neděle 15. ledna 2012

Nessa´s Naturals Lip/Cheek Tint

... si prohlédněte v akci, než se dokopu k tomu dopsat recenzi. Ne že bych na to měla čas, děvenka moje starostlivá. Stejně mi tak nějak jako přijde, že ten čas ubíhá bleskem, já stále sice nic nedělám, ale stejně na nic nemám čas. Čím to asi tak bude?


A tímto bezobsažným článkem vám všem přeji krásnou neděli.

13 komentářů:

  1. Líbí! Líbí! Líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné, pěkné
    btw nevíš o nějakém eshopu s inglotem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím nevím... já kupovala normálně v kamenném obchodě v polsku.

      Vymazat
    2. tak to abych založila vlastní.. :D

      Vymazat
  3. nic nedělám a stejně na nic nemám čas ...

    ... jo, tak to sedí bohužel i na mě

    potřebovala bych, aby měl den tak 50 hodin, pak bych určitě i něco zvládla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, ale teď kam se ten čas ztrácí? jinam mám takový pocit, že i kdyby měl den 150 hodin, stejně bych toho času neměla dost.

      Vymazat
  4. Pekná broskyňovo ružová! Mne sa páči keď v rámci denného jednoduchšieho líčenia ladia pery a líčka.. :)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. strašně moc krásná barva tvářenky a rtěnky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...