pondělí 20. února 2012

Rouge Bunny Rouge

Jak to tak vypadá, tato mánie světa znalých blogerín mě asi mine. Z několika důvodů: oční stíny mi moc neříkají, snad všechny rtěnky, které prodávají, jsou trapně sheer, snad všechny tvářenky jsou víceméně univerzálních konzervativně nudných odstínů a krom toho všeho... tak nějak na to nejsou finance. Což mi ovšem samozřejmě nezabránilo vyzkoušet si vzorky. A uznávám, že ten makeup i rozjasňovač by za nějaký ten menší hříšek stály.


O víkendu jsem se rozhodla, že jsem velká holka a poté, co mě odmítlo celé mužské osazenstvo domácnosti, jsem si řekla, že já na to koule mám... rozebrala jsem notebook a vyčistila. Už bylo na čase, protože chudák počítač stařeček šestiletý si zavařoval mozkové závity celkem pravidelně i při nenáročných činnostech. Nehledě na to, že se přehřátím samovolně vypínal už v první půlce The Big Bang Theory (v plnoobrazovkovém režimu). A stálo to za to... ale o tom, jak jsem si vysála klávesnici a pak hledala tlačítka v sáčku vysavače, tady raději taktně pomlčíme, protože chybami se člověk učí.

20 komentářů:

  1. Šikovná holka! Poslední díl BBT už snad bude bez nucené reklamy :-D
    Pozn.: Při pořizování současného notýsku jsme tak pročítali sestavy... a u jedné byla i poznámka, že je prý odolný proti polití... Chlap: "jééé, to je přesně pro tebe!"... tož tak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to není tak marný opatření, můj poslední notebook umřel na polití třešňovým sirupem...

      Vymazat
  2. Tý jo, holka šikovná! Našla jsi všechny písmenka?:)
    Taky nekamarádím s očními stíny. Mě to všechno zaleze do té vrásky (bez báze i s bází). Ale bez ničeho mi to víčko připadá ošklivý, takový jako žilkatý a mastný...fuj. Zatím jsem nic nenašla, co by mi sedělo...:(

    OdpovědětVymazat
  3. Hele z toho si nic nedělej, písmenka jsem si už taky párkrát vysála, no problem :))

    Jinak RBR mě zaujaly rtěnky, ale zatím je asi kupovat nehodlám, mám teď v merku jiný, trochu dostupnější.

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsem vysávala počítač uvnitř, tak jsem vysála omylem pár šroubků, takže to úplně chápu :). Těší mě zároveň, že nejsem jediná šikovná holka.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten highliter vypada dobre. Muzu se zeptat, kde a za kolik se da koupit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.zuneta.com/shop-by-brand/rouge-bunny-rouge/highlighting-liquid-seas-of-illumination.html/

      za až moc peněz.

      Vymazat
  6. Hm, taky rozeberu všecno, co není svařený, slepený a přikurtovany

    OdpovědětVymazat
  7. To mi připomnělo, jak jsem jednou chtěla vysát zevnitř počítač a prý aby se to nepoškodilo, byla jsem donucena vzít na to fén se studeným vzduchem! Počítač byl sice nakonec čistej, ale ten bordel všude kolem to byla vážně paráda :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ja taky uz vysala par pismenek, mno :))

    OdpovědětVymazat
  9. všem moc děkuji za komentáře. písmenka jsem našla všechna a jen si pro příště budu pamatovat, že klávesnici nevysávat na plný výkon.

    a jsem moc ráda, že je tolik šikovných koček, které si svůj počítač vysávají samy.

    OdpovědětVymazat
  10. Já docela vážně uvažuju, že si ten rozjasňovač koupím, vzorek mě nadchnul. Ale makeup zase pro změnu vůbec...
    Jo a já mám na klávesnici pořád nalepenou fólii, se kterou jsem notebook koupila, abych ji nemusela vysávat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako abych řekla pravdu, tak ani rozjasňovač ani makeup mě nenadchly až tak, že bych byla ochotná platit tolik peněz... ale uznávám, že ten makeup určité kvality má, jen by mohl být víc krycí. a rozjasňovač? vím, že jsem jediná, kdo má rád ty shimmering facial whip od elfa... no rbr u mě v oblíbenosti na elfa nejspíš nemá. (teda jako beru v úvahu ty dobré funkční kusy od elf, které se nedělí na vodu a ostatní složky) (teď jsem tady napsala tak kacířské myšlenky, že to asi rychle smažu) (krom toho jsem ten rbr použila zatím jen třikrát, tak se to třeba ještě změní)

      Vymazat
  11. Tu máš veľmi peknú pleť..makeup vyzerá ozaj dobre! Musím si ho dať do záložky :P

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Hlasím se mazi vysavačky tlačítek klávesnice :oD. Bohužel jsem se nepoučila a několikrát se to opakovalo. Doporučuji Cyber clean - http://www.alza.cz/cyber-clean-pro-jednoduche-cisteni-klavesnice-35g-d113027.htm#video .

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. nejenže mě velmi baví tvůj blog a recenze, ale hlavně mě baví tvůj styl psaní! ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta druhá část článku mě dost pobavila a usoudila jsem, že bych Tě potřebovala mít doma. :DD :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. copak potřebuješ vysát tlačítka od klávesnice?

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...