pondělí 23. ledna 2012

Essence Crystalliced

Dnešní MT jsem využila k testování některé kosmetiky, kterou mám doma nově:
  • Essence Crystalliced jsem málem vybrakovala celý stojan. Ještěže jenom málem... naštěstí jsem se ukočírovala a domů odešla jen se stíny, lakem a rozjasňovačem. A víte co? Mám dojem, že za ty peníze to nestálo. Nic speciálního.
  • Luview BB mám doma sice už dlouho, ale moc ho nepoužívám. Je na mě totiž trošku tmavší, než bych si představovala. Tak jsem ho zkusila premiérově smíchat s Baviphat BB. Výsledek nebyl až tak špatný.
  • Astor řasenka mě naopak velmi pozitivně překvapila. Pamatuji si, že jsem ji už kdysi měla... má pro mě skvělý kartáček a řasy opravdu pročeše.
  • Silk Naturals rtěnka je skvělá, jen jsem čekala, že pigmentace bude větší a odstín výraznější. Ale jinak je to taková celkem nositelná fialová, která ovšem na rtech vypadá spíš světle růžově.
  • Elizabeth Arden rozjasňující pero jsem si koupila, protože bylo v hluboké slevě (aneb deep discount) a zatím jsem si nejsem až tak úplně jistá, jestli dobrý nebo špatný.
  • Taky jsem vytáhla ze šuplíku tužky na oči...

A co myslíte, která rtěnka je lepší? Já to nosila na přeskáčku.


A moje pleť je v poslední době v příšerném stavu. Fotila jsem samozřejmě tu lepší půlku obličeje, ale věřte mi, že to stojí za nic. Ani se na sebe nechci dívat do zrcadla. Hrůza. Kazí mi to náladu, která už tak je dost nahnutá. Kazí mi to kosmetiku, protože v tomto stavu mě to prostě nebaví. Tak doufám, že dva špatné týdny jsem si vybrala hned teď na začátku roku a už mě jen čeká jedenáct měsíců krásné a zdravé a zářící a úžasné a skvělé a vůbec pleti.

No... a teď si úplně vybavuji, že jsem měla v plánu nějakou hlubokomyslnou úvahu na závažné téma... a to téma bylo... ehm... ehm... si teď vůbec nedokážu vzpomenout. Ale tak nic, venku svítí pěkně sluníčko, kdo by se teď zabýval závažnými věcmi. A mimochodem taky se těšíte na to, až na konci února konečně napadne ten sníh a vydrží s námi až do dubna? Nebo? Že by letos sníh vůbec nebyl? Že by letos nebyla vůbec zima?

25 komentářů:

  1. podla mna ti viac ta prva pristane :) nejako sa mi zda ta vyraznejsia, ze ti robi akoby ostrejsie crty tvare ... takze pre mna cislo 1, vyzera jemnejsie a prirodzenejsie ;)

    MishellaWay

    OdpovědětVymazat
  2. zacnem od konca, druha ma krasnu farbu, viac ti na perach vynikne, ale celkovo mam lepsi dojem z tej prvej ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja sem taky pro tu prvni, protoze vypada, ze dela plnejsi rty a tvare, a to ti slusi:D (I kdyz ty tvare jsou asi ((urcite)) jenom uhel fotky, ale i tak:) xx

    OdpovědětVymazat
  4. Musím taky říct, že teď v zimě mám horší pleť, ani nevím, čím to může být- asi stresy ze zkoušek. No, ještě že existuje make-up:-D Máš nádherně namalované řasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám pravidelně v zimě horší pleť. ale teď poslední dva týdny je to opravdu extrém. jinak řasy mě opravdu překvapily už při malování, ta řasenka je totiž asi boží.

      Vymazat
  5. já bych asi bez rozmýšlení sáhla po té druhé rtěnce, je víc barevná, tak víc uupoutá. a s rozmýšlením ovšem po té první, a přijde mi z obrázků, že ta prvni ti moc sluší.
    a teď teda nevim, zda nebudu příliš neaktuální, ale nemáš vlasy obarvené...? neměla jsem teď moc čas na sledování blogů, tak mi možná něco uteklo.

    jinak jestli ty jsi teda nakonec odolala náporu v drogerii a odnesla "jen" pár věcí, tak to tě chválím, mně to nějak nevyšlo.

    ten rozjasňovač mi přijde za ty peníze docela ok, ale zdá se mi ten efekt spíš takový "mastný" než "třpytivý"... zatim jsem se ještě nerozhodla, co si mám myslet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemám obarvené vlasy. ale mám je na té fotce trošku mokré, čerstvě umyté, tak to bude asi tím.

      ten rozjasňovač snad i ujde, ale třeba ty stíny mi přijdou jako naprostá zbytečnost... ale nechci se unáhlovat v odsouzení, ještě to párkrát vyzkouším a uvidím.

      Vymazat
    2. aha aha.

      no mně ten rozjasňovač přijde docela ok, ale je pravda, že ty stíny.. no zkusila jsem obojí jednou a je pravda, že zatim mě to k další akci neláká:D

      btw giveaway u mě:-)

      Vymazat
  6. Vypadáš krásně!!! A víc se mi líbí varianta se světlejšími rty.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. tedy, já bych řekla, že máš krásou plet!
    jinak barva druhé rtěnky, jako taková je opravdu nádherná, to by se mi líbilo třeba jako barva svetru, tílka...
    ale celkově se mi to líbí se světlejší pusou.
    jinak - jak přesně si použila tužku na oči? máš je fakt hezký, já s tužkou pořád neumím, bud mám oči jak panda nebo to není ani pořádně vidět... to jsi udělala tužkou, tak hezkou linku na horním víčku? :-O
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc. linku skoro nemám, na oku je ten tekutý stín od essence (bílá barva, skoro není ani vidět, spíš to vypadá jako jen highlighter), fialovou tužku od alverde (ta moc nemaluje, takže spíš přidá jen takový letmý odlesk fialové - mám to ale ráda, protože pak moje oči vypadají víc modré) a linka je jen jemně naznačená hnědou tužkou od essence (je jenom ve vnější třetině a opravdu jen maličko, až je to skoro tightline).

      s tužkou to taky až tak moc neumím, většinou udělám linku moc tlustou, takže jsem malovala opravdu jen maličko a velmi opatrně. - to je asi tak tajemství tohoto makeupu.

      Vymazat
  9. podle mě ti víc sluší ta první, světlejší rtěnka. přijdeš mi v ní víc šmrncovní. a kde že to prosím tě bydlíš, že u vás svítí slunko? já jsem ho pořádně neviděla už ani nepamatuju a když se stane zázrak, tak vykoukne na 10min. pěkně mě to štve, furt jenom prší místo sněhu a moje nálada je docela pod psa. aspoň pár vloček by to chtělo. :-) a řasy máš fakt super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. však jsem to říkala, že ta řasenka překvapila... řasy jsou krásné. a to mám jenom tak jeden a půl vrstvy (u té druhé se mi už moc nechtělo - tak jsem to mázla jen u vnějšího okraje).
      bydlím na vysočině a u nás svítilo sluníčko skoro celé dopoledne. svítilo mi do počítače a se špatně dívalo na video, teda pardon špatně se mi učilo a psalo do počítače.

      Vymazat
  10. Já mám pleť teď docela ok, ale zato ty řasy... Ač pravidelně patlám ricinový olej a doufám v jejich regeneraci, ty mrchy pořád padají a lámou se, za chvíli mi tam nezbyde vůbec nic :-( Ale jestli se jednou vzchopí, vyzkouším tu řasenku, vypadá na tobě moc pěkně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak s řasama naštěstí problém nemám. řasenka je opravdu překvapivě dobrá, jen tedy k večeru mi přišla, že opadavá. ale to se mi stává s každou novou řasenkou a tuto jsem měla poprvé, takže třeba se to ještě napraví.

      Vymazat
  11. Jestli je tohle horší plěť, tak se máš, bys měla vidět teďka mě:)
    V 27 mi asi začala puberta bo co?!
    Vypadáš jak krásná zimní královna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je přece jasný, že vám nebudu fotit svou rozdrbanou a opupínkovanou pleť, zamaskovala jsem a vybrala tu lepší půlku...

      Vymazat
  12. mě se líbí víc ta napravo :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se víc líbí tam tmavší, protože zkrátka upoutá. Problémy s pletí, to je mi dost dobře známé :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Jo prej špatná pleť!:P Jestli je fakt špatná, tak to na těch fotkách vidět není. Možná to bude hormonama nebo čím, ale taky někdy mám pleť ok a jindy hrůza, přitom pečuju stejně, jím stejně, nic zvláštního... ono se to zase zlepší, neboj.
    Ty rtěnky se mi líbí obě!:) Ta první třeba na den a ta druhá na večer na rande... nebo s kámoškama na víno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už se to naštěstí lepší. samozřejmě v té nejhorší fázi jsem svoji pleť raději nefotila. u mě to nejspíš bylo ze stresu a taky moc invazivní péče o pleť... ale jinak máš samozřejmě pravdu, že až tak špatná ta pleť není.
      (taky jsem si kdysi prošla fází nechutně hnusné pleti, takže proti tomu kdysi mám teď pleť naprosto boží... tak co si vlastně stěžuji.)

      Vymazat
    2. Stres jo, to znám. Mě se vždycky hrozně zhorší vlasy, bohužel už to pak nejde nijak zregenerovat. Pleť se naštěstí vždycky zase zlepší.
      Postěžovat si přece můžeš, ono se ti třeba aspoň uleví.

      Vymazat
    3. tak na vlasy si naštěstí nemůžu stěžovat... u mě to vždycky odnese pleť. s vlasy to asi musí být horší, protože to člověk musí počkat, až zase dorostou...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...