středa 4. ledna 2012

Kočenky, přepudrujte nosíky!

* koupila jsem sama samotinká v místní dm drogérijce



Ahojík, berušky moje, dneska si dáme jen takovou maličkou recenzičku. Tento pudříček jsem si ani nechtěla kupínkovat, ale nakonec mi moje srdíčko poručínkovalo a já neodolankala. To rozkošňoučké baleníčko, puntíčky a krajčička, barvička jak broskvička, koukaj moja očička, malilinká mašlička, já jsem malá holčička. A vzoreček na pudříčku. Božínku, to je ale krásňoučké. A navíc je pudříček pěkňounce voňavoučký.



Baleníčko je možná z papírku, ale jezuskote krásňoučké na pohled. A ta mašilečka, to je pokoukáníčko. Pudřík je moc příjemňoučký, lehounce navoněnoučký a při nanášení kabučki štětečkem vůbec neprašinkuje. A makeupek to podržinká docela v pohodičce, i když možná ta výdržička by mohla být většinká. Pudřík sice není transparentňoučký, ale já jsem bělounká jako padlý snížek a pudříček tak světlounký, tak hodně světlounký, že na mojí pleťulce není vůbec viděnkat.



Lehounce mi tvářičky zmatní, nedávno jsem se kdesinky dozvědínkala, že v zimušce je matňoučká pletička velmi šikézňoučká, tak jsem si to zapísankala do toho mého mozečku a teď to praktikunkuji. Lehce matňu, trošku řasňu, potom rtěnku a jsem venku. Jsem to ale šikulínka modelínka.


Tak jo, veverušky moje, páčko shledáčko. Doufám, že jste se potěšinkali dnešní recenzičkou a brzičko na shledáníčko.

Vaše Mánička.

40 komentářů:

  1. Jaj :D to je tak rozkošňoučké :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máničko,hezoučky ti hrabinkuje.

    OdpovědětVymazat
  3. To je tym stahovanim, ci ta inspiroval niekto konkretny? :)))

    OdpovědětVymazat
  4. HAHA rozesmála jsi mě a popravdě mi to dalo zabrat přečíst celé. Máš pravdu, je fakt ňuniňu :-D

    OdpovědětVymazat
  5. :DD husia koža mi nabehla už pri prvej vete! Super! Takže púder v globále dobý, že? :D Cena?

    OdpovědětVymazat
  6. aspon nejake osviezenie pre dnesny den... preco nie? ;)
    teda, pudrik ozaj takmer bielunky ako sneh :-o

    OdpovědětVymazat
  7. Jak se zdrobňuje zvolání "ty vole"?? Ty volíčku?? ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pusinky, pacinky, mlask, mlask :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Prosímtě tohle už nedělej :D

    OdpovědětVymazat
  10. Hehe, jsem si z toho textíčku málem ublinkla, tohle už prosím né :D

    OdpovědětVymazat
  11. aaaa, akoby som čítala recepty na mimibazare :D

    OdpovědětVymazat
  12. Šmarjá, nemá na tuhle řeč google překladač? Místy se trochu ztrácím... Ale matňa a řasňa nemají chybu :D

    OdpovědětVymazat
  13. monika in essence: něco maličko kolem stovečky.

    a děkujky moc za komentáříky, i když nechápujkuji, co na co překladaček? něco vám nejujkuje?

    OdpovědětVymazat
  14. Ježiškote, to je ale rostomiloučká recenzička! Akorát jsem z toho povídáníčka tak popleteňoučká, že nevim, jestli je ten pudr dobrej nebo ne!:D
    Už chápu proč lidi co tak mluví nevyplodí nikdy víc jak dvě věty... ono se víc v té řeči ani nedá pochopit.
    Ale jinak je to mocinky moc ťuťu!:)

    OdpovědětVymazat
  15. To si mě dostala, jsem se lekla, že jsem zablodila na jinej web:)

    OdpovědětVymazat
  16. v tomhle písínkání by se ani čertíček nevyznal :D ale pobavilo to a pudříček vypadá miloučce :D

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem z té recenze docela zmatená, ale myslím, že to nejpodstatnější jsi zachytila. tenhle pudr jsem si koupila jen kvůli balení, obsah jsem v obchodě nějak ani neřešila :D

    OdpovědětVymazat
  18. :D :D Taková srandička na konci dne :) Díky za rozveselení!!! Kačka

    OdpovědětVymazat
  19. Nějak jsem nepochopila pointu, proč ses tak rozhodla napsat tento článek, ale nevadí. Pudr bude asi dobrej, ale stejně mě zas tak moc neláká. Mám jich zbytečně moc.

    OdpovědětVymazat
  20. Všeho moc škodí, možná by to bylo vtipné, kdyby nebylo zdrobněné úplně všechno, takhle se to akorát blbě četlo...

    OdpovědětVymazat
  21. "Lehce matňu, trošku řasňu, potom rtěnku a jsem venku. Jsem to ale šikulínka modelínka." Tak to je výborný :D

    OdpovědětVymazat
  22. yana: ale jo, ten pudr docela ujde. jako já na ty pudry nejsem, takže mě stačí, že nepráší, není na obličeji vidět a hotovo.

    mia a viennettka: no jak je vidět, vtipná asi nikdy nebudu, i když se tak setsakra snažím...

    OdpovědětVymazat
  23. Simtě, nežerou maso, nepoznaj vtip:-D Já obdivujivujínkuju jak si to to byla schopná sesmolínkat, muselo to zabránkovat spoustu čásku a dělala si to ze srdíčka pro nás svoje milovaný lidičky přece!

    OdpovědětVymazat
  24. Já se málem počurala smíchy :-) Už to nedělej, fakt nevím, jak manželovi vysvětlit, proč se u počítače debilně směju, když předstírám, že jen kontroluju maily :-) Páček čumáček nebo jak se to říká :-p

    OdpovědětVymazat
  25. Můj první komentář u tebe na blogu: Je jedna ráno, já se tu (potichu) řehtám jak kůň a tečou mi slzy. Ještě, že manžel spí. Už bych měla jít taky, díky tobě s dobrou náladou. Takže díky :)

    OdpovědětVymazat
  26. :-D ako sa to ťažko čítalo.. och ne, mám zdrobnenín užitých na pár mesiacov..
    škoda že k nám táto kolekcia neprišla..vlastne..uz k nam od alverde nechodi ziadna! krucinal..

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  27. Opravdu mi dalo zabrat všechny ty zdrobnělinky zpracovat, ale povedlo se! Pěkná, originální recenze :).

    OdpovědětVymazat
  28. nejlepší :-D fakt jsem se pobavínkovala! V prvním momentě ve mně ale hrklo, že jsem na Mimibazaru nebo Omlazení :-D Jana

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Máničko srdíčko, ty moje sluníčko. Ta tvoje recenzička mi nějak nedalinkala spinuškat a pořád ten pudříček nemůžu dostinkat z hlavinečky. Jenže kupinkovat si další pudříček, byť krásňoučký, je v mém případečku trošičku píčovinka, bo pudříčků mám tři prdélečky. Ale tento by snad měl být nějaký minerálňoučkový, tak mě napadlinkalo, jestli by se s použitánkovatím malinkého kabučíčku, který spinká v mém kufříčku, nedal použít jako minerální mejkápeček. S lehoučkým krytíčkem, asi jako ty rozkošňoučké Jenom Čisťoučké Minerálečky. To by se mi potom převelice hodinkoval, protože přece jen ty prášečky mě někdy maličko zdržinkují a ráda bych něco kompaktňoučkého a taky něco, co můžu kupínkovat tady a ne přes interneteček, protože na mém pejpelíčkovém účtečku je veliké kulovoučké a tady mám navíc ještě slevičkový kuponeček. Tak co bys myslínkovala, berušečko? Páček čumáček a na viděníčko.

    OdpovědětVymazat
  30. no reničko, broučínku, já ti nevím. just pure minerals určitě kryjí víc. i když tedy myslím, že i tento pudr docela kryje (chápej tak, že já používám výhradně transparentní pudry, takže i minimální krytí poskytnuté pudrem mě překvapí a přivede do extáze - někdy hluboce depresivní, jindy nadšeně pozitivní - záleží na situaci). ale je pravda, že ten pudr opravdu vypadá na obličeji pěkně... no mám ho v praze, takže v pondělí můžu vyzkoušet jako jenom makeup a poreferuji.
    (jen tedy si nejsem jistá, jestli oba dva odstíny na tebe nebudou moc světlé)

    OdpovědětVymazat
  31. Na ty barvy kouknu, ten, co máš na ruce, vypadá přece jen dost bíle. Já jsem teď sice docela světlá (ten korres už je na mě docela tmavý, i když pořád ještě nositelný), ale raděj to vyzkouším. Já bych teď něco světlejšího potřebovala, mám i normálně zlatavý podtón pleti, ale teď mi jaksi zintenzivněl a pokud použiju něco jen maličko do zlata nebo oranžova (třeba ten korres právě), tak vypadám sice přirozeně, ale jak reklama na bronzer, což teda není zrovna to, co bych chtěla. Přitom normálně opáleně nijak moc nevypadám. Trochu z toho viním SN, který jsou bez filtru, takže když jsem se s tím v létě a na podzim mazala, tak pokud vyloženě nepeklo slunko, tak jsem se spolehla na filtr v makeupech a to asi nebude úplně stačit...

    OdpovědětVymazat
  32. super :-D som sa pobavila :-D
    len v mojej situáci na MD mám zdrobnenín doma dosť a sem som prišla niečo inteligentné prečítať :-D možno nabudce :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Ehm... tohle nebude můj šálek čaje, ale na zpestření prima nápad. A pudr je fajn, to je dobře :D Jen to balení je do kabelky malinko nepraktické, řekla bych.

    OdpovědětVymazat
  34. Tenhle pudřík jsem koupila přítelkyni a je z něj naprosto nadšená. V životě prý neměla a ani nechce jiný =)


    www.imiiska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...