úterý 31. ledna 2012

Pucca: Lovely ME:EX BB Cream

* koupeno na eBay za £1.00 + £1.99 P&P u prodejce cyh680000
Na úvod je nutno si vyjasnit jednu věc. Vůbec nechápu ten název. Jakože Lovely ME, to bych ještě pochopila, ale co to děleno EX. Jakože se mám o ten krém rozdělit s ex? A on (nebo možná ona, abych někoho nevynechala) pak bude taky lovely? Nebo jakože já odděleno od ex jsem lovely? A nebo to je prostě jen zkratka EX BB jako ex buran blbý. No prostě to nechápu. Asi už jsem na to stará nebo nevím.



Tento BB je moc příjemný. Vlastně je tak příjemný, že se celkem snadno vyrovná Baviphat Magic Girls Plus, jen tedy s jedním rozdílem... vydrží mnohem déle. Oba dva tyto BB si jsou dost podobné. Pucca je jen o kousek tmavšího odstínu, méně parfémovaná, SPF má pouze 20, velikost je o kousek menší. Ale konzistence je úplně stejná, taková krémová a sametová, lehce se roztírá a naprosto splyne s obličejem. Ten omlazující účinek možná není až tak velký jak u Baviphat, ale pořád je znatelný.



Krytí je lehce střední, možná o kousek větší už u Baviphatu. Vlastně krytí je opravdu solidní, celkem spolehlivě překryje mou přirozenou růžovou barvu, pokud ovšem mám na obličeji nějaký průšvih, je potřeba korektor. Tento BB je opravdu velmi rozjasňující, asi nejvíc rozjasňující, co jsem kdy měla (tedy hned po Etude House, ten je ovšem rozjasňující jiným... svým vlastním způsobem), možná by se dalo i říct, že je až celkem mastný. Myslím, že to nebude nic pro mastnou pleť, protože já se už po obědě docela hodně lesknu. BB je hodně krémový, sice se jakoby vsákne do pokožky, ale stále ho na obličeji lehce cítím. Teď v zimě mi to až tak nevadí, naopak mám důvěrný pocit péče a starostlivosti, ale v létě... jo v létě už stejně budu mít koupené zase něco jiného, takže proč se tím teď zatěžovat.



Opravdu se mi líbí ten obal. červeno-černá tuba s holčičkou zamilovanou do ryby... nebo co to vlastně je. Je to takové asijské, trošku mango, jinak manga, roztomilé ale drzé, designově čisté a nepřeplácané. Vzhledem k tomu, že s cenou jsem se vlezla do stovky, tak tento krém hodnotím rozhodně pozitivně. Provedla jsem krátký průzkum a na eBay jsem ho zrovna teď nenašla, ale kdybyste náhodou na tento BB narazili v aukci, tak neváhejte a kupujte. Našla jsem, že plná cena by měla být kolem 10ti dolarů, tak jen pozor, ať nepřeplatíte, protože za víc ten krém podle mě nestojí, zas až taková unikátní a nenahraditelná bomba to není.

Pozn.: taky jsem tento krém našla se stejným názvem, stejnou cenou, ale jiným obalem (tedy stejným jen takovým broskvovo-růžovým) a vůbec netuším, jestli to je to samé...

8 komentářů:

  1. Já bych si ho koupila už jen pro ten krásný obal :-)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. naozaj super obal :) aj krytie je celkom fajn, lebo ten skin food agave BB kryl ozaj minimálne... taký BB by ma už možno celkom presvedčil

    OdpovědětVymazat
  3. Pořád chci nějaký BB vyzkoušet. Hmmm, možná to bude tenhle :) A jenom detail... Není ta holčička na obalu s klukem Garu? Nebo on je ryba? :D
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  4. Je to Garu. Pucca je totiž rozprávka o dievčati (menom Pucca), ktoré stále uháňa Garu-ho. A vyzerá fakt dobre (:

    OdpovědětVymazat
  5. tak ta ryba me rozstřelila :D jak píšou ostatní, je to celý příběh komiksové postavičky a "ryba" je Garu v jejím náručí, kterému stéká kapka potu, protože ho dostala :D
    tady si můžeš pustit nějaké příběhy (pod animation) http://www.puccaclub.com

    jinak škoda, že ten krém je očividně moc tmavý - resp, tě zežlutil, jinak bych zkusila

    OdpovědětVymazat
  6. jako já se přiznám, že jsem asi ignorant, ale puccu jsem neznala. no díky vám to už googlím a youtubuji. já snad budu muset koupit ještě něco s puccou...

    černámoora: tmavý není, ale trošku do žluta je (zas ale já jsem růžová jak prasátko, takže se to hodí). i když mi přijde, že ta fotka je trošku zkreslená.

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá dobre..páči sa mi ako kryje a rozjasňuje..ej, len moju pleť by nesadol :-) Škoda..

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Nevypadá to jako ryba, ale spíš jako holčička :D. Protože má vyčesané vlasy do fontánky :D:D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...