sobota 28. ledna 2012

Taky máte právě teď něco důležitého na práci?

Na férovku se přiznám. Právě teď bych měla dělat naprosto jiné věci... důležitější... náročnější... nudnější. A tak raději zkouším svůj nový počítač a novou webkameru. A novou kosmetiku. Vyhrabala jsem ze svých stěhovacích krabic krásnou růžovou tvářenku. Bylo na ní napsané MSB, což jsem netušila, a musela jsem si najít, že to je MadisonStreetBeauty. A ta tvářenka je tak krásná, taková něžná růžovo-fialová barva... prostě přesně můj styl. Ovšem po nanesení se ukázalo, že je taky velmi třpytkatá... Tak třpytkatá, že jsem raději nedávala rozjasňovač, abych z toho neoslepla. Tu růžovou tvářenku jsem pak chtěla doplnit fialovou rtěnkou (nevím, je normální mít úchylku na fialové rtěnky?) a Silk Naturals Provoke mě dost zklamala, protože není moc pigmentovaná... Takže ta fialová na rtech je taková slabší.


Nechápu, jak to některé blogerky dělají, že se nafotí na webkameru a líčení je krásně vidět, celé to vypadá jako ze žurnálu a vůbec. Já jsem to původně taky nafotila na webkameru (ano k novému počítači patří i nová vestavěná webkamera)... a pak jsem to šla pokorně přefotit normálním foťákem, protože tam nebylo vidět nic. Žádné barvy, žádné líčení, žádná osobnost... jen pipka, co se fotí na webkameru. Tak jsem to celé vyfotila na sluníčku, ať alespoň vypadám jako pipka, co se sama fotí na normální foťák a k tomu jí pěkně svítí sluníčko...

9 komentářů:

  1. Tvárenku veľmi neocením, príde mi že už som videla milión rovnakých, ale strašne sa mi páči farba na perách! :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mně připadají Tvé fotky moc pěkné. Když fotím sebe, tak takto dobře jednotlivé barvy vidět nemám. A ta barva na rtech je krásná.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo foti na webku? Ja sem dycky jak z bilyho papiru a je jedno co si na sebe napatlam:D Jinak, tvarenka slusi a trpytky nevidim, ale nejsi nejaka opalena? Libi se mi, kdyz mas takovejhle zdravej bronz:) x

    OdpovědětVymazat
  4. lucia a lola: jojo, ta rtěnka je fakt boží. jen by tedy mohla být víc pigmentovaná. a lolo, strašně děkuji za pochvalu fotek... to mě moc potěšilo, že alespoň někomu se moje fotky líbí.

    tereza: nejsem opálená. to je právě tím sluníčkem. ono na té třetí fotce je to vidět, že jsem mnohem bělejší, když světlo dopadne jinak. (a myslím, že na webku fotí viola (http://rodeo.net/killercolours/) ale nejspíš se pletu, vlastně ani nevím, proč si to myslím...)

    OdpovědětVymazat
  5. Ách jo, já mám tedy z tvých fotek pěknou depku! Jsi nádherná!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná jako vždycky,tvářenka se mi dost líbí!

    OdpovědětVymazat
  7. :D poslední odstavec s focením mě pobavil :)
    Náhodou ta rtěnka, i když není tak pigmentovana, tak se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. tvářenka i rtěnka ti sluší a pořád mě fascinuje ta řasenka od Astoru. a na fotkách vypadáš super. mě fascinuje, jak se někdo dokáže sám vyfotit tak, aby to vypadalo, že se sám nefotí. já když se o to pokouším, tak dělám hrozný ksichty (ty ale asi dělám i normálně) a vypadám na těch fotkách jak nějaký UFO a nejsou použitelný

    OdpovědětVymazat
  9. téda, já vám všem moc děkuji za komentáře a pochvaly...
    jitulikaaa: pokud mě něco naučilo toto moje exhibování na blogu, tak je to určitě fakt, že když já něco vnímám jako vlastní děsný ksicht na fotce, tak většina mých čtenářů to nevidí. no a od té doby se fotím v pohodě, protože jsem pochopila, že já jsem svým největším kritikem. takže ani ty tvoje ufo ksichty nemůžou být tak děsný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...