čtvrtek 9. února 2012

Skin Food: Aloe Sun BB Cream

* vzorek jsem dostala k objednávce z cosmetic-love.com

Toto bude velmi subjektivní mikro-mini-ani-ne-recenze. Víte, jak jsem psala, že Missha Perfect Cover mně evokuje ty malé černé a setsakra vysoké podpatky, tak tento BB mi evokuje tepláky, hrnek čaje a oddychovou sobotu. Je takový běžný... což je ovšem nutné chápat v tom nejlepší slova smyslu. Víte, jak jsou ty americké filmy a hrdinka vždycky doma přebývá ve vystajlovaných teplácích, teplých ponožkách a tílečku, odhalující dokonalé křivky prsou a plochého bříška? K tomu má dokonalou pleť, naprosto nedotčenou makeupem (tady jako iluzionisticky, ve skutečnosti věřím, že toho má na sobě hodně), lehce zčervenalá líčka a rozkošný rozcuch... Tak přesně to ve mně evokuje tento BB. No nic, ovšem vzhledem k tomu, že bylo pondělí a já si koupila tu linku od Catrice, kterou jsem musela vyzkoušet, tak přece jenom... já jsem namakeupovaná docela hodně.

BB krásně voní (asi po tom aloe), je trošku hutnější krémové konzistence, takže se mi to špatně roztíralo a přišlo mi, že moje mrazem vysušená pleť by uvítala něco více krémového. A stejně jako u všech ostatních BB od Skin Food mi přišlo, že schovává póry, ale zároveň ukazuje suché šupinky. Krytí by mohlo být větší. A výdrž nebyla špatná, večer jsem skoro celý obličej, jak ho vidíte, musela odlíčit.


Osobní okénko, poslední... Tak jo, tento makeup jsem nahodila v pondělí. No a pondělí je začátek nového týdne, takže se nedalo jinak a musela jsem ten školní email otevřít. Vlastně nejen to, musela jsem i do školy dojít. A vlastně se nic až tak strašného nestalo... tedy krom toho, že jsem měla asi čtyřicet nepřečtených emailů. Takže plyne z toho nějaké poučení? Poslouchejte rady starších a z problémů si nic nedělejte. Raději je ani neřešte, spousta věcí se vyřeší tak nějak samo, lepší do ničeho nešťourat, ještě to něco jen podráždíte... To asi není to nejlepší moudro, které bych vám mohla předat, ale zase je realisticky pravdivé. Taky jsem snědla celý balíček chipsů. A chipsy já nejím. Nikdy. Protože chipsy je jediná věc, po které opravdu přibírám. Spolehlivě. Ale v pondělí jsem nesnídala a neobědvala, tak jsem si řekla a snědla jsem celý balíček chipsů k obědu. A myslíte, že mi bylo špatně?... tak to se mýlíte... bylo mi strašně špatně.

Jo a tento příspěvek je samozřejmě plánován až na zítra. Ale tak když už jsem ho omylem publikovala, tak to tady nechám, že ano.

7 komentářů:

  1. No to je přesně to co potřebuju. Být i v sobotu v papučích se sobama (když potka sob soba...) krásná i bez klasického velkého make-upu aby se manžel nelekl co si to vlastně vzal za obludku. I když mě má nejraději ještě ospalou a rozcuchanou ráno v posteli. Což nechápu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi tě opravdu miluje takovou, jaká jsi...

      Vymazat
  2. ja mam s chipsy taky problem, ale trosku jiny. Vzdycky na ne mam strasnou, ale obrovskou chut, tak si je koupit, otevru, vezmu si jeden nebo dva kousky a prestane mi to chutnat. Tak je zavru, sklidim, za tyden vytahnu a to uz mi nechutnaji, protoze uz nejsou tak krupave, tak je vyhodim a pak si strasne nadavam, proc je kupuju a ze je to zbytecne plytvani...
    Jinak gratuluji k vyreseni problemu. Taky mam pocit, ze obcas je nejlepsi nechat veci vysumet a je to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle ti holka fakt moc závidím!

      Vymazat
    2. a kdo by tohle nezáviděl. já bych se mohla čipsů ujíst... ale jsem z nich tlustá, tak to zatím neplánuji.

      Vymazat
  3. To já bych chipsy jedla každý den!
    (a vážně je mám minimálně 2x do týdne) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jo chipsy, s nimi si užiji vždy srandy. Vlastně mi ani nechutnají, ale nedá se to zastavit. Ani následná bolest břicha :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...