pátek 3. února 2012

Luview: Crystal Cover BB Cream

* koupené na luview.com v minisetu, pokud si to dobře pamatuji, tak ceny v té době byly nějaké menší

Nebudu to před vámi tajit, tento BB vůbec nemám ráda. Jestli jste si včera mysleli, že jsem pomluvila Garnier BB, tak to tento BB je ještě níže na stupnici mého hodnocení. Ještěže jsem si koupila jen to pidi balení.


Takže to dneska vezmu krátce a jen povím, co se mi na tomto krému nelíbí:
  • Je na mě moc tmavý, asi to bude chyba toho, že v tom minisetu se prodává tmavší odstín. No jo, ale navíc na mně dost silně oxiduje, takže co je tmavé, je po chvilce ještě tmavší a navíc trošku do oranžova.
  • Balení je sice moc pěkné, elegantní a roztomilé, ale... ta pumpička mi moc nefunguje. Občas pumpuji jak postihnutá pumpovacím amokem a stejně ven nic neleze.
  • Není moc rozjasňující, sice není ani přímo matující, ale i tak mi pokaždé vyjde dost nudný výsledek.
  • Občas má tendence maskovatět a pudrovatět.
  • Není moc krémový, spíš je hodně podobný normálnímu makeupu.

A tímto se dostávám k jediné věci (krom tedy té nepodstatné skutečnosti, že to je mini balení, takže je to celkem roztomilé), která se mi na Luview BB líbí. Je hodně krycí. Je to asi nejvíc krycí BB krém, který jsem zkusila. Výdrž je taky celkem dobrá



Na jakémsi fóru, kdosi hodně vychvaloval tento BB, že dělá tvářičku jak z photoshopu. Taková ta historka JPP, v tomto případě JBP (Jedna Blogerka Psala), že Luview je zázrak s úžasnými účinky, čemuž bych asi hned věřila a otvírala PayPal jako že... tak kde to mám zaplatit. No vidíte a mám to doma a zas až takový zázrak to není. Doufám, že jsme tím všichni poučeni a nadále už nebudeme věřit tomu, co si kdo napíše na jaký blog...

9 komentářů:

  1. hodnotím jen podle fotek z tohoto týdně, ale mě osobně přijde, že tenhle ti tvář nejvíc sjednotil a skryl drobné nedokonalosti, ale jak říkám, je to můj názor jen na základě těch fotek, co jsi sem dávala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, je nejvíc krycí, a proto taky nejvíc sjednotil.

      Vymazat
  2. Tobě já ale celkem věřim :-D

    OdpovědětVymazat
  3. 'postihnutá pumpovacím amokem' - haha!!!

    kryje pekne, to sa musi nechat

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí :). Možná by to chtělo o chlup světlejší odstín :D.

    OdpovědětVymazat
  5. kejtyna: on se světlejší vyrábí, takže možná s tím bych byla mnohem spokojenější...

    jana šamalík: ...protože on opravdu kryje moc pěkně.

    klarka321: tak to moc děkuji, vážím si toho. ale zase aby ses nepřepočítala...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nevím, já jsem si koupila tu minisadu a následně i velké balení, protože je to pro mě nejlepší make-up, jaký jsem kdy vyzkoušela. Mám světlou pleť, ale koupila jsem si ten tmavší odstín (btw, v minisadě jsem měl ten světlejší). A kdyje hodně dobře, poměrně dlouho vydrží, není na obličeji patrný...jsem s ním maximálně spokojená. A pumpička mi pumpovala normálně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem potom jenom dostala špatný kus. rozhodně mě ale ten minikus vůbec nepřesvědčil ke koupi celého balení. i když pominu tu špatnou pumpičku, tak ta oxidace mi vadí. ale jinak s tebou souhlasím, že pěkně kryje a vydrží. i když tedy na mojí pleti je odpoledne už trošku vidět, protože maskovatí.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...