čtvrtek 2. února 2012

Garnier: BB Cream, Miracle Skin Perfector

* set obou odstínů jsem dostala od českého zastoupení společnosti L’Oréal, což jsem pociťovala jako závazek, takže jsem celé to reklamní balení, které mě velmi fascinovalo, nafotila ze všech pěti světových stran a uspořádala ve vkusné koláže 

Tak nevím, ale někde udělal Garnier chybu. Protože tento BB krém není až tak moc BB, jak bych si představovala. Napadají mě tři důvody. Za prvé Garnier neumí udělat pořádný BB. Za druhé Garnier nemá rád pravé BB a myslí si, že po svém to udělá lépe. Nebo za třetí Garnier nechce udělat pořádný BB, protože si myslí, že evropský a americký trh na to není zcela připraven. Osobně bych to viděla na směsici důvodů třetího a prvního.


A napíšu si ještě druhý, mnohem pozitivněji laděný úvod. Strašně se mi líbí ten český překlad, že jako BB = Bleskově Bezchybná pleť. To musím české marketingové oddělení pochválit, tohle se jim povedlo. Sice ten slogan pak moc neodpovídá reálným výsledkům, ale jako heslo je to moc pěkné a píši si to do slovníku.



Garnier BB je vlastně celkem příjemný, pokud máte rádi Garnier a nepotřebujete krycí makeup A jestli hledáte spíše rozjasnění a snadnou denní péči, pak tento krém je přesně pro vás. A pokud jste ještě nikdy nezkusili ten pravý jakýkoliv BB krém z daleké Asie, tak pak asi Garnieru snad i uvěříte, že toto je BB krém, protože ta textura i výsledek jsou přece jenom trošku odlišné od tónovacího krému nebo makeupu. My znalci si jen povzdechneme, do ouška si pošeptáme, že takto jsme si první celosvětově uvedený a marketingově podporovaný BB krém na našem trhu nepředstavovali, protože prostě něco chybí:

  • krémovost je kvalitativně na nižší stupnici než u jiných BB krémů
  • vůně je typicky garniérovská (bohužel / bohudík vyberte dle svých preferencí)
  • krytí je malé a ještě menší, nejmenší, co jsem kdy u BB zkusila
  • rozjasnění celkem ujde, dokonce se mi i líbí, a hodně (vlastně rozjasnění se celkem může srovnávat s BB krémy)
  • SPF ochrana je malá



Tento BB mi tak trošku jen připomněl, proč nemám ráda tónovací krémy... protože potřebuji větší krytí a jakýkoliv tónovací krém mi spíš nedokonalosti zvýrazní, než alespoň trochu schová. Tak je to i u tohoto Garnieru. Konzistence je hodně příjemná, ale opravdu rychle se vstřebává, sice to nemá příliš vliv na výsledek, ale já mám pocit, že bych měla ještě někde něco rozmazat... a ono není vlastně co rozmazávat... a tak mě to znervózňuje. Ovšem, co se mi na tomto BB opravdu líbí, je to, jak s ním vypadá pleť. Je opravdu taková rozzářená, zdravím a krásou hýřící, tedy pokud se přenesu přes fakt, že mi jsou nehorázně vidět všechny možné beďary a pupínky a tak.

Někomu možná přijde jako výhodné, že se prodává ve dvou odstínech. No... ten tmavý je opravdu hodně tmavý a ten světlý je na mě moc tmavý. Taky mi přijde dost divné, že ty tuby nejsou popsané a světlý i tmavý odstín vypadá zvenku úplně stejně a mi se to nějak plete (uznávám naprosto stupidní poznámka, protože krabičky popsané jsou a pochybuji, že by si někdo kupoval oba dva odstíny, pak s nimi doma machroval, že se mu to plete... no ale alespoň menší popisek by nezaškodil). To balení je takové typicky drogérkové, nic z čeho bych si blahem čůrala do kalhotek, ale taky nic co bych nejraději nikdy nepoznala.


Já vlastně jako ani nevím... a je mi Garnieru trošku líto, protože si myslím, že tady zazdil skvělou příležitost. Tento BB by nebyl vůbec špatný, kdyby (tak jak je tomu zatím prozatím) neměl konkurenci. Je dostatečně odlišný od všech možných tónovacích krémů, nabízí alternativu makeupu pro někoho, kdo makeup nenosí, a je dostupný (nebo už brzy bude) v každé drogérce. No jo, ale konkurence nezahálí, vypadá to, že Loreal brzy uvede svůj BB, stále doufám, že k nám přijde i verze od Maybelline, a asijské značky také pomalu a jistě pronikají na evropské trhy, sice zatím za pekelné peníze, ale to se časem změní (doufám). Je mi jasné, že spousta lidí si tento BB krém koupí, protože prostě je to Garnier a je to to BB, co teď děsně frčí... No ale existují mnohem lepší, výkonnější a levnější varianty. Tak na to jen pamatujte, až budete stát v drogérii, v ruce držet přebytečných tři sta korun a přemýšlet, co s tím...

33 komentářů:

  1. Príma recenze. Já se na něj moc těšila a musím říct, že mě úplně nezklamal. Pravý BB jsem neměla (tím to asi bude) a tónovací krémy miluju, ale jsou na mě dost tmavé, Garnier je zatím nejsvětlejší (ale ještě světlejší by neškodil).
    No ale nevím jak to bude až vypukne ta kampaň, protože když jsem byla v cizině, tak mi to dost vadilo, že byla reklama na každém kroku. Je to sice hezká reklama, ale je to takové šílenství a to já nemám ráda - jestli mi rozumíš jak to myslím...:)
    Ta tvoje vkusná koláž se mi líbí!:) A já si z toho obalu trošku učůrla, protože mám ráda jednoduché obaly...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho samozřejmě musela vyzkoušet taky a mně vyhovuje, neměla jsem pravý BB ,ale už mám z ebay objednané vzorky Skin79, tak se těším. na mně je také tmavší i ten světlý,ale jinak přiznávám, že já moc velké krytí nepotřebuju, stačí mi sjednocení a rozjasnění, takže mně opravdu vyhovuje, hlavně nevysušuje a krásně splyne s pletí, za mě palec nahoru, at už je to pravý nebo nepravý BB :D....

    OdpovědětVymazat
  3. recenzi u mě jsi četla tuším, mně teda tento produkt neoslnil:(
    i to spf bychom si tady v Čechách zasloužily lepší, i když tu slunce nepraží tak šíleně.

    mě zklamalo i to, že ten světly je na mě tmavý:( - normálně by top nebylo překvapení, ale když na tom tmavém odstínu se píše "pro normální pleť", tak jsem předpokladála (myslně), že ten "světlý" teda bude světlý.
    na druhou stranu to krytí je tak slabé, že si řikám, jestli to nakonec není jedno.
    (a nakonec ještě - není, protože pak to jde do oranžova mi přijde:(....)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá recenze! :-) Občas jsem musela vyprsknout smíchy :-D Situaci ohledně BB krémů monitoruju, ale zatim s koupí vyčkávam. Čekam buď na lépe povedené BB krémy L´orealu, Maybelline anebo levnějších BB z Asie (to Aukro je vážně drahý..)

    OdpovědětVymazat
  5. napriek tomu, ze mna tento BB neirituje, v podstate sa zhodneme :)
    mne sa tiez velmi paci, co mi tento krem robi s pletou, uplne ju rozziari a doda taky zdravy sviezi vzhlad. krytie moc neriesim, nastastie teraz nemam, co skryvat, staci mi zjednotit ton pleti. na mna nie je ani moc tmavy, resp. pekne mi splynie s pletou, mozno je to aj tym, ze mam pehy, tak sa to tak nejako spriemeruje.
    rozhodne nesuhlasim s tym ich sloganom, ze 24h(ci aka) hydratacia - podla mna je dost mastny ale suchy (ak to vobec niekomu okrem mna dava zmysel), takze pokial ma clovek sklon k dehydrovanej pleti, rozhodne potrebuje nieco viac hydratacne pod to. no a tym, ze je mastny (aspon pre mna), uz na obed sa s nim dost (mastne) lesknem. :(
    kazdopadne ale vcerajsia missha mi vrta v hlave, uvidim, este pockam, co mas za vzorky, a uvidim, ktory 'pravy' BB si objednam, nech viem, o com to vobec je :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takže když mám smíšenou pleť, můžu na BB od Garnier zapomenout? Přepudrování nosu a čela by mi přišlo už kontraproduktivní:-/ to rovnou použiju make-up

    OdpovědětVymazat
  7. návštěvnice: no asi tak. podle mě na mastnou pleť to moc nebude.

    jana šamalík: přesně, podle mě moc nehydratuje ani nekrémuje. missha je určitě lepší...

    color beam: přesně. barva mě ani nepřekvapila, čekala jsem to po zkušenostech s roll-on na kruhy pod očima.

    yana: mně kampaň asi vadit nebude. na televizi se moc nedívám, časopisy moc nečtu... i když myslela jsem si, že už nějaká reklama někde běží, protože na blog začalo chodit abnormální velké množství lidí z googlu, kteří hledají garnier bb krém

    OdpovědětVymazat
  8. Mě reklama vadí spíš z toho důvodu, že ta mohutná kampaň určitě hodně zvedla cenu toho přípravku - přestože mi vyhovuje, přijde mi předražený. Kdyby stál kolem stovky, tak bych ho určitě koupila zase, takhle asi zůstanu u tón. krému z DM za 50 Kč nebo se rozhoupu a zkusím nějakej ten opravickej BB...:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle krém je snad všude, ale já bych si ho nekoupila hlavně protože mi přijde předražený :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Dají se tyhle věci aplikovat na smíšenou pleť se sklonem k akné? Mám kůži momentálně hodně dobrou, takže nic krýt nepotřebuju, spíš lehce sjednotit a péče taky fajn, pleť mám teď lehce dehydratovanou, podepisují se na mně náročná stresová období. Mejkap je na mě tím pádem moc hutná záležitost. Ale aby mi to neucpávalo póry a nechci se v T-zoně lesknout. (Tváře mám zas teď vyloženě suché.) Ale kdy už, tak určitě jiné značky. Garnier je pasé, to bych vypadala jak bronzová medaile. Holt jsem Sněhurka. :-))) Připadá mi, že to navíc trpí syndromem klasické středoevropské kosmetiky - je to oranžový! Já nechci nic do žluta. Plošně na celý obličej ne. To toleruju jen u korektoru, který tak skvěle neutralizuje rudé flíčky. Mám pleť do růžova a cokoli tepložlutooranžovo na mně vytváří nemocný dojem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že klidně. jsou i bb krémy určené přímo na pleť s akné. já normálně taky mám raději makeupy do růžova, ale žluté bb mi nevadí... překvapivě. ovšem bb do růžova budeš asi hledat dlouho.

      Vymazat
    2. Je jasný, že pokud to má trochu krýt pupínky a jiné červené neřády, tak je žlutý podtón asi logický. Minimálně pro efekt jaksi optický. Jinak by to bylo vidět. Jenže si zase myslím, že pokud někdo má fakt výrazný problém s pletí, tak k dokonalosti photoshopového efektu ho stejně nemine užití korektoru, kdy individuálně barvičkou zamaskuje každou tu nedokonalost... Samotný BB asi nepostačí. Tak není potom ve výsledku lepší klasický mejkap v barvě pokožky plus korektor podle toho, co se maskuje? No a pro lidi, co s pletí problém nemají pak ty BB krémy, které si nanesu plošně podle toho, jak přirozeně vypadám, trošku barvy plus péče, jenom lehounká záležitost. Ale to si to představuju asi moc jednoduše, uznávám, BB asi není "jen" lehká variace mejkapu pro lidi, co mají prostě dobrou pleť. Je tam péče, figuruje tam nějaká krycí schopnost na určité nedokonalosti ve spolupráci s rozjasňujícím efektem. Ale můj problém bude asi ten, že jsem výrazně studený typ a žluté se musím na hony vyhnout, chápu, že spoustě žen to vadit nijak ani nebude.

      Vymazat
    3. já tedy beru bb jako alternativu makeupu, takže podle mě to vidíš dobře (jakékoliv pečující vlastnosti bb beru spíš jako bonus). a krom toho si myslím, že i aknózní pleť, která potřebuje krýt, si s bb vystačí, když přidá korektor. protože podle mě varianta klasický makeup + korektor je ve výsledku hodně podobná variantě bb krém + korektor (jako jasně záleží na konkrétním bb, jak je krycí, a konkrétním makeupu, jak je krycí). ale opravdu nevidím v krytí zásadní rozdíl například mezi maybelline dream satin liquid a dejme tomu missha perfect cover.
      k tomu odstínu. já jsem studený tlumený typ, takže lehký žlutý podtón ještě snesu. ale se spoustou makeupů se žlutým podtónem vypadám taky nemocně, přesně jak jsi to popsala. kdežto když si dám růžový makeup tak vypadám tak šťavnatěji a lépe, ale zase nesmí být moc růžový. přijde mi, že většina bb mi odstínově vyhovovala. jako jo, některé byly moc tmavé, jiné moc žluté až oranžové, ale jinak jsem neměla problém... no ale u výrazně studeného typu to asi tak jednoduché nebude. těžko soudit, protože tě nevidím na živo, ale asi to bude celkem oříšek najít dobrý odstín bb.

      Vymazat
    4. Nevím, jestli to vidím dobře. Asi teda ano, pochopila jsem, co je BB. Že je to odlišná varianta pro mejkap s jinými vlastnostmi (a příslušnou kombinovatelností s dalšími věcmi jako korektor). Které by mi víc vyhovovaly oproti tomu mejkapu, ale ta barva by byl problém. Nikoli teda pouze lehčí varianta pro někoho, komu je fuk, co na sebe napatlá, hlavněže to má "všechno v jednom". Nějaké schopnosti to má a ty je potřeba zohlednit, jestli potřebuju víc krycí, míň krycí, víc rozjasnit nebo ne. Jasně, každá máme jiné priority, pro tebe je péče spíš bonusem. Mě na tom zaujala. Můj životní styl se na mně podepisuje jistou únavou, pleti by nějaká pomoc určitě neublížila. A to nejen ve formě se něčím namazat a pomoct pleti zevnitř, ale jaksi i navenek tu únavu trochu potlačit, rozjasnit se a tak. :-) Na mě sedí stoprocentně barevná typologie. Zimní typ, Sněhurka, hodně výrazná. Kdo je trošku tlumený, tak určitě dobrý. Já se tlumit prostě nemůžu, pokud nechci vypadat jak pět minut před smrtí na něco dost ošklivýho. :-D

      Vymazat
    5. tak to ti pak asi moc nepomůžu... přijde mi, že jsem možná měla kdysi nějaký etude house bb a ten byl hodně (jako ale chápej to v rámci bb krémů, takže i tak docela málo) dorůžova. ale jinak si asi budeš muset počkat, až bb přijdou plnou silou na západ a třeba ty evropské a americké značky něco s odstíny udělají.

      Vymazat
    6. Dobře, děkuju. Doufám, že výrobci pro středoevropský trh to pak nedomrší způsobem tří odstínů a všech moc tmavých. Počkám, co se tu objeví. Objednávat za těhle okolností tak dost naslepo něco ze zahraničí se mi nechce, spíš, co provedou kamenné obchody, co si neosahám, tomu barvu nevěřím. :-)

      Vymazat
  11. No...nevím jak ve skutečnosti, ale z fotky před a po skoro není vidět rozdíl....
    Taky si myslím, že je to nehorázná předraženost, za ty 3 kila nebo kolik to stojí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozdíl tam je právě v té šťavnatosti, ale to se fotí setsakra špatně. ale jinak nekryje skoro vůbec.

      Vymazat
  12. Já o něm na chvíli uvažovala (hlavně kvůli dostupnosti), ale moc se mi nelíbí složení (s tím mám teda problém skoro u všech, co jsem zatím blíž zkoumala), ale hlavně se mi nelíbí, že evropská verze má jiné složení než asijská. Barvu bych pochopila, ale proč složení? Protože v Asii je konkurence a tady ne? To mi vadí hodně a určitě si ho nekoupim :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, ale to s tím složením je naprosto normální. dělá to spousta firem. jisto jistě vím o la roche-posay. http://bangbangsheshoots.blogspot.com/2011/11/la-posay-roche-effaclar-k.html

      Vymazat
    2. Já to právě nikdy tak hrozně nezkoumala, přijde mi to v některých případech logický, ale tady mě zarazilo, že je to zrovna u těch ne úplně pěkných a potenciálně dráždivých věcí, tak nechápu, proč tam v asijské verzi být nemusí a v evropské jo :-(

      Vymazat
  13. Ty jsi to napsala tak pěkně, vůbec nevím co do své recenze budu psát já, už se budu jen opakovat :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jo jo, podla mna ma dva zasadne problemy - velmi slabe krytie a to, ze aj najsvetlejsi odtien je stale pomerne tmavy, naviac s nadzchom do ruzova :( Takze nic pre mna.

    OdpovědětVymazat
  15. Já si dnes tento BB krém zrovna koupila, tak jsem zvědavá, až ho zítra vyzkouším a určitě taky napíšu recenzi. Já právě byla v takovém rozpoložení, jestli ho mám kupovat, ne bo ne protože na interentu čtu dost smíšené recenze. Ale tak, makeup na sebe nechci patlat každý den a navíc v drogerii u nás před školou ho měli v akci o 100Kč levnější, tak proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ja mám tento BB už kúpený, ale kupovala som s tým, že je to tónovací krém. Pravé BB nemám vyskúšané a ani sa po nich zháňať nebudem. Zatiaľ som ho použila len raz, nebolo viac príležitostí, ale zatiaľ som spokojná. Som tiež bleduľa a cez zimu som poriadne vyblednutá, ale práve teraz mám sklony k rôznym začervenaniam a suchým miestam. Farba je tiež trošičku tmavšia než by som potrebovala, zniesla by som ešte trošku svetlejšiu. Bála som sa aby nešiel na mne príliš do žlta alebo do oranžova, ako sa mi to kedysi stalo pri tónovacej emulzii Avon Solution, s ktorým som bola fľakatá a vyzerala som špinavá. K tomuto našťastie nedošlo, pleť som mala zjednotenú, šťavnatú, rozžiarenú a hlavne sa mi páčilo to, že pleť mi pripadala akoby som na nej nič nemala ( nevnímala som žeby som tam mala nejakú extra vrstvu ako pri mejkape), len jemný opálený nádych. Pod očami kde mám problém s pigmentovými škvrnami som dala dve vrstvy. Aby som nezavádzala, tak som si pred nanesením čistila pleť 3 v 1 cleanserom z Oriflame( čistí, tonizuje, hydratuje ), takže úroveň hydratácie mohla byť skreslená.Večer som však už leskla, mám zmiešanú pleť, ale keby som bola vonku, tak sa odsajem papierovou vreckovkou a frčím ďalej. Nejak bližšie som sa však fakt neskúmala, takže to berte s rezervou. Cena sa mi tiež zdá dosť vysoká, ale mejkap na sebe veľmi neznesiem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no a přesně... jestli máš pěknou pleť a chceš jen nějaké sjednocení a jakoby hezčí vzhled než jen s krémem, tak potom je toto ideální... ale na pleť s jakýmkoliv nedostatkem to moc není, protože vůbec nekryje.

      Vymazat
  17. Takže když mam suchou pleť a akné tak mi je tenhle přípravek celkem na nic, co by jste mi tedy doporučila ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. totálně na nic. já jsem tedy ještě nepotkala bb krém, který by mi zakryl nějaké významnější akné.. takže třeba počítat s tím, že korektor bude potřeba... pak bych určitě doporučila missha bb cover nebo pucca lovely me:ex bb cream (ten je právě teď můj nejoblíbenější). nebo potom jakýkoliv makeup (v opravdu zlých dnech s akné po celém obličeji používám lumiere luminesse - to je minerální makeup, zakryje naprosto všechno a na mně vypadá opravdu přirozeně).

      Vymazat
    2. mmm.. Děkuji mockrát :)

      Vymazat
  18. dobrý den, protože moje iniciály jsou BB chtěla bych nejen krém ale i to tričko a tak se ptám, kde ho sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím... já jsem ho dostala od lorealu i s těmi krémy. takže jedině se zeptat tam.

      Vymazat
  19. Ahojte, právě jsem koukala na německé stránky Garnier - mají jako novinku BB krém pro mastnou pleť s matující složkou a SPF 20!!!
    Autorce blogu děkuji, za ukázku barev!!! Všem přeji krásné jaro a krásnou pleť :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Já nemám make-upy ráda. Používala jsem denní krém a na to minerální pudr, ale nepřišlo mi, že by si po tom moje pleť nějak libovala, takže "BB" od Garnieru pro mě je značka ideál.
    Naprosto mi vyhovuje, že je jen lehce krycí, sjednocuje a hlavně jakože pečuje.
    Za 300,- bych ho ale nekoupila, naštěstí si to prodejci brzy uvědomili a teď ho mám za 200,- a to mi příjde přiměřené.
    Za mě palec nahoru :)
    Pipa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...