čtvrtek 9. února 2012

Skin Food: Agave Cactus Sun BB Cream

* vzorek jsem dostala zdarma při nákupu z cosmetic-love.com

Tak zpětně nějak hodnotím nápad na tento tématický BB týden a ještě víc jako ne moc dobrý nápad. Protože zrovna dneska nějak nemám, co bych vám o tomto BB napsala. Je to prostě takový krém, docela solidně kryje (na to, že to je krém), moc pěkně voní (asi po kaktusech - no kdysi dávno jsem pila kaktusový džus a co mi paměť slouží, tak to vonělo dost podobně), ale úplně značka ideál to není, špatně se roztírá, je spíše hutnější krémové konzistence. Rozjasnění je minimální, výdrž standardní, odstín světlý. A nic, co by mě výrazně iritovalo. Jo a došly mi zatím neukázané rtěnky od SN, takže rtěnka je prostě náhodná červená.


Včera jsem si zasloužila ve vesmíru trošku volna, tak jsem se nechala inspirovat a protřídila jsem blogy, které sleduji. Pokud to někoho zajímá, došla jsem k těmto závěrům:
  • nebaví mě velké blogy, nevím... možná je to jen čistě osobní (naprosto špatný) názor, ale přijde mi, že čím větší a sledovanější blog, tím méně užitečných informací tam najdu
  • není nutné sledovat bezpodmínečně všechno jen pro to, že je to napsané česky, ze zásady jsem dlouho dobu sledovala všechny blogy o kosmetice psané v češtině /slovenštině (tedy ty, které jsem našla, že ano) a českých blogů o kosmetice je najednou tolik...
  • jsou blogy, které sleduji jen pro to, že jejich pisatelka je božsky krásná, pak většinou ani nečtu text, jen se kochám obrázky a říkám si, že takto bych chtěla vypadat, až vyrostu
  • jsou blogy, které sleduji jen pro to, že jejich pisatelka je neuvěřitelně ošklivá, pak opět ani nečtu text, jen prohlížím obrázky a říkám si, že s tím vzhledem jsem vlastně tak špatně nedopadla, taky bych mohla vypadat jako růžové prasátko s malými očičkami, dvojitou bradou a žádnými rty
  • a jsou blogy, které nejspíš nikdy nepřestanu sledovat, protože mají všech pět blogovacích K: Krásu, Kosmetiku, neKonvenčnost, Kurva vtipnost a Korektnost.

Ukazovat na konkrétní příklady nebudu a všechny sledované blogy jsem schovala do anonymního Bloglovinu. Pokud si někdo dělá poznámky, tak sleduji dnešním dnem 250 blogů... právě jsem to pracně spočítala, no ale v další fázi to hodlám ještě protřídit...

Jo a zajímalo by mě, z jakých důvodů se většinou rozhodujete sledovat nějaký blog? Sledujete taky někoho, kdo je pro vás výjimečně ošklivý, jen kvůli tomu, že je ošklivý? A nebo je to jenom moje nepěkná úchylka? A proč sledujete zrovna tento blog? Nejsem náhodou taky výjimečně ošklivá? A co na to Jan Tleskač?



40 komentářů:

  1. Kaktusový džus mi taky chutnal, zpětně jsem se dočetla, že to byl de facto džus jablečný s nějakou kapičkou kaktusu a aromatem :D
    Já osobně fashion blogy moc nesleduju, ale když už, tak většinou kvůli pěknému obličejíku než šatům :D
    Kosmetické blogy sleduju pravidelně snad jen české/slovenské, ty zahraniční jen nárazovně z jednoho prostého důvodu... vždycky se tak naštvu, že to není u nás, nebo dvakrát tak dražší! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kaktusovy? :) Ja používam už dlhšie Missha BB, a aj ty si na neho mala dobre recenzie, ostanem pri ňom, ale fakt by ma zaujímala kaktusová vôňa - musím zohnať aspoň džús.
    Blogy sledujem z rôznych dôvodov, pri kozmetických mám rada ak ma majiteľka peknú pleť, vlasy, nechty, takže asi aj vie, o o čom píše. U módnych je ale takisto toto všetko pre mňa dôležité, plus ešte samozrejme oblečenie - módne blogerky to majú teda ťažšie! :) Škaredé ma nezaujímajú, nesledujem....:) Ach ale to nie je pekné povedať, že? :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach teda nie škaredé - také, čo sa mne osobne nepáčia alebo sú mi nesympatické. To som ako mohla aj povedať, že škaredé! :)

      Vymazat
  3. Prosím, prosím, dej mi typ na ty blogy, kde je autorka krásná...Taky je ráda sleduji, ale znám sotva 3...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba tento, ale ten asi znáš... http://2beautyetc.blogspot.com/

      jo a hlavně jsem se nad tím zamyslela a asi mám úchylku na pěkné asijské holky... nemůžu si pomoct, ale ony většinou vypadají jak porcelánové panenky...

      Vymazat
    2. Díky za tip, neznám :-))

      Vymazat
  4. No jo, taky už jsem přišla na to, že není nutné sledovat vše, co je česky, ale protřídím to až časem. U některých velkých blogů moc nechápu, jak se velkými staly, protože na to prostě nemají, ale holt ne každý čtenář je asi tak náročný jako my, že... A podle krásy či ošklivosti pisatelky si blog nevybírám. Podle sympatií ano, ale sleduju po očku i ty, které mi byly od začátku nesympatické - konkrétně mě napadají 2, u první se to časem otupilo, zvykla jsem si na její styl psaní a začala ji mít ráda, druhá je mi nesympatická stále, takže poletí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uhodnu to, uhodnu to?:-DDD

      Vymazat
    2. haha... no já abych řekla pravdu, tak to moje protřídění nepřežily některé opravdu velké, známé, profláklé a chválené české blogy... nějak mě začaly iritovat, asi mám pms nebo co

      Vymazat
  5. U některých blogů je docela problém posoudit, zda je majitelka krásná či ne, když si fotí pouze oči, rty, nehty apod., ale díky tomuto článku jsem si uvědomila, že tohle vůbec neřeším. Zajímá mě líčení, nalakované nehty, oblečení, tipy a jestli se mi blogerka líbí nebo ne, je pro mě spíš vedlejší. Takže sleduju blogy i "ošklivých", když mě baví obsah. Navíc, co je pro jednoho synonymem krásy, může být pro druhého synonymem ošklivosti. Pochvalné i kritizující komentáře na různých blozích mi to denně dokazují.

    OdpovědětVymazat
  6. já samozřejmě tu krásu taky neřeším (a krom toho tohle je opravdu subjektivní záležitost), jen prostě mám jeden takový blog ve sledovačce... ale vypadá to tedy, že je to moje osobní úchylka. a všechny ostatní blogy sleduji proto, že mi přijdou zajímavé z hlediska obsahu, protože na tom záleží asi tak nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  7. aj tá najväčšia krása časom nudí, keď je blog len prehliadkou profilových fotiek (ak sa pošťastí aj kvalitnejších)
    Tiež som vo fáze ako Lola, že som pretriedila, premazala a ejhľa z 300 blogov je ich asi 110 a to si myslím, že ešte zo 30 pôjde ... zistila som, že fashion blogy sú mi bližšie tie zahraničné, pretože obliekanie v štýle homeless mi veľmi nejde a radšej sa pozriem na ženu, ktorá je upravená, vkusná a má viac ako 25 rokov ... :)a kozmetických blogov je tiež len zopár dobrých a tam mi je jedno ako pisateľka vyzerá, pretože o tom to nie je ...

    OdpovědětVymazat
  8. Podle hodnocení ten BB nezní tak špatně :o) a na tvé pleti vypadá fakt dobře. Jinak ke sledování. Já teda sleduju přes rss feed, pro mě je to nejlepší řešení. Čtu hlavně blogy, které pravidelně auktualizují, zabírají se tématy a výrobky, co mě zajímají a ty slečny/paní se vyjadřují a rozepisují na určité úrovni. Nějak neřeším vzhled, spíš jak jsou mi sympatické ty články a názory, v tom se i odráží osobnost toho člověka, pokud je teda nekopíruje :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se začala bát, že jsem jediná, kdo blogy sleduje přes RSS :-)
      A oproti ostatním tady jsem břídil - napočítala jsem 42 blogů :o)

      Vymazat
  9. ja naopak hodnotim BB tyzden velmi pozitivne a kludne privitam ak este nejaky tematicky tyzden spravis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele víš co, mně se taky líbilo, jen mi ke konci nějak docházela slova, která bych mohla o bb krémech napsat. ale nějaký tématický týden možná ještě bude... někdy... v nedohledné budoucnosti.

      Vymazat
  10. byla bych asi trochu povrchní kdybych řekla, že sleduji jen ty krásné nebo ošklivé bloggerky, když sama nejsem hezká :) u kosmetických blogů je mi jedno jak dotyčná vypadá, zajímá mě obsah a originalita. u módních blogů se přiznám že škodolibě sleduji pár (v mých očích) tragických vymetaček sekáčů a podobných ohavností, ale taky se tolik nedívám na vzhled ale na tragičnost dané osoby a její kreativní výtvory či gramatické chyby v textu :)

    OdpovědětVymazat
  11. ja som prišla na to, že ma vôbec nezaujímajú tie fakt úspešné módne blogy, sledujem len 1, či 2... radšej si prečítam niečo od mne bližších ľudí, nebaví ma pozerať sa na luxus, ktorý si takmer nikto z nás nemôže dovoliť... to isté aj s kozmetikou... ale zas mám aj pár takých blogov, ktorých autorky sú mi strašne nesympatické a prídu mi trápne, no tie nesledujem, len si občas zájdem na ich stránky a prezriem si čo to zasa vyplodili :D ale nejde tu o to či sú škaredé, to by som prežila, ale skôr o nevkus :)

    a tvoj blog sledujem pre to ako píšeš, kozmetika ma niekedy ani až tak nezaujíma, ale stále si prečítam čo si o nej napísala :D ...a stále s nádejou čakám či sa náhodou neobjaví u teba článok v ktorom niečo týkajúce sa blogov kritizuješ, alebo komentuješ ako teraz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, ale já jsem s rebelským obdobím asi skončila...

      Vymazat
  12. ako to tak citam, tak som rada, ze som na blog ziadnu fotku nedala :-D
    ja mam napr. medzi oblubenymi jednu bloggerku, na ktorej mi vadi styl pisania, je taky poucny, akoby mala potrebu tym blogom vzdelavat a to ja nemam rada... mam rada prehladne recenzie, vtipne a po ktorych mam chut si ten dany produkt kupit :-) ale aj tak tu bloggerku sledujem, asi sa bojim, ze keby ju nesledujem, tak prepasnem nejaky super produkt :-)

    prepac, ale idem si tu trosku robit reklamu, nehnevaj sa :-))
    natocila som video o glossyboxe, tak ak by to niekoho zaujimalo http://heidi-o-kozmetike.blogspot.com/2012/02/glossybox-rakusko-januar-2012.html

    OdpovědětVymazat
  13. Tvoje kritéria mě pobavila :) asi si nevybavím blog, kde by mi autorka přišla ošklivá, nebo spíš některé ani neznám, jen třeba nehty, oči....

    Sleduju i blogy, které nesplňují má kritéria "ideálního blogu" - ale prostě mě nějak zaujaly...
    Největší roli asi u mě hrají sympatie. S těmi velkými blogy tě docela chápu, přijde mi, že jejich autorky už mají jakoby tendenci méně se snažit, protože stejně je pod každým článkem milion achajích komentářů, ač je to třeba jen jedna fotka a tři věty. Přijde mi, že u menších blogů jsou spíše zajímavější komentáře, kolikrát se tam rozjede užitečná diskuze k tématu...btw, prošla jsem tvým blogovacím sítem? :))

    Jo a sleduju třeba i blogy, kde mi autorka zvlášť sympatická není, ale je něco jinýho na blogu, co mě zajímá....ale pokud je mi někdo fakt echt protivnej, nesleduju, maximálně jen občas nakouknu, jestli jsem o něco nepřišla....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím jsi prošla... co to plácám, jasně, že jsi prošla. co bych si bez tebe a tvého blogu počala.

      Vymazat
  14. Ja premyslim jaka mam kriteria. Ja jsem asi povrchni, me se ta blogerka (pokud se jedna o fashion blog) musi libit. Tak si rikam, proc bych se divala na nekoho, kdo se mi nelibi, kdyz si muzu vybrat :D
    Pak me musi bavit styl psani, daleko vic mne bavi nejakej clanky 'ze zivota' nez jen-dnes jsem byla na veceri a mela jsem na sobe kalhoty.... A taky me nebavi, kdyz je tam 150 fotek toho stejneho.

    Taky jsem delala cistku, a jeste budu pokracovat. Nektere blogy sleduji, tak nejak ze zvyku. Nebudu jmenovat, ale jedna blogerka byla krasna, stylova, a ted je z ni takova sekacova kralovna a ja ji sleduji a cekam kam jeste klesne (ja jsem tak zla :D

    Prestoze nejsem zrovna kosmeticky maniak, tak mam par kosmetickych blogu, kde mne strasne bavi jak jsou napsane, jak to blogerky prezentuji (ty, Plum, Dashulka...) a taky je to vtipne a skromne a proste je mam rada :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem se sledováním blogů začala poměrně nedávno, téměř 30 let jsem netušila, že se něco takového v našem vesmíru vyskytuje a žila jsem si ve své nevědomosti poměrně spokojený život :) pak jsem jednoho dne našla čistě náhodu blog Petra lovely hair a nemohla jsem se odtrhout, zprvu jsem myslela, že si paní dělá legraci, pak mě však její styl uchvátil, začala jsem prolézat její blog, zkoumat odkazy na její oblíbené blogerky, tak nějak se to začalo nabalovat a najednou je z toho neuvěřitelný žrout času! Rozloučila jsem se tedy s detektivním žánrem, agátou chritie a danem brownem a jala se trávit všechem volný čas čtením a posléze i pokusy o psaní kosmetických recenzí. Zatím jsem na žádné ošklivé blogerky nenarazila, tudíž si nemám na kom zvedat sebevědomí, asi bych měla lépe hledat :D tento blog sleduji zejména pro recenze BB kremu a vtipný styl. Jen tak dál.

    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak já Ti rozumím...jo, a mně je ještě o dva roky víc :-). Eva

      Vymazat
  16. a všem moc děkuji za komentáře. ještě jsem chtěla dodat, že vzhled blogeríny pro mě nikdy nebyl důvodem, proč blog přestat sledovat... jen prostě občas je to důvod, proč blog začít sledovat.

    OdpovědětVymazat
  17. heh, tak sledovat kvuli tomu, ze je dotycnej osklivej, to me doted nejak ani nenapadlo :D zajimavy :DD
    ja blogu sleduju tak do 50 kusu, necim me to musi bavit - aneb nesleduju nikoho, kdo mne necim vadi ... a co fashion blogu tyka, tak tam se moc nechytam, egohonky me nak nebavej, hlavne kvuli tomu, ze mam na hadry dost vyhranenej vkus, a uprimne neznam zatim nikoho, kdo se mi do nej trefuje - zvlast kdyz tam jsou jen fotky a zadnej obohacujici text

    ale obcas, kdyz mam zlomyslnou naladu, tak projedu namatkou par blogu, jejichz majitelka je krava, a pobavim se nad tim, co tam zase vyplivla za kokotiny :))) takze ne, nejsi v ty zlomyslnosti sama

    OdpovědětVymazat
  18. Ja som tiež najprv sledovala "všetky naše" blogy ale pomaly sa to triedi a niekedy ani nejdem do blog zoznamu ale klikam si len cielene adresy blogov na ktore mam prave naladu :-) niekedy je to kozmetika, inokedy oblecenie..a niekedy len zahranicne blogy(primorske mesta) aby som videla ake tam maju krasne prostredie a ake tu mam ja pri pohlade na sidlisko otrasne prostredie...
    Ja tiež chodím na jeden blog kvôli kráse..he, nechápem z tej slečny.. a keby som bola chlap, tak mi neujde :-D

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ja zase tolik beauty blogu nesleduju, jen ty, co me zaujmou. Jako treba ten tvuj, je to pekne a vtipne napsany a hlavne tu pises hodne o alternativnich/prirodnich znackach, treba i z Etsy a to me nadchlo hodne, protoze ja Etsy rada:)
    Jo a taky BB Creams, to je tedka moje nova zavislost, takze dalsi duvod, proc tu byt!
    Takze mi jde o obsah, psani a celkovej dojem z blogu a jeho pisatelky.
    Pak taky sleduju hodne book blogu a to je uplne jinej svet :)

    OdpovědětVymazat
  20. vlastne ty si jediný beauty blog ktorý sledujem :D sledujem pár blogov čo píšu ľudia z môjho okolia a potom fashion blogy, ktoré sa mi páčia- ich obsah, fotky, originalita..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pokud jsem jediný beauty blog, tak potom si moc vážím toho, že sleduješ zrovna mě... a mockrát děkuji.

      Vymazat
  21. Taky se mi stává, že některé velké blogy pro mě ztratily kouzlo. Jak píše Dashulka, autorka jednou za týden hodí článek s jednou fotkou a dvěmi větami a zástupy blogerek áchají.

    A jenom doufám, že můj blog nesleduješ z předposledního důvodu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj tebe se to netýká. ten předposlední důvod se týká pouze jednoho blogu a ten je zahraniční. a dotyčná je nepředstavitelně ošklivá, vlastně vypadá spíš jak tlustý zmalovaný chlap s voživenými pěticentimetrovými vlasy. k tomu se vždycky vyfotí tak strašně nelichotivě, kdyby to vzala z profilu, tak by to bylo mnohem lepší...

      Vymazat
    2. chtěla jsem tě poprosit o odkaz, ale... ne, nebudu škodolibá, dala jsem si předsevzetí, že budu na všechny hrozně miloučká :(

      Vymazat
    3. ja by som ale poprosila :-)))

      Vymazat
    4. já myslím, že raději ne... dost na tom, že na ten blog chodím škodolibě já. najděte si svůj vlastní ošklivý blog...

      Vymazat
  22. Jo a tzv fashion blogy nesleduju skoro vůbec- nějak pro mě nemá smysl koukat na outfity holek navlečenejch ve věcech, ve kterejch by nevylezla ani moje babička v křečovitejch pózách...

    OdpovědětVymazat
  23. Velmi pěkné shrnutí a rozdělení, tak nějak podobně to taky vidím... :)

    OdpovědětVymazat
  24. Hahaha,to jsem se dobře pobavila takhle po ránu:-)
    S tou tvou úchylkou se trochu ztotožňuji, ikdyž krásu a ošklivost každý vnímá suběktivně...Sleduji blogy kvůli informacím o produktech, mám ráda rychlé a výstižné články než tisíc keců o ničem...Málokdo je totiž tak inteligentně vtipný jako ty, aby si to mohl dovolit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář. že prý inteligentně vtipný jako já... to si budu muset zapamatovat.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...