neděle 12. února 2012

Milujte BB krémy... UKONČENO

* odznaky do soutěže věnovalo zastoupení Loreal, protože jsem je o to požádala

Je to strašná blbost já vím. A kdyby se o tento odznáček nezajímaly dvě  z mých čtenářek, tato soutěž by asi nikdy nevznikla. Získat můžete dva odznáčky s nápisem miluji BB.



Celkem bude vyhlášeno pět vítězů:
  • prvním vítězem je Yana, protože to byl vlastně její nápad
  • druhým vítězem je Grania, protože to taky chtěla
  • třetím vítězem bude ten, kdo zanechá první komentář pod tímto článek
  • čtvrtého vítěze vyberu já osobně, takže mi napište nějaký pěkný komentář
  • pátého vítěze vybere pan random ze zbývajících komentářů

Každý z vítězů získá dva odznáčky. Prosím obě šťastné vítězky, ať mě kontaktují s adresou pro doručení. Soutěž je otevřená do pondělí 13.2.2012 23:59 . Přeji krásný den.

18 komentářů:

  1. jéé, miluju placky :D dřív jsem nosila celou tašku poplackovanou... kde jsou ty doby krásných čtrnácti...

    OdpovědětVymazat
  2. kurde, jsem to nestihla :) já mám placky jenom 2 - jednu z letošní tříkrálové sbírky,hrdě ji nosím, abych si připomínala, že jsem opět po roce překonala ostýchavost a koledovala jak o život :) a jednu od ADRY za to, že jsem přispěla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sakryš, tak tohle jsem nestihla, ale těsně :D Placky jsou super, ač je mi lehce přes dvacet, na batohu jich mám pěknou řádku (batoh s sebou pochopitelně netahám všude, jen občas do školy, takže zas tak moc světu divná snad nejsem :D ) a zrovna tahle by se mi určitě hodila do sbírky ;) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš super blog, vždycky jsem nedočkavá až tu bude nový článek :) Jinak placky miluju a BB placku ještě nemám.

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju placky .. a tyhle jsou tak šíleně krásný, že nejde se nezapojit. Moje taška je celá " poplackovaná ". :)) Vzkaz pro tebe? Honem příspěvky ! :DDD :)

    OdpovědětVymazat
  6. nikdy jsem nebyla na to, napsat na povel pěkný komentář, vůbec se to neslučuje s mojí povahou, takže to asi tak dopadne i teď. doplácím na to i v práci, protože prostě nejsem typ, co by se na každýho na potkání smál od ucha k uchu a lezl mu do zadní části těla. ale jsem za to docela ráda, protože si můžu říct, že sem to vždycky já.
    takže ti jenom napíšu, že na tvůj blog chodím a čtu ho ráda. odznáčky se mi líbí, líbil se mi už ten, co si měla vyfocený dříve na sáčku. a zbytek nechám osudu ...

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou ale boží odznáčky :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá moc hezky!! Nejvíc by se mi asi líbilo, že chlapi by nevěděli, co že to BB vlastně je a některé ženské taky ne :D

    OdpovědětVymazat
  9. Když se nebude BB krém k mé pleti chovat hezky, vždycky můžu předstírat, že miluji Bridget Bardot. A třeba by to ani nebyla lež. :)

    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já tu placku ani nijak zvlášť nechci, ale musím ti napsat, že jsi hrozná, protože jsi mi tím BB maratonem úplně vypláchla tak mozek, až jsem jeden musela od Dajanky ulovit :D :D Jsem na něj teda zvědavá! :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě si jednu placku nech, protože podle článků v poslední době jsi milovníkem BB krémů především ty! :) A já teda musím nějakej zkusit a uvidím, zda se stanu milovníkem taky :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Musím přiznat že jsem se pravděpodobně zblázdnila. Po předčtení všech Tvých recenzí jsem si objednala vlastní první BB krém. A to hned Dr.Jart silver. Když už, tak už. A když nesedne pude dál.

    OdpovědětVymazat
  13. No. Můj bude trochu zcestný, ale - můj přítel je Bohumil a říkám mu BB! :D Kdyby se poštěstilo, dám si ho na pyžamo ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to ti fandim! ale asi to bude tlacit :D

      Vymazat
  14. Takhle nehoráznou radost mi v pondělí po ránu už dlouho nikdo neudělal!!!:) Děkuju moc!!:*
    Adresu pošlu mailem.

    OdpovědětVymazat
  15. Miluji Paříž a vše s ní spojené a proto i moje přezdívka je Brigitte takže pro mě to bude BB jako moje oblíbenkyně Brigitte Bardot a navíc jsem měla v úterý narozeniny a takový odznáček by byl fajn.

    OdpovědětVymazat
  16. Fiiiha, odznacek jsem si naposled koupila tak pred 10 lety, ale tenhle bych brala hned!

    OdpovědětVymazat
  17. Leah: ja mam kamarada a tomu se taky rika BB :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...