úterý 6. března 2012

Missha Perfect Cover BB Cream no. 21 - Skin Food Red Bean BB Cream

Jen takové menší srovnání na vyžádání: Missha Perfect Cover no. 21 - Skin Food Red Bean (no. 1 ?)

Missha je o něco tmavší. (fakt)
Skin Food je o něco oranžovější (fakt), zatímco Missha jde spíš do toho pro BB krémy proslulého šedivého nádechu (fakt).
Skin Food lépe voní (subjektivní dojem).
Skin Food je více krémový (ale opravdu jen o maličko, subjektivní dojem).
Missha se hůře roztírá do ztracena (subjektivní dojem).
Barva je na mém obličeji u obou stejná (fakt).
Missha vypadá na mém obličeji přirozeněji (subjektivní dojem).
Missha déle vydrží (fakt).
Nedokáži se rozhodnout, který z nich více kryje... asi kryjí tedy stejně (fakt).
Oba dva jsou stejným dílem rozjasňující (subjektivní dojem).
Missha má větší SPF, 42 proti 20 (fakt)
Na eBay stojí oba dva zhruba stejně za zhruba stejně velké balení, cena je pod deset liber (fakt).

Pokud bych si měla vybrat, asi bych si koupila Skin Food. Ovšem pouze z jediného důvodu: Skin Food jsem měla pouze ve vzorku, kdežto Misshu patlám poloviční balení... no a znáte to, člověk vždycky chce to, co nemá.

Jo našla jsem, že ten Red Bean se vyrábí ve více odstínech a tipuji si odhadem, že já mám ten s číslem jedna (odhad vychází z faktu, že na ebay se prodávají tyto vzorky pouze v odstínu číslo jedna, co jsem stihla zaregistrovat, balení je ovšem popsané spíše obrázky než čitelným písmem, takže důkaz nemám... a si opravdu nejsem jistá).



Jo a abyste věděli, jsem strašně unavená. Už jenom napsání toho slova unavená, mě unavilo ještě víc. Mám několik teorií: málo spím (pravda), jím málo zeleniny (pravda), mám nedostatek vitamínů (asi), jím nezdravě (pravda), mám jarní únavu (nebo co vlastně), jsem nemocná (až tak moc ne), moje tělo konečně vypovídá službu, protože mu došlo, jak těžký má život, a chystá se do důchodu... Nejspíš platí všechny. Nebudu vás tím moc unavovat a raději se rozloučím....

12 komentářů:

  1. Tak ti prajem čo najviac energie, nech to všetko ľahko zvládneš.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý závěr :-) Moc mě pobavil a jsem ráda, že v tom nejsem sama :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Podle toho se moje tělo chystá do důchodu už minimálně 5 let:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli nemáš nějakou dobrou zkušenost s bb cream v našich drogérkách? Jestli by jsi mi nějaký doporučila? Děkuju předem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že v našich drogérkách je jenom garnier bb krém. a ten bych moc nedoporučila.

      Vymazat
  5. mne sa z tych obrazkov tusim viac paci ta missha, ale poznam to, ze cloveku sa zda lepsie to co nema...a posielam veeeela energie, na dochod mas este dost casu!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji mnohokrát za recenzi. Ovšem moudrá z toho nejsem. Missha bb mě moc nenadchl, zato Skin Food se mi zamlouvají dost, kromě toho, že jsou na mě tmavé, snad tento bude teda světlejší :)

    Ještě jednou díky.
    L

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji všem za komentáře... odpovědět na ně mě právě teď tak unavilo, že toho víc moc nenapíšu.

    OdpovědětVymazat
  8. A jaký je rozdíl mezi BB a tonovacim krémem? jsem totální laik ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no bb by měl mít více funkcí než tónovací krém. bb je báze, krém, makeup... bb krémy se taky nabízí ve více variantách (jako proti akné, bělící, proti vráskám...) v praxi ty funkce jako nejsou až tak znatelné, ale jeden velký rozdíl tu je. bb krém mnohem více kryje než tónovací krém (tedy jako mám na mysli, běžný asijský bb krém ne imitaci od garnier, která nekryje vůbec a je spíš tónovacím krémem než bb krémem).

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...