úterý 7. února 2012

Skin Food: Platinum Grape Cell Essential BB Cream

* vzorek koupený na cosmetic-love.com

Vlastně ani moc nevím, co vám dneska k tomu BB připsat. Mohla bych opsat první tři odstavce ze včerejška a bylo by. Nic převratného nevymyslím a krom toho to platí. Photoshopované póry, dobrý odstín, příjemná konzistence, lehká vůně (tady to asi bude po rozkvetlém hroznovém víně). Přišlo mi, že tento BB déle vydržel, kryl více a možná trošku méně zvýraznil suchá místa. Vlastně mi zvýraznil jenom jednu suchou šupinku a ta během dopoledne upadla, tak nevím, jestli se to počítá. Jo a taky má větší SPF.


Teď už nám asi všem došlo, že tady ty obrázky, co sem dávám, jsou víceméně ilustrační. Nepřijde mi, že by nějak extrémně předváděly daný BB krém. Krom toho na všech vypadám naprosto stejně... I když pokaždé nahodím jinou rtěnku, dneska to byla Temptation od Silk Naturals. Podle SN stránek jsem čekala trošku jiný odstín, ani nevím proč, protože slovní popis víceméně odpovídá tomu, co mi přišlo. Jen jsem to čekala víc korálové a míň oranžové. Někdy mám pocit, že jsem jediná v okruhu tisíců kilometrů, která si korálovou představuje jinak než oranžovou. Přijala jsem to jako výzvu, oranžovou sice nenosím a do teď jsem byla ochotná ji tolerovat pouze na tvářích a výjimečně na očích... no a podívejte na mě, já mám oranžovou rtěnku.

A další osobní okénko... Tento makeup jsem nosila ve středu. A středa... byl strašný den. Ale fakt jako hrozný. To je tak, když si některé osoby dělají to, co se jim hodí, a já bych se pak mohla rozkrájet, abych všechno stihla. Logicky se rozkrájet nemůžu a tím pádem jsem ve čtvrtek nemohla být zároveň v Praze a na Vysočině a ve škole s tím mají už od středy strašný problém. Nehledě na fakt, že svým úsilím to vyžehlit jsem to spíš ještě víc zamotala... Jo a od té doby raději neotvírám školní e-mail a doufám, že celá záležitost tak nějak vyšumí do ztracena. (Já vím, je to hodně dospělácký přístup ke krizové situaci.) 

13 komentářů:

  1. Ta rtěnka má nádhernou barvu!
    A tento přístup ke krizovým situacím mám taky! A co...Život je krátký, co se budu stresovat.....;-)
    Mě se líbí co mi jednou řekl můj tata, když jsem taky měla nějakou "krizovku", ze které jsem byla hrozně na umření, protože jsem si vždycky všechno hrozně brala k srdci... "SER NA TO, NĚJAK TO DOPADNE" To není v tomto moudru pravda? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nádherné moudro, asi si to napíšu do deníčku a budu se tím řídit denně.

      Vymazat
  2. A já si myslela, že mám tuhle úchylku jen já. V krizových situacích to mám stejně, neotevíram e-mail, popř. sms zprávy. Tak se bojím, co si přečtu, že otevření odkládám klidně několik dnů.
    Držím palce, aby to vyšumělo a nebyl z toho ještě větší problém ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tak sms jsem naštěstí číst mohla, protože toto by nikdo přes sms neřešil, ale byla jsem připravená ten telefon nezvednout, pokud by někdo zavolal. a už to vyšumělo.

      Vymazat
  3. a ty chodis na denne? :-O dobraaa... a ano, ono to vysumi...

    OT - tiez si sa potesila Crushed Botanicals na hearsty, ci nebodaj ako ja kupon objednala a teraz sa dozvedela, ze CB to zrusili? :( neplanujes niekedy v buducnosti napisat recenziu na ten ich tekuty makeup?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně, že chodím na denní, copak jsem nějaká máčka? jinak už to vyšumnělo...

      ona - koupila jsem - oni to zrušili. což mě namíchlo neskutečně, protože jsem si k tomu koupila i vip (chtěla jsem stejně u cb nakoupit za minimálně 30 dolarů - no jo, mají nehorázně drahé poštovné - takže by mi to vyšlo nastejno). no a teď jsem skončila s vip, které mi je dost na nic, protože na heartsy je právě toho teď minimálně, co by mě zajímalo.

      Vymazat
  4. Podle mého i ty fotky vypoví hodně o make-upu (bb krému) a rozhodně nejsou všechny stejné. A zrovna na téhle Ti to fakt sekne. Nevím, jestli je to bb krémem, dobrým světlem nebo fotogeničtější stranou obličeje, whatever, ale pleť vypadá odpočatě, svěže, kypřící energií jako kdybys byla právě probuzená Šípková Růženka :)
    Rtěnka má krásnou barvu, já osobně radši matné, nicméně i tak povedené líčení! Přemýšlíš o koupi celého balení tohoto bb? ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele víš co... a zrovna u tohodle si to plné balení možná koupím. a děkuji.

      Vymazat
  5. Ahoj, předně bych chtěla poděkovat za skvělé recenze BB krémů, díky nim jsem si taky musela nějaké objednat. No ale v souvislosti s tím bych se chtěla zeptat, za jak dlouho Ti asi chodí balíčky z Koreje? Objednáváš tam asi často kvůli těm krémům, tak snad poradíš :)

    Díky Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že standardní dodací lhůta jsou tak tři týdny. občas to přijde za čtrnáct dní (ale to je tedy minimum, se kterým se musí počítat), někdy za měsíc... a pak už se po tom sháním, protože většinu když jde něco déle než měsíc, tak už to nepřijde.

      Vymazat
  6. Vypadáš všude úžasně stejně, takže pohoda:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jako kdybys popsala moje chování :D. I když se za to vlastně hodně stydím. Ale ono to nějak vždycky dopadne.
    Ta rtěnka je opravdu boží!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...