pondělí 2. ledna 2012

Vítězem se stává...

Chtěla bych moc poděkovat za všechny komentáře ke stěhovacím příspěvkům. Nějak jsem nebyla ve stavu reagovat na každý zvlášť (ale mám tady vzkaz pro Yarisse: to na fotkách se ukázalo asi jako zhruba polovina vší mojí kosmetiky, ale i tak to i mně přijde málo, až moc málo), ale vězte, že krabičky jsem bez milosti všechny vyhodila. A i když se mi dneska nechce dělat vůbec nic, jen si lehnout a spát, překonala jsem se a vylosovala jsem vítězku bezduché soutěže. Kdo je netrpělivý, ať si to přeroluje na konec.

Všechny vaše guilty pleasure mě pobavily, ale na některé bych ráda reagovala:

Jezuskote to nic není, za co se stydět. Black Swan je alespoň kvalitní umělecké dílo. To já jsem ve svých mladších dobách dokázala pořád dokola sledovat z videa všechny díly Angeliky (některé pasáže jsem přehrávala opakovaně).

Také jsem silná a inteligentní žena a také mám dvě tváře. A proto se raději ve škole na fakultě moc nechlubím svým blogovacím počinem...


... protože přesně mám ten pocit, že můj pan docent by si myslel, že jsem spadla z višně.

To taky dělám. Pozoruji se ve výlohách a občas se v našem místním Hyperalbertovi zastavím u té jediné převlékací kabinky v oddělení oblečení a v zrcadle si kontroluji makeup. Takže normálka.

Aha, tak nic. A já se těšila, že na sebe něco napráskáš (jen tak soukromě tipuji, že to bude mít co do činění s laky na nehty...). Mýdlo jsem už taky rozbalila a to pro mastnou pleť vysušuje, ale zase úžasně voní.

To je dobrá úchylka. Občas to taky dělám, ale pak přijde ten zlomový okamžik (jako třeba právě teď) a já toho polovinu vyházím.

V tomto ti naprosto rozumím, blogy sleduji maniakálně kdykoliv.

Já si vždycky všechno promyslím, a pak se stejně řídím kouzlem okamžiku.

Taky mě uklidňuje pohled na kosmetiku. Možná bychom si měly patentovat nový druh uklidňující terapie.

Jo a teď ještě k té vítězce, že ano:



Děkuji všem, kteří se zúčastnili. A také děkuji všem, kteří se nezúčastnili, alespoň se mi to dobře losovalo a nemusela jsem dvě hodiny jen sepisovat lístečky.

11 komentářů:

  1. Poslední věta mě pobavila :D :D :D A vítězce gratuluju a možná i trošku závidím :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, Angelika... Tu mám taky ráda! :D
    Připojuji se ke kosmetické terapii...Taky mě uklidnuje pohled na ni.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak sjem zase něco prošvihla :(.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. páni, jsem ráda, že nejsem sama divná. Jinak gratuluju k vyhození krabiček, já dneska vyhazovala malinkatou roztomilou krabičku od zázračného kelímku z Oriflame a jak se mi cukala ruka... ona tak krásně voněla po karamelu...

    OdpovědětVymazat
  5. Ta poslední věta byla tak vtipně upřímná, že se tady nad tím tlemím jak trouba=)
    Už jednou jsem se tě snažila poškádlit s kosmetikou MuLondon(což se mi teda nevyvedlo, ale být tebou mrkla bych na diskuzi o ní na omlazení- ta přímo vybízí něco objednat=) a teď zase s omlazení přícházím s tipem na Tarani?:)
    http://www.tarani.cz/kategorie/1/pletova-linie

    OdpovědětVymazat
  6. natalie: děkuji.

    baletka: jako kdo by neměl rád angeliku, že ano.

    zdenda: tak musíš dávat větší pozor, broučku.

    suzie: jasně, že nejsi divná, já se třeba velmi často uklidňuji nad letáčky od benefitu.

    dáša: jako já tu mulondon mám v plánu, neboj, ale zatím mi to přijde dost podobný na raw gaia (mám doma ještě stále nevyzkoušený vzorek) a krom toho mám celkem hodně omezený rozpočet... a dneska jsi už druhá, co mi dohazuje tarani. ale zase, ten omezený rozpočet mě limituje.

    OdpovědětVymazat
  7. Simtě, na Angeliku se koukám do dneška kdykoliv jí dávají a taky na Sissi a princeznu se zlatou hvězdou na čele..to je Úďo noumálka;-) A nene, netrefila, s lakama už jsem tak provařená, že za to už se ani nestydím:-D A myslím si, že ti stejně všechny soutěžící napsaly něco co je možná trošičku infantilní, ale nestydí se za to, protože za to za co se člověk opravdu stydí, to na sebe jen tak nenapráská...

    OdpovědětVymazat
  8. ha, na sisi jsem se teď taky dívala a to je super film. to se není za co stydět. jen ta angelika už mě tolik nebere. asi jo, podívala bych se, kdyby byla v televizi, ale že bych kvůli tomu hledala ty kazety... to asi ne. (ale četla jsem i angeliku v knížce a to znám snad nazpaměť a knížky si klidně přečtu i dneska kdykoliv)

    OdpovědětVymazat
  9. Tý jo, přiznám se, že jsem ještě v životě neviděla jediný díl Angleiky:)

    OdpovědětVymazat
  10. noogeta: téda, ty máš ale mezery ve vzdělání...

    OdpovědětVymazat
  11. Yarisse gratuluje vítězce a pořád si myslí, že trb má málo kosmetiky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...