středa 25. ledna 2012

Vánoce mám většinou až po Vánocích...

... protože v mém věku už se prostě nikdo neobtěžuje s vybíráním dárků. A tak pravidelně nacházím pod vánočním stromečkem obálky. Nestěžuji si... však přece sama nejlépe vím, jaký dárek mi udělá radost.


1) objednávku asijskou z cosmetic-love.com jsem už ukázala
2) Zuneta měla a ještě stále má 20% slevu
3) Silk Naturals a jejich rtěnek asi ještě pořád nemám dost
4) Fragrance Direct má úžasné slevy, ovšem jejich kumulované poštovné mě tentokrát dostalo do kolen, takže nakonec jen mini objednávka
5) essence Crystalliced jsem chtěla vybrakovat celý stojan, naštěstí jsem si vystačila jen s tímto
6) paletka od Tonic byla koupená už v listopadu, jen se tak nějak skoro tři měsíce toulala po světových poštách
7) pečující kosmetiky není nikdy dost a navíc tato od UNT opravdu funguje tak, jak slibuje.

Na cestě ještě stále:
8) nový počítač byla spíš nutnost než rozmařilost, můj současný počítač se velmi přehřívá, krom toho jeho čtyři kila ničí mé kabelky při přenosu
9) něco málo z Asos - a jen tak mimochodem nechápu, jaktože pokaždé když na Asos objednávám (zhruba tak jednou za půl roku) nefunguje jim PayPal? musím pak zadávat kartu, pokaždé to spletu a objednávku musím třikrát a vícekrát opakovat?
10) malý nákup z Heartsy - taky vám přijde, že v poslední době tam toho nabízí pořád míň a míň?
11) výprodej z Lumiere, protože byl v takovém rozsahu, že jsem neodolala.

Taky si ze všeho nejraději nakupujete dárky sami?

7 komentářů:

  1. ja si velmi rada nakupujem sama. Presne viem, co chcem. O ziadne prekvapka za kazdu cenu, nad ktorymi potom v duchu placem, nestojim.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám rada prekvapenia.. A keďže som skončila podobne, že si darčeky kupujem sama, vytratila sa zo mňa radosť tešiť sa na niečo nepredvídané, aj keď viem, že ma to môže neskutočne sklamať, pretože som veľmi náročný človek :/.
    Ale odteraz chcem viacej prekvapení :).

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám taky ráda překvapení, ale vypadá to, že jsem v mém okolí jediná.

      Vymazat
  3. Nekupuju si nejraději dárky sama, ale nic jiného mi nezbývá, protože jak u tebe už se taky nikdo nechce obtěžovat s vymýšlením, přitom by to u mě opravdu nebylo těžké si myslím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele a u mě to taky není složité, si myslím. ale asi si myslíme špatně...
      protože ve výsledku já si o vánocích většinou rozbalím jednu bonboniéru a končím. dokonce ani s tou naditou obálkou se většinou spousta lidí neobtěžuje a posílá to rovnou na účet...

      Vymazat
  4. Dělám to samé :D. Už mi taky přicházejí první balíčky :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Eos balzamy jsou moje nova posedlost! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...