středa 22. února 2012

Oprava rozbitých stínů

Co se stane...

... když si dvouleté dítě na dvě minuty půjčí balení očních stínů?




A co se stane...

... když internetem a informacemi vybavená kosmetická maniačka vezme nápravu do svých rukou?


Návod najdete (z poslední doby) třeba u MissMarty, ale na internetu a YouTube toho koluje spousty.
Odstín stínů zůstal stejný, ale přijde mi, že trošku více práší. (No možná se mi to jenom zdá, ony ty essence práší hodně i normálně.)
Okraj stínů mi lehce zčernal a teď postupně bledne na původní barvu. Nemám vůbec tušení, čím to může být.
A ztratil se mi původní design.
Ale jinak jsem spokojená.

20 komentářů:

  1. Šikovná! Taky si to mrně vždycky vybere na hraní tu nejdražší věc?

    P.S.: Dorazily odznáčky - děkuju! Bonbony sežrali synovci...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak na její obranu musím přidat, že mrně za to až tak nemohlo, protože to dostala do ruky naprosto dobrovolně, když jsem se malovala a potřebovala jsem trošku klidu a navíc jako jsem si myslela: je to jen essence, zavřený, ona si to jen chvilku podrží, pak mi to vrátí (tak to dělá ta starší), co by se asi tak mohlo stát...
      a kupodivu moje mrňata mi na kosmetiku nechodí, občas si půjčí nějaký štětec, jindy řasenku, ale tím to tak končí.

      Vymazat
  2. nikdy mě ani nenapadlo, že se to dá opravit. Máš můj dík a úctu :D
    a kdybys měla zájem, tak si můžes u mě přečíst něco o BB krémech :D

    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je super,jsi moc všikovná a díky tobě už je nebudu muset vyhazovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Trb, prosím Tě, vypadá to úžasně, ale neštípe pak ten líh v očích, nevysušuje to? Mám dost citlivé oči a jako bonus nějaký ekzem na víčkách, šupinkuje se mi kůže u řas, mám strach, že ten líh by to jen dorazil. Zkoušelas to pak na očkách? Zaznamenala jsi něco? Docela mě ten líh na produktech na oči děsí...
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já tento stín používám jako tvářenku, na očích jsem to taky zkoušela a nezaznamenala jsem žádnou reakci. použila jsem vlastně líh z lékárny pro dezinfekci, vím, že podobný (nebo snad i stejný líh) se používá pro dezinfekci kosmetiky a štětců, takže si myslím, že to je bezpečné. krom toho hlavní vlastností líhu je to, že je nestabilní a odpaří se... nejsem tedy paranoidní chemik, abych měla nazkoumané, kolik a jaké molekuly a atomy líhu zůstanou potom v těch stínech. každopádně jestli se bojíš líhu, což já se až tak nebála, dokonce jsem uvažovala nad tím, že tam prostě vrazím panáka rumu, který jsme měli doma, a uvidím... no pokud se bojíš lihu, tak můžeš zkusit vodu, prý to taky jde, jen to potom dlouho schne.

      Vymazat
    2. Myslím, že to určitě nic neudělá, jsem atopik a mívám ekzém i na víčkách a takhle "opravuju" normálně. Ale u nás za to může nešikovná maminka, děti si sice kosmetiku půjčují, ale nic nerozbily, pokud nepočítám pár nehtíčků otisknutách do stínů či tvářenek... Ale někdy může stín maličko změnit barvu, záleží na použitých pigmentech, něco tím alkoholem někdy asi trochu změní skupenství nebo tak něco...

      Vymazat
    3. super, díky dámy, tohle jsem chtěla vědět. Máš recht, asi ho tam moc nezůstane.
      zuzana

      Vymazat
  5. tyjo super nápad, to vidím poprvý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skúšala som to zatiaľ raz, pri púdri a tiež som spokojná :-)
    V minulosti som ale v nevedomosti takto minimálne 3 drahšie tiene vyšmrdla preč..škoda no..
    :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to by mě nenapadlo, že to jde spravit.. Hned jdu něco rozflákat :D

    OdpovědětVymazat
  8. nevěděla jsem že to jde dát zpátky do kupy, super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo, dobrý, to jsem nevěděla, že jde. Já ani nepotřebuju dvouletý dítě, jsem nemehlo a pořád mi něco padá, takže mám permanentně urvaný víčka, rozbitý víčka, ulomený kousky a tak :D

    OdpovědětVymazat
  10. jeeej dakujem za odkaz, ze si to nasla u mna a som rada, ze som niektorym pomohla a aj tebe :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi šikovná, já bych se na to asi vykašlala....A závidím opatrné děti, ta moje už má asi rok (a to jí budou teprv tři) vlastní taštičku s věcma, kterým už není pomoci a tu svoji si tvrdě hájím, abych se vůbec měla čím malovat :) A jako novinku týdne mám v očním krému černou plastelínu :D

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji!!!!!!!!!! <3 dnes mi spadla na zem moje oblíbená paletka, kterou mám doma týden.... :/// pár stínů se rozbilo :( ještě tak něco udělat s víčkem.. ale to už nějak přežiju.... skoro jsem se rozbrečela, ale na slzy nebyl čas.. asi jsem to zavinila tím spěchem, i když mám za to, že to z té poličky muselo sjet samo :/ :'( hrozně mě to štve, na věcech hrozně lpím a navíc to byl dárek.. jdu pro líh :)

    OdpovědětVymazat
  13. tyjo a nepujčili si tady http://www.studentpoint.cz/239-krasa-kosmetika/5651-rozbite-ocni-stiny-to-nevadi-vime-co-s-tim/#.UXa4m82hFYw
    tvoje fotky :O?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... jak se to vezme. vlastně jo, ale je to v pořádku, protože ten článek jsem psala já.

      (a moc děkuji za upozornění!)

      Vymazat
    2. Ahaaa tak tím se to vysvětluje :)

      Vymazat
  14. Jéé taky jsem ted psala na toto téma článek...můžete juknout i ke mně :) www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...