neděle 1. ledna 2012

Joppa Minerals: Repair&Revitalize Mask

* koupená ve vzorku z Joppa Minerals (během akce poštovné zdarma)



Tato maska je na první pohled docela podobná MoM od Lush, tedy jako ne až tak moc, protože je spíš černo-šedá než zelená. No jo, ale abych řekla pravdu, tak nějak nemám moc náladu na zelenou smršť MoM. Takže i k této masce jsem přistupovala s určitými obavami, se staženými půlkami a nejistotou v srdci. Prostě na první pohled tam vidím ty agresivní zrnka (v tomto případě asi černých fazolek) a vysušující element. Ovšem nic z toho není pravda. Naštěstí. Ta maska je totiž jiná. Naprosto jiná.



Už při nanášení je ta struktura odlišná. Sice jsou cítit jemná zrnka, ale jsou opravdu jemňoulinká a jejich četnost je o dost menší než v MoM. Maska je takové lehce černé, špinavé, šedé barvy. Při nanášení mi přišlo, že snad chladí a osvěžuje pleť (no jo ale raději to beru s rezervou, zase se mi ta MoM sem plete, až se mi to celé splete). Zasychá celkem rychle a vůbec nevysušuje ani nestahuje. Na rozdíl od MoM jde velmi lehce smýt, peeling krouživými pohyby si dopřát můžete, ale nemusíte, rozhodně ovšem nečekejte u peelingu rozhodnost a nekompromisnost zeleného obra.



Po použití je pleť neuvěřitelně hebká, překvapivě hydratovaná, vyživená a lehce rozjasněná. Vlastně jsem se ani nemusela mazat krémem a připadala jsem si krásně příjemná jen tak na čisto. Kolem dokola je tato maska skvělá, až na několik maličkostí:
  1. nevoní mi, jakože opravdu mi nevoní, není to sice smrádek typu čuchala jsem ke svým zvratkům a teď z toho budu asi zvracet znovu, ale že bych si tímto chtěla provonět intimní chvilky... to spíš ne (možná viennettka by chtěla), ta vůně je taková zemitá, trošku jako hlína smíchaná s nasekanou trávou a mrtvými broučky, naštěstí je maska cítit jen z kelímku, při nanášení a lehce při smývání, když zasychá, je to zcela bez zápachu.
  2. ten vzorek byl strašně maličký a taky trošku drahý, platila jsem $2,50, vyšlo mi to na dva obličeje a musela jsem šetřit... a teď jako já nevím, jak byl vzorek velký, ani nevím, jak je velké celé balení (a stejně, kdyby to na stránky napsali, tak to napíšou jako že prý 1 oz, což mi taky moc neřekne, moje představivost je většinou krátká na tyto cizokrajné míry), ale bojím se, že na dlouho to celé balení asi taky nebude.
  3. je to strašící maska, stejně jako s MoM s tím nechoďte otvírat sousedům, až si budou půjčovat sůl.
a musím tomu vzorku uznat, že balení bylo megaroztomilé... (ano, schovala jsem si ho, i když už mám doma takových megaroztomilých minibaleních asi 138)

Takže tak jako kolem dokola: ta maska je příjemná, ale že by to byla nutnost... to asi ne. Tak jo vypadá to, že jsem definitivně ztratila to správné blogovací mojo a nový rok začínám recenzí na něco, co si ani nemusíte kupovat... A uzavřeme to s tím, že na Joppa Minerals mají opět akci ještě zítra poštovné zdarma, krom toho budou hned potom zdražovat, tato maska má samé oslavné uživatelské recenze a obsahuje neskutečné množství prospěšných ingrediencí.

    10 komentářů:

    1. no, ta barva vypadá dost zvláštně :D

      OdpovědětVymazat
    2. Hele neprovokuj, mrtví broučci nemůžou vonět nikomu, bleee... A kdybys o to stála, tak malé poučení o cizích mírách - 1 oz je 30ml. Naučily mě to OPI laky, tam je napsáno, že 15ml je 0.5 oz, takže když tohle potřebuju a nemůžu si vzpomenout, jdu se mrknout na nějakou lahvičku.

      OdpovědětVymazat
    3. nech žijú prapodivné masky :) (aj tak mám najradšej modrozelené, alá fantomas)

      OdpovědětVymazat
    4. viennettka: jasně, že chci poučit. a tentokrát si to snad budu pamatovat. můj problém je totiž ten, že si to vždycky najdu, asociuji a poté úspěšně zapomenu. teď ale díky tobě vím, že až nebudu vědět, mám se jít podívat na opi a bude to. teď to jen nezapomenout.

      a ještě ty mrtvý broučky jsem tam napsala jen na efekt, protože mi přijde, že mrtvý hmyz snad nijak nevoní... to jsou prostě jen uschlé krovky a nic, ale možná se pletu. jak voní mrtví broučci?

      tipy-pro-krasu, nina: jj barva to je náramná.

      OdpovědětVymazat
    5. Neshazuj si vlastní přirovnání :-) Co na tom, že jsem mrtvýho brouka nikdy necítila, fantazie zapracovala a dala k tomu rovná se fuj, takže to mi stačí ;-)

      OdpovědětVymazat
    6. No super... jestli tohle někdy uvidím v obchodě, tak jediné na co budu schopná myslet, budou "mrtví broučci" :-D

      OdpovědětVymazat
    7. ty míry se dobře pamatujou podle parfémů - klasicky se dělá 30 ml, 50 ml a 100 ml - no a to je 1 oz, 1.7 oz a 3.4 oz

      OdpovědětVymazat
    8. černá moora: no nevím, jako já jsem samozřejmě už dříve věděla, kolik je jedno oz, a věděla jsem to vícekrát než jednou (dokonce jsem žila v americe, takže jsem podle toho i nakupovala)... a pokaždé jsem to zapomněla.

      bebe: no vidíš na co mě máš.

      viennettka: nebudu to shazovat, vypadá to, že přirovnání má úspěch. u mě vlastně taky fantazie zapracovala, k vůni přiřadila broučky v hlíně a bylo...

      OdpovědětVymazat
    9. Hmmm, zase něco lákavého. Bude zima, budou nemoci a rýmy, tak bych mohla do téhle masky jít :)
      Neplánuješ recenzi na ajurvédskou kosmetiku Tarani? Vím, že máš ráda přírodní a bylinnou kosmetiku :) Začínám o téhle docela dost číst, jaké má úžasné výsledky, ale taky má úžasnou cenu :-/

      Kačka

      OdpovědětVymazat
    10. kačka: zatím neplánuji tarani ani koupit. vlastně neplánuji následující dva měsíce kupovat nic, právě jsem si dopřála ve výprodejích. ale třeba někdy...

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...