pátek 10. února 2012

BB krémy ve vzorku

Tak poslední křeč na téma BB krémy. Pokud bych měla subjektivně opět vytvořit žebříček z vyzkoušených vzorků, asi by to šlo následovně:
  1. Skin Food Agave Cactus
  2. Skin Food Platinum Grape Cell Essential
  3. Skin Food Aloe Sun
  4. Skin Food Red Bean
  5. Missha Signature Real Complete
  6. Etude House Precious Minerals
Což jako neberte moc vážně. Etude House skončil úplně poslední, protože na mě byl moc tmavý. Přitom si to nejspíš nezaslouží. Kaktusový Skin Food skončil úplně první, protože jsem si ho mohla namazat jen jednou (měla jen jeden pytlíček, ten otevřela, použila, schovala do kosmetické taštičky, odjela do Prahy a když se k němu druhý den vrátila, tak byl BB všude okolo jen ne už v tom pytlíčku) a mě vždycky láká neznámé a krom toho mi asi nejvíc voněl. Missha Signature Real Complete si to nejspíš zaslouží, tu jsou použila nejvíckrát, myslím, že jsme spolu prožily téměř týden a prostě jsme si moc nerozuměly. Ty ostatní Skin Food BB jsou velmi příjemné a pokud z tohoto testovaní má vzejít jen jediný názor, tak je to ten, že BB krémy od Skin Food určitě stojí za bližší prozkoumání a nejspíš si některý z nich koupím v plné velikosti.



Taky jsem chtěla říct, že můj názor na daný vzorek není naprosto definitivní. Je velmi pravděpodobné, že pokud bych měla některý z těchto BB v plné velikosti, asi bych ho měla ráda a ty minoritní nedostatky bych se snažila odstranit pokusem-omylem. Přidala bych bázi pod makeup nebo vyměnila denní krém, přepudrovala bych a tak podobně.

A na závěr bych vám všem chtěla popřát šťastnou ruku při výběru a krásné nakupování BB krémů.

7 komentářů:

  1. Přínosné příspěvky :) Začala jsem po nich (některých) toužit.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zatím doma jen 1 BB krém - missha vita mat a jsem s ním spokojená moc. Zatím jej testuji jen doma o víkendech, nevím, jak by obstál na celodenní nošení, ale i k tomu se zžejmě časem dostanu. Má velice pěknou, přirozenou barvu, dobře se roztírá, dodá tváři na pěknosti :)
    Teď čekám na další 2 BBčka a to skin food Good Afternoon Peach Green Tea oil controle a skin food Good Afternoon Rose Lemon Tea. Hádám, že na začátku příštího týdne by mohly přijít a nemůžu se dočkat!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak, BB telenovela skoncila, co bude dal? :)Inak ten Skin Food Grape Cell ma perfektny odtien, presne taky potrebujem.

    OdpovědětVymazat
  4. mna to nejako nechytilo zatial:) ale co nie je moze byt:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. meduňko, na oba ty bb jsem koukala... zatím jsem tedy jen přemýšlela, jestli koupit nebo ne... nakonec jsem naštěstí neobjednala... tak jen doufám, že je nebudeš moc vychvalovat.

    lučiak, bb telenovela chacha... to si asi přidám do slovníku.

    OdpovědětVymazat
  6. Každý odstín je úplně, úplně jiný, stejně tak u make upů, ale já mám vždycky pocit, že pokud použiji jakýkoliv odstín, tedy z vyjímkou nějakého extra tmavého, tak prostě na tu plet přilne, vsákne se a v podstatě člověk ani nemůže moc šlápnou vedle s odstín BB nebo make upu, ne?
    I z tvých fotek, jsem prostě neviděla vůbec rozdíl na pleti, ačkoliv takhle na ruce jsou ty barevné rozdíly velké.

    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. mně se líbí ten název kaktus! já bych byla schopná si to koupit jen kvůli tomu názvu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...