pátek 2. března 2012

Těšíte se na jaro?

Jarní kolekce dekorativní kosmetiky jsou moje asi nejoblíbenější. Nebo možná ne, nejoblíbenější jsou ty podzimní. Prostě zbožňuji tmavé rtěnky, všechny ty odstíny fialové na puse a tak. A pak hned další nejoblíbenější jsou jarní kolekce. Protože jsou prostě většinou roztomilé, v pastelových barvách, jaro je cítit ve vzduchu a tak. Nemám ráda vánoční a zimní kolekce, jako červená na puse je sice fajn, ale všechny ty třpytky a lesk a vůbec Vánoce a pak párty... na to jsem moc obyčejná a netřpytkatá. A nemám ráda ani letní kolekce, protože bronzery a cokoliv jiného se zlatým odleskem mě netankuje a jediné, co jsem ochotná v tomto směru v létě tolerovat je tyrkysová ve všech podobách. A tak se není čemu divit, že když jsem tyto Schminky v dm viděla, jsem to hned musela koupit. Celá ta kolekce má svoje výhody a nevýhody, ještě si nejsem jistá, co převažuje. Tak to zatím necháme otevřené...

Červená na očích není moc mým šálkem čaje, ale tak chtěla jsem tu červenou tužku vyzkoušet i jinde než na puse. A sice to není na té fotce poznat, ale oči jsou červené, tvářenka fialová, na puse růžová... jen tak mimochodem tentokrát to není chyba mého stařičkého fotoaparátu, to jen ta paletka nějak v reálu moc nerozlišuje mezi tím růžovým a tím fialkovým odstínem. No ve výsledku, by to chtělo barevně trošku jinak vychytat, ale mě to nevadilo, protože ve čtvrtek se nic nedělo a já opravdu nepotřebovala vypadat božsky...


... protože zrovna ve čtvrtek, včera, to byl takový divný den. Nejdřív mi zrušil rande. Jako já si nejsem až tak úplně jistá, že to mělo být rande (každopádně nohy jsem si neholila, takže asi nebylo... nebo bylo? fakt si nejsem jistá, jako nebudeme to řešit, protože se to nekonalo... ať už to bylo cokoliv), ale každopádně to měl být vrchol mého dne. No a bez vrcholu mi zůstal jen obyčejný den. Který jsem tedy naprosto velmi špatně zahájila snídaní (zbytky salámu a půl skleničky nutely - to na uklidnění), pokračovala obědem (kuře po hunansku v mé nejoblíbenější číně na Žižkově) a ukončila bolením bříška v odpoledních hodinách. Celé jsem to proložila vnitřním trhem, teoriemi, reálným sociálně-ekonomickým systémem a historickým vývojem světové ekonomiky, nějakou tou prezentací Prezi a tak vůbec. Však říkám, vlastně bez toho rande (nebo co to vlastně mělo být) se nic nestalo a můj život je nudný.

14 komentářů:

  1. Ja jsem pro tyhle barevny tony na tobe, je to takovy nezny a nevinny:-)x

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj nezda sa Ti tvarenka prilis studena ,neviem zda sa mi ze na fotke mas teply odtien pleti ? alebo sa mylim,ale posobi to neprirodzene ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. působí to nepřirozeně, ale není to kvůli odstínu. za to můžou vlastnosti toho malovátka, nechtěla jsem to psát do článku, protože to bylo možná jen tím, že jsem to s těmi schminken neuměla... jsou takové voskové a působí na pleti hodně výrazně, i když se to nezdá. taky vyhlazují pleť, jakoby povoskují - a hodně se to ukáže až na fotografii, protože ve skutečnosti to tak výrazné nebylo.

      Vymazat
    2. A mně se ten kontrast - teplý odstín pleti a studený odstín šminek - zase moc líbí, vypadá to tak panenkovsky, či jak bych to popsala. A jak psala Tereza Mar, je to takové nevinné a něžné:).

      Vymazat
  3. Bídák jeden! A na jaro se netěším, ptáci řvou, šeříci smrdí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bídák největší... a jen nechápu, že toto (stojí před zrcadlem a zálibně ukazuje na sebe sama) někdo odmítne a raději pracuje... no jeho chyba.

      Vymazat
  4. Mně tyhle barvičky přijdou spíš vhodné na nějakou bledší "sněhurku". nevím, asi jsem moc staromódní a řídím se stále teplými/studenými odstíny. Já zas na jaře vždy zatoužím po zelených očních stínech, je to divné.

    OdpovědětVymazat
  5. Njn chlap! Doufám, že mu dáš pořádně za uši!!!
    Jinak jestli se můžu zeptat kam chodíš do čínské restaurace? Tipů na dobré jídlo nenní nikdy dost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čína na ohradě, jak je zastávka autobusu, mezi rossmannem a minitescem... jo ale nevím, jak je to úplně s ostatním jídlem, já si tam dávám jen a pouze to kuře po hunansku (už asi šest let)

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Kdyby tam nebyla ta rtěnka (já rtěnky prostě ráda nemám) tak tedy božsky vypadáš! :-))) A máš krásný tvar obočí! Můžu vědět jak ho upravuješ? Sama nebo někam chodíš a jak často? Fakt pěkné i barva...

    OdpovědětVymazat
  8. Na jaro se těším jako tak moc, jako jsem se na něj snad ještě netěšila.
    Jinak ti musím pochválit odstín rtěnky, je úžasný!

    K.

    http://paninky.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji.

    pájo: zrovna obočí mám napřírodno hodně. mám tmavé a husté, takže se snažím akorát pravidelně vytrhávat... ono to stejně moc nepomáhá a pořád je husté, tmavé a občas dost neupravené, protože ho zapomínám česat.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se líčení líbí moc - vypadá jemně, elegantně a ideálně pasuje na období "přelom zime/jaro". Takže za mě potlesk ;-).
    A odmítnutý rande určitě mělo hodně pádný důvod. Příště to vyjde!
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...