pondělí 9. ledna 2012

Silk Naturals: Cream Eye Liner Amethyst

* koupené ve vzorku u Silk Naturals

Z této linky jsem byla nejdřív nadšená. Recenzi jsem tedy chtěla psát až poté, co si objednám plnou velikost. Jak to ale právě teď vypadá, plnou velikost si asi neobjednám, protože tyto linky mě jednou svou vlastností na tolik iritují... že prostě k tomu nedojde.



Tak začneme těmi dobrými vlastnostmi. Naprosto zbožňuji tu barvu. Jako že zbožňuji, říkám to dostatečně srozumitelně? Ta barva je boží. Tmavě fialová, která vypadá občas jako šedá, antracitová. V balení je to tmavá fialová s lehce fialovo-zlatými odlesky, ale na oku odstín vypadá tmavě šedý, jen při určitém světle se ukáže fialová, třpytky vidět naštěstí nejsou. Pokud stejně jako já moc neholdujete černým linkách, tak toto je přesně ta barva, která černou celkem slušně alternuje... občas prostě vypadá skoro až černě. Moje fotografie naprosto neodpovídají a barvě spíš škodí, takže se raději podívejte k Silk Naturals pro akurátnější náhled



Taky mě dostalo, jak ten vzorek ze SN přišel. Čekala jsem trošku linky v kalíšku, místo toho mi přišel linkový nanuk na miniaturní špejli. Ale tak proti gustu žádná a já mám tak co říkat a kritizovat cizí vynálezy, že ano. Linka je konzistencí velmi hutná, spíš než krém je to taková... no... říkejme tomu... hustá hutná hmota, na špejli dobře drží a překvapivě se mi se vzorkem i dobře manipuluje. Prostě pošmrdlám štětečkem ten nanuk, jen je dobré ho trošku nahřát, protože pak se barva mnohem lépe pouští. Proti pigmentaci by se snad dalo namítnout, že by mohla být větší, ale zase vzhledem ke konzistenci chápu, že to asi vždycky nejde. Krom toho si myslím, že možná plné balení bude více krémové, takže tyto vlastnosti budou někde jinde (pokud s tím máte někdo zkušenost, klidně mě v komentářích opravte).

A teď k té špatné vlastnosti. Po aplikaci se mi linky obtiskují na horní víčko. Nesnáším to. Jako co z toho, že moje oči vypadají s touto linkou jak ze škatulky, když po chvilce mám čáru pod obočím. Pokud se linky nechají chvilku (dejme tomu pět minut) zaschnout, tak se pak už neobtiskují, ale kdo na to má ráno myslet, že ano. I když jako nechápu, co na této tuhé hutné hmotě musí pět minut zasychat. A výdrž by mohla být taky větší, v pěkném stavu vydrží tak půl dne... Světlou vlastností je pak logicky to, že jdou dobře odlíčit, ale situaci to už nezachrání a já si plné balení nekoupím. 

A tato moje recenze vůbec neodpovídá těm čtyřem nadšeným recenzím na stránkách SN... Tak si to ještě nějak přeberte, já si o tom taky pár dní popřemýšlím.

10 komentářů:

  1. Tak přesně tyhle linky jsem si chtěla koupit. Ještě že jsem to neudělala. Strašně by mě naštvalo, kdybych si objednala jako fialový a oni pak vypadaly šedivě.

    OdpovědětVymazat
  2. fiha ja som o nich este ani nepocula ale ta farba je zvlastna:)
    Super post naucila som sa daco nove:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Věta "Prostě pošmrdlám štětečkem ten nanuk" mě fakt dostala, opravdu vtipná a užitečná recenze.

    OdpovědětVymazat
  4. To obtiskování je na facku, fakt. Jo a taky mě dokáže rozzuřit, když stín na víčku udělá takovou tu hnusnou linku, kde se nahromadí. Fuj.
    Ale barva je to pěkná, to jo. Uměla bych si představit i takový lak na nehty :-)

    OdpovědětVymazat
  5. lola borderová: je pravda, že k fialové mají daleko.

    evag: a zrovna jsem si říkala, že dnešní recenze je nuda a šeď. děkuji.

    bebe: jo tak lak na nehty v takové barvě by byl luxusní.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám celé balení a konzistence bude, řekla bych stejná, velmi hutná, musím hodně šmrdlat štětcem. Nahřívat mě, pravda, nenapadlo.
    Nanuk na špejli :-) Vidíš, já v tom nudně viděla barevnou tyčinku do uší.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Mně by zajímalo, jestli jsi pod to dávala bázi? Ta barva mě láká, tak rozmýšlím, zda to risknout. Díky ;)

    OdpovědětVymazat
  8. peti, aha tak to jsem se tedy spletla. no vidíš, mě zase nenapadl uchošťouch

    yarisse, dávala (ale zase to není moc směrodatné, jedinou bází, kterou mám doma, je ta od essence, což kvalitou je spíš tak jako nic málo.)
    výdrž se prodlouží spíš se stínem nebo pudrem, ale pořád to není nic světoborného... hlavně mi přijde, že ta linka se na mě tak jako rozpíjí a rozlézá do stran, sice to není až tak tragické, ale ... prostě ... jsou lepší linky.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za odpověď, problém vyřešen - nechám si zajít chuť.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...