fotka:-) Konecne si te umim predstavit:-) a kocka!:-)x

    OdpovědětVymazat
  8. Super :)))

    Mimochodem máš hezkej styl oblíkání.

    OdpovědětVymazat
  9. baletka: nejsem si jistá, myslím, že mám caca brun.

    lola a baletka: bb určitě zkuste, podle mě to za zkoušku stojí a třeba mánii taky propadnete.

    tereza: tipy-pro-krasu: děkuji. jinak moje celofotka se tady už jednou objevila...

    jana offtopic: nepoužívám ani nadlak ani podlak... jsem na to líná. laky mi drží všechny zhruba stejně, pokud mám krátké nehty, vydrží až pět dní, když mám nehty delší, vydrží tak den až dva, no někdy ani ten den.

    OdpovědětVymazat
  10. už aj ty jsi zkorumpovaná? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ti nevím. asi ne... ale jestli jsem, tak nepochybuji o tom, že na to někdo v komentářích upozorní.

      Vymazat
  11. mě na téhle koláži fotek nejvíc zaujalo, jak máš nalakovaný nehty. moc se mi to líbí. BB krém nemám ani jeden, tak to abych začla zpytovat svědomí a časem to napravila.

    OdpovědětVymazat
  12. Super, tak na tenhle týden se moc těším! :-) Taky budu teď jeden BB krém recenzovat.

    OdpovědětVymazat
  13. Já si o nich ráda přečtu, myslíš že po týdnu budu mít jasno, jestli si nějaký koupit a když, tak který :D

    OdpovědětVymazat
  14. stredu si isto nenecham ujst:)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná koláž. Konečně vím, jak vypadáš, jsi fakt kočka. Pěkný drdol :D.

    OdpovědětVymazat
  16. Se nejvíc těším na sobotu, nejen že je volno, ale bude i skupinové foto, juchchu.

    A díky za zmínku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...