pátek 17. února 2012

Balea Handgel Lemon x Yves Rocher 3 Minutes Fresh Mask with lemon zest

krém na ruce   x   maska na obličej


... a najdi deset rozdílů.

(or you can try to find it out in english)



(1) balení
Maska i gel na ruce jsou v tubě, barva světle zelená. Balea je přeci jen o něco zelenější než YR. Obě tuby jsou průhledné, Balea má zelený uzávěr, YR bílý.

(2) obrázek
Na obou tubách je obrázek citrónu nebo limetky, dost těžko to rozeznat na první pohled. Ovšem zatímco Balea se vydala cestou osvěžující šťávy, vody a energie, YR graficky útočí s pocitem klidu a harmonie živé limetkové větvičky s eterálním pocitem svěžího vzduchu.



(3) velikost
Balea je větší, se svými 100 ml dvojnásobně poráží malých 50 ml YR.

(4) svěží vůně
Balea voní svěže, jako citronáda nebo čerstvý citrón, vůbec to nepřipomíná krém nebo tak. YR voní spíše zemitě jen s lehkým náznakem citrónu, ta vůně mi přijde více chemická.



(5) konzistence
Obojí je gel. Naprosto stejný gel. Snad jen gel na ruce je o něco světlejší a průhlednější než maska, která je snad (a nejspíš pouze všímavým okem zaznametalně) zelenější nebo možná žlutější.

(6) gel
Gel na ruce po nanesení lepí. Naštěstí jenom chvilku, pak se vsákne. Maska možná lehce budí pocit lepkavosti, ale na tváři lepkavá není a je to spíš normální gel naplácaný na obličeji. Nevsakuje se. A jde docela špatně smýt.

(7) účinky
Krém na ruce je o ničem. Nehydratuje, nevyživuje, snad mi dokonce přijde, že i vysušuje, rychle se vsákne a hned po tom, co se vsákne, to je, jak kdybych si ruce nemazala dva dny. U masky jsem žádné účinky také nezaznamenala, ale upřímně jí přiznávám pozitivní body za ten osvěžující pocit, který mám na obličeji při nanášení.



(8) složení
Krém i maska obsahují limonene (extrakt z citrónu)... ovšem až ve spodní půlce vypsaného složení (Balea na 12tém místě, YR na 13tém). Balea obsahuje ještě citral (opět výtažek z např. citrónové trávy) a ještě výtažky z aloe vera na nižších pozicích ve složení. YR obsahuje určité stopové množství citrónového oleje. Hlavní ingrediencí je u obou produktů voda. Gel na ruce pak pokračuje glycerinem, maska květinovou vodou z vilínu. Což mě přivádí na myšlenku: proč mají oba dva výrobky v názvu citrón? Mnohem víc by se hodil vilín nebo glycerin.

(9) cena
Pokud si dobře pamatuji, tak gel na ruce stál 39,-, osvěžující maska stála něco přes stovku, přesně si to nepamatuji, kupovala jsem ji v nějaké akci a ještě s kupónem (však všichni víte, jak to chodí u YR, i když si tu cenu při nákupu přesně napočítáte, stejně to u poklady dopadne pokaždé jinak).



(10) osobní doporučení
Tento gel na ruce od Baley a masku od YR si docela určitě nekoupím znovu. Ani jedno. A vám doporučuji to samé.

21 komentářů:

  1. gelove konzistencie nemam rada. Nic gelove sa u mna v kupelni nenajde. Vo vacsine pripadov je cokolvek gelove lepkave, malo hydratacne az vysusujuce a pachne to ako citronovy osviezovac. Amen :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten gel na ruce mám a nic moc, to je fakt, ale líbí se mi, že nemastí a můžu pak normálně šahat na věci.. ;) A ruce mi celkem hydratuje..

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. To bych si asi ani nekoupila, protože je to gel. Asi mám nějaký hloupý předsudek vůči gelům nebo co. Ale jinak ta citronová vůně mě láká - i když teda spíš v teplejším počasí, na osvěžení.

    OdpovědětVymazat
  4. Nenávidím gel, vždycky mi to přišlo uleptaný. Fůůůj

    OdpovědětVymazat
  5. néé že bych ti to přála, ale....
    no ještě že to za mě vyzkoušel někdo jiný :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakmile jde o recenzi se závěrem "nekupujte to", taky bývám ráda, že na to někdo upozorní dřív, než to vyzkouším já :-D

      Vymazat
  6. Gelový věci taky zrovna nemusím. :)

    OdpovědětVymazat
  7. podle mě je hloupé zrovnávat 2 uplně jiné výrobky,masku a krém.ta maska se má používat každý den,což pochybuji že děláš.mám jí také a nemám žádné narážky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to přijde spíš vtipné a originální. A podobné si ty výrobky jsou, to zase ne že ne.
      Btw maska co se používá každý den?

      Vymazat
    2. tato maska se užívá denně....? na to bych teda energii neměla - kor když teda výsledky nevalné...

      Vymazat
    3. mi to naopak přišlo efektivní, takto jsem smázla negativní recenze dvě v jednom článku. krom toho mi ten krém i maska opravdu přišly, že mají společného víc, než by se od krému a masky čekalo.

      krom toho, kde si přišla na to, že se ta maska používá každý den? na obalu je napsané 1x - 2x týdně. takže opravdu si ji nedávám každý den, myslíš, že kvůli tomu jsem tak nespokojená?

      Vymazat
  8. Ten gel na ruce od Baley jsem zkoušela jednou a odradilo mě právě to, jak byl ulepený.

    OdpovědětVymazat
  9. Nemala som ani jedno ani druhé..a po prečítaní asi ani nikdy mať nebudem.. :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. možná by to šlo jako lubrikant :DDD

    (a teda nesnáším grammar nazi, ale teď si na jednoho trochu zahraju - je to vilín - představa, jak si někde pěkně vyje, mně pobavila ;))

    OdpovědětVymazat
  11. Gel na ruce od značky Balea je pro mě novinkou. Za sebe můžu říct, že jak bych na to v DMku narazila, asi bych si to s největší pravděpodobností koupila, takže děkuji za recenzi. Ale stejně mě pořád láká ho aspoň vyzkoušet :D

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ten gel na ruce je příšernej, použila jsem ho jen jednou a ani nemám tušení, kde skončil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha... já jsem to taky použila jednou (asi před půl rokem) a někam "uklidila". akorát jak jsem se stěhovala, tak jsem to našla a okamžitě jsem si to spojila s tou maskou, která je taky naprosto na nic a kterou mám taky uklizenou už asi čtyři měsíce. a rozhodla jsem se, že vytrvám a všechno to dopotřebuji...

      Vymazat
  13. Já mám gel na ruce od Baley taky a nejsem z něj nadšená. Šíleně vysušuje, takže si po každém nanešení musím jít namazat ruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, taky mám pokaždé pocit, že si snad ty ruce namažu ještě jednou ještě něčím jiným (lepším).

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...