pátek 13. ledna 2012

S láskou...

... prodával prodejce cosmetic.love na eBay.

... jsem od něj nakupovala.

... a nejspíš s ještě větší si nedávno založil e-shop.

... ke kosmetice, s odpovědností ke svým čtenářům a s obětavostí mně vlastní jsem e-shop ozkoušela a objednala.



Dnešní příspěvek je tedy plný citů. Trošku faktů na závěr: objednávala jsem po Vánocích, balíček přišel za dva týdny. Pokud nový e-shop lajknete na fejsbůku, dostanete jeden vzorek (ve dvou kusech) zdarma. Objednávka přišla s velkým množstvím vzorků (je pravda, že některé jsem koupila), jednou maskou a páskem na nos zdarma. Celní deklarace byla vyplněná na $10 (no jo trapná částka a občas se na to celníci zaměřují) a celnicí to prošlo bez zkoumání (osobně si vždycky dávám na limit pozor, ale je dobré vědět). Výběr v e-shopu se stále rozrůstá, takže já si právě plním košík na svou druhou objednávku. Sice jako já mám samozřejmě eBay ráda, jen prostě v normálním e-shopu se mi nakupuje líp, protože je přehlednější.

Jo a poštovné je zdarma.

25 komentářů:

  1. Oooo, to se mi libi! To se mi moc libi! Tak to moje setreni asi prave skoncilo:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tesim se na recenze ;)! An

    OdpovědětVymazat
  3. Ja setrim na dovcu....tohle mi nedelej :D

    OdpovědětVymazat
  4. vzorky vyžiadané.. vyzerá to skvele! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak přiznám se, že po jedné objednávce ze strawberrynet.com, která šla dloooouho, už mám trochu obavu objednávat ze zahraničí.
    Na recenze se ale velice těším. Třeba mě to přesvědčí a nějaký ten nákup ještě testnu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento článek jsem neměla nikdy vidět. Vyžádala jsem si vzorečky a teď si jdu detailně prolížet stránky.

    OdpovědětVymazat
  7. Další tip na nákup, Bože na nebesích ... :D

    OdpovědětVymazat
  8. O tomhle e-shopu jsem nikdy neslyšela. Tak si jdu taky hned něco ukořistit :)

    http://2-b-beautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, máš superužitečný blog. 8D Prosím tě, jak dlouho trvalo, než ti to z tohodle eshopu dorazilo?
    A ještě dotaz :D , platíš asi přes PayPal? Moc nevím, jak to funguje a jestli je to výhodný (náký poplatky?), ale chtěla bych si ho založit... Předem moc děkuju za odpověď! Kami

    OdpovědětVymazat
  10. děkuji moc všem za komentáře a přeji krásné nákupy.

    kami, trvalo to asi dva týdny, objednávala jsem o vánocích a přišlo to druhý lednový týden. platila jsem přes paypal, poplatky se neplatí...

    OdpovědětVymazat
  11. Akurat mi od neho dosla objednana maska, ale este z ebayu a tiez som si tam nasla odkaz na eshop, asi vyskusam :D

    OdpovědětVymazat
  12. těším se na recenze,... hlavně na ten proužek na nos, jestli je to proti černým tečkám tak neco takového potřebuju

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle blog jsem nemela objevit! ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj! tento blog som objavila pred dvomi dňami a je skvelý...A mohla by si mi dať svoj e-mail? Potrebovala by som sa na niečo spýtať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tina: klidně se ptej. email mám v profilu (ale tak pro jistotu denjekrasny.blog@gmail.com)

      Vymazat
    2. Aha prepáč nevšimla som si...

      Vymazat
  15. ahoj, chcem sa opýtať na tento e-shop. u teba som naň našla odporúčania. uvažujem totiž že si tam kúpim BB krém (má najlepšie ceny) a chcela som k tomu ešte bázu (http://cosmetic-love.com/innisfree-mineral-color-primer-spf30pa-2-colors-2/ túto zelenú:) dúfam že zneutralizuje začervenanie pleti) ale presiahnem tak limit. mám si to objednať zvlášť? nevieš poradiť?:)
    ´dakujem pekne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oni sice falšují celní deklarace a píšou snad hodnotu asi $10 nebo tak nějak, ale raději bych to asi objednala zvlášť... poštovné se stejně neplatí, tak je to jedno.

      Vymazat
    2. ďakujem:) tvoj blog ma zruinuje:D

      Vymazat
  16. jej:) tuto vidím svoj komentárik a zas ťa idem obťažovať ďalšou otázkou (obdivujem ťa pre tie pevné nervy). čisto náhodou nemáš skúsenosť s innisfree water mineral foundation? http://cosmetic-love.com/makeup/face-makeup/foundation/ silne ma láka, síce si nie som istá, či bude na nastávajúce obdobie vhodný... ale nikde neviem k nemu nič nájsť. skúšam strieľať, keďže tebe takáto kozmetika nie je cudzia:) ďakujem;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zlý link :) http://cosmetic-love.com/innisfree-mineral-water-foundation-spf15-3-colors.html

      Vymazat
    2. hele dobrý, však napsat jeden komentář... to mě neubude. makeup jsem nezkoušela (vlastně je to dost divný, ale já nezkoušela nikdy žádný asijský makeup, jenom bb krémy... no je pravda, že makeup jsem si za poslední dva roky nekoupila skoro žádný, až teď se začínám trošku vracet k makeupům). ovšem musím říct, že innisfree má dobrou pověst... ale jak říkám, nemůžu doporučit z vlastní zkušenosti.

      Vymazat
    3. :) no nič:) aj tak ďakujem.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...