úterý 3. ledna 2012

essence: Vampire´s Love Lipstain

* koupené za mé vlastní peníze a myslím, že jeden z odstínů jsem kupovala v Rossmannovi s 10% slevou a druhý v dm s 15% slevou

Mám takový neodbytný pocit, že tuto recenzi bych měla rychle dopsat... A je dost dobře možné, že to už vůbec není aktuální. Ovšem: sice nevím, jak jsou na tom velká města, ale u nás na maloměstě mají pořád oba dva odstíny. A nově jak v Rossmannovi, tak i v dm, což jsem tedy mírně upadla (doslovně), když jsem tam ten stojan zahlédla. A i když jsem to neměla vůbec v plánu, tak jsem si musela koupit ten červený (fialový jsem už doma měla tradičně z Rossmanna).



Vy to asi stejně všichni víte (nepochybuji o tom, že mám chytré a inteligentní čtenářky a čtenáře), tak jen pro formu: Lipstain (případně Lip Tint) všeobecně je vodička, která se vsákne do pokožky nebo rtů a vytvoří stain - skvrnu barvy. Lipstain můžete koupit např. u Benefitu (to jsou ty proslulé Benetinty nebo Chachatinty), já mám doma ještě jeden od alverde (tedy teď už nemám, protože jsem ho vyhodila v rámci stěhování) a dva od Silk Naturals. Většinu stainů a tintů můžete použít na rty nebo jako tvářenku, i když tedy dosáhnout přirozenosti na tvářích je ještě o několik chlupů namáhavější než aplikace na rty. Výhodou je trvanlivost barvy, která by měla vydržet běžný provoz hodiny a hodiny. No ale jak je na tom tato verze od essence? A víte co... vůbec to není špatné.

Moc se mi líbí balení v tubičce, sice opět moc nemusím aplikátor (mám raději tinty s tím jakoby-lakovacím-štětečkem). Ovšem uznávám, že ten aplikátor je tak akorát a je příjemný, přesně mi pasuje na rty a dobře se s ním manipuluje. No ještě maličkost k té manipulaci, chce to trošku trpělivosti a cviku, protože opět všeobecně... stainy (při požadavku syté barvy) jsou na nanášení prostě trošku náročnější a essence není výjimka. Výhodou essence je, že tyto stainy jsou trošku hustější (jako nepředstavujte si nějaký gel nebo tak, spíš jen takovou jako hustou vodu), takže se dobře nanáší, dalo by se snad i prohlásit, že plně kryjí už v první vrstvě. No ale já jsem taková patla, že v první vrstvě to vypadá tak všelijak, takže musím barvu přidávat, aby to bylo ke koukání.



Výdrž je velmi dobrá. A čím víc vrstev dáte, tím lepší výdrž. Barva vydrží běžný provoz jídla, pití, letmého olizování a okusování rtíků. Je ovšem velký rozdíl v obou odstínech, takže trošku přeskočíme, pak se zase vrátíme, a teď se rovnou vrhneme na odstíny. Musím uznat, že oba odstíny přesně pasují do upírské kolekce. Červená 02 vypadá jako krev, taková ta čerstvá zrovna vysátá z tepny vytékající krev. Fialová 01 pak vypadá jako zaschlá krev, taková ta starší asi jak když chladná vysátá mrtvola má na krku pár nedopitých zaschlých kapek... nebo možná ještě spíš jak když mlsný upír má po večeři upatlanou pusu. Z odstínů jsem nadšená, i když je pravda, že po aplikaci na rty se barva lehce změní.

a tyto fotky vypadají všelijak, ale tak alespoň pro nějakou tu představu


Červená se nosí krásně. Chce to sice trošku si s tím pohrát (jako možná jsem jenom já taková patla, ale opravdu to na první dobrou nedám), ale pak ta barva relativně drží několik hodin, než začne lehce ztrácet intenzitu. Zato ta fialová mě zlobí. A teď nevím, jestli to náhodou není mnou, ale něčím to bude a výsledky nejsou dobré. Fialová je na aplikaci náročnější a navíc zhruba po hodině začne ze rtů mizet a barva flekatí. No což o to, ona i ta červená trošku flekatí, ale tak nějak klame tělem a schová to, ve výsledku to vypadá spíš jak takové menší ombré rty a vlastně je to docela pěkné. Za to na té tmavé je prostě vidět každé ulítnutí stranou nebo do pryč.


Tak a teď ještě něco k aplikaci. Když jsem lipstainy koupila, na všech blozích jsem četla, jak dlouho vydrží intenzivní barva, jídlo pití kouření a tak... a já nanesla a za hodinu bylo všechno pryč. Však říkám, že jsem patla. A pak jsem objevila tajemství aplikace: oba dva lipstainy se dost dlouho vsakují, jedné vrstvě to trvá... no pár minut určitě. Takže to chce trpělivost a další vrstvy nanášet, až po vsáknutí té předchozí. Barva se zintenzivní a taky vydrží mnohem déle. Jo a dávejte si pozor, až budete pít, protože vrchní vrstva barvy na rtech se jakoby rozpouští a po namočení je zase mokrá a barví všechno kolem (u mě to jsou většinou ruce a prsty, kterými si po napití nevědomky sáhnu na rty a pak se divím, proč mám ruce od krve). Při nanášení je taky dobré začít od středu rtů a úplně tu nejvenkovnější linii pusy malovat až na konec, když na aplikátoru není hodně barvy. Jinak to má tendence tvořit výrazně tmavější okraje a vypadá to jako tmavou tužkou okonturované rty.

Barvu na rtech cítím opravdu nepříjemně (asi jsem na to citlivka nebo co, ale žádný lipstain mi nikdy nechutnal, ani mi nebyl na rtech příjemný, ale uznávám, že tento od essence alespoň pěkně voní), šimrá to a pálí to a taky mi vadí, že i po vsáknutí je barva na rtech cítit a lepí, trošku jako lepivý lesk a trošku jako mazlavý balzám na rty. Dobré je, že tento lipstain není moc vysušující, alespoň moje rty to zvládají s přehledem, ani si nepotřebuji přidat jeleního loje. Jo a ten červený odstín nanesený v lehké vrstvě a rozetřený do ztracena vypadá na rtech úžasně. Šťavnatě, ovocně a tak svěže, skoro úplně stejně jako ten od alverde (a proto jsem ho taky konečně mohla vyhodit).

17 komentářů:

  1. Musím říct, že ten červený se mi líbí daleko víc a i když na tmavé rty u sebe nejsem zvyklá, měla jsem tendenci běžet pro něj už hned jak jsem několik recenzí zkoukla. :)
    Co se aktuálnosti týče, já jsem z Prahy a limitka u nás ještě dlouho pobude a je naprosto nedotčená (což je divné), takže nemusíš mít strach. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. červený je krásny, ale chvalabohu som si to nekúpila! na toto by som fakt nemala nervy :D (najmä pri mojom ustavičnom nanášaní novej a novej vrstvy bez pomoci zrkadla :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ta cervena je pekna, nicmene, na mna dost divoka. Nemozem za to, ale zacinam byt v stadiu, ze ked pocujem akukolvek zmienku o upiroch, dostavam koprivku :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja sa presne na ten cerveny chystam, uz som si ho otestovala u kamaratky a vyhovoval mi, davala som si 2 vrstvy, po zaschuti este labelo a vydrzal dost dlho :) u nas je uz vo vypredaji hodeny a neviem, ci este vobec zozeniem tento odtien, videla som len fialovy ... musim skusit ine mesto :)

    MishellaWay

    OdpovědětVymazat
  5. mají krásné výrazné barvy a celkově vypadají dobře,skvělá recenze :))

    OdpovědětVymazat
  6. Červená vypadá moc hezky :). Já jsem jednou přišla do DMka a "stavěli" tam ten stojan s essence, tak sem na ně chvíli koukala s pusou dokořán a pak začala nakupovat :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se tak hrozně líbí tyhle syté barvičky na rtech. Ale sama jsem k tomu ZATÍM nikdy nenašla odvahu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. 'ten tmavsi odstin je jako stara krev':D tak by tu barvu meli propagovat vsichni!:) Ale ted fakt, ta cervena vypada hezky, bych rada videla fotku jenom tak zlehka nadupkanou na rtech. xx

    OdpovědětVymazat
  9. mám úplně stejný názor jako ty. Barva super a vydrží na rtech, akorát ta chuť... ale jsem ochotná to přežít

    OdpovědětVymazat
  10. Ja si pamatuju, jak jsem hystericky obihala brnenske drogerie v dobe, kdy tahle kolekce vysla, a vsude bylo beznadejne vyprodano, ted jsem byla doma "na malem meste" a meli plnz stojan, od pudru na rasy a lipstains az po ty sparkling pudry atd. A beztak jsem si nic nevzala :D Sahla jsem ale po laku na nehty z te nove limitky od Catrice a je super!

    OdpovědětVymazat
  11. plum foolery: jako ono je to různé, v třebíči mají všude všechno, teď jsem se dívala v praze a všude je všechno totálně vybrakované. asi na maloměstě nemají rádi upíry?

    suzie: já jsem to zatím taky přežila.

    tereza: jako ale ona ta fialová při některém osvětlení fakt tak vypadá.

    bebe: tak hledej, teď v zimě to je super.

    mischella: tak to honem kupuj, aby na tebe zbylo.

    lučiak: a vidíš, mě upíři tak nějak minuli. sagu stmívání jsem neviděla ani nečetla, naposledy jsem upíry prožívala v interview s upírem, což už je teda hodně dávno, že ano, takže mě tato le nijak neuráží ani nevzbuzuje emoce.

    OdpovědětVymazat
  12. Viděla jsem je v DM drogérii u nás ve slevě, takže myslím, že si je i pořídím. Nejdřív jsem chtěla tu fialovou, ale jak vidím, tak asi radši ne :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna včera jsem si koupila fialový a teď lituju, že jsem si nevzala spíš červený :D. Já si teda dávám jednu slabou vrstvu lipstainu a přijde mi to ke mě zvláštní a trošku jak kdyby mě vytáhli z ledový vody, k více vrstvám nemám odvahu.

    OdpovědětVymazat
  14. tyjo, voni maj i cervenej, jo? ja si nekdy pred dvema mesicema koupila ten fialovej a jeste jsem se nadostala k tomu pridat o nem zminku :D ale zaslouzil by si to, protoze je fakt dobrej ... přitom to byl náhodnej nákup, normálně essence míjim, al ena mě teda upíři zafungovali :D

    já teda rtěnku nepoužívám, takže tohle mi přijde ideální jako prostředek na lehké zvýraznění rtů a pak to ještě přetřu leskem, takže mám jakoby dvě vrsty a vydrží to víc, než jen samotnej lesk

    musim se zajít podívat i po tý červený

    OdpovědětVymazat
  15. jo a nic mě naštěstí nepálí, ale ta chuť je divná

    OdpovědětVymazat
  16. jj ten červený je lepší.

    černá moora: a mě to pálí, však říkám, že jsem citlivka.

    OdpovědětVymazat
  17. Ta růžová(spíš do červena) vypadá moc hezky, ale obě dvě barvičky mi přijdou dosti výrazné...

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...