neděle 29. dubna 2012

3x3 duben

Jen tak, aby to tady nezahálelo. Možná to jsou moje nejoblíbenější přípravky, možná nejsou, ale každopádně jsou to velmi používané přípravky nejen v tomto měsíci:



3 korektory na moje tragické kruhy pod očima
(1) Crushed Botanicals žlutý korektor, protože je úžasně krémový, lehce se roztírá /rozťupkává a nikam nikde nezalézá během celého dne, prostě drží.
(2) Garnier Roll-on na kruhy pod očima, protože je snad bezedný a něčím ty žluté kruhy pod očima ještě překrýt musím a toto funguje celkem v pohodě.
(3) Elizabeth Arden Illuminating Pen, protože to je můj první korektor ve štětečku a vypadá to, že teď ten YSL snad i potřebuji, protože toto funguje, tak kdyby náhodou ten YSL fungoval ještě lépe...



2 korektory na moje poďobané tváře + 1 tvářenka
(4) theBalm time Balm concealer, na který jsem napsala celkem zmatenou recenzi, teď vám povím, že ten přiložený aplikátor jsem měla vyhodit rovnou (já ho vyhodila až po třech měsících marného používání) a že na štětce je lepší v tomto případě zapomenout (štětec jsem používala rok), protože nejlepší výkony podává tento korektor nanášený prsty.
(5) Collection 2000 Lasting Perfect, protože má neuvěřitelnou pigmentaci a drží a drží a drží...
(6) Nessa´s Naturals Lip/Cheek Tint Darlin, protože mám pocit, že jsem napsala celkem odsuzující recenzi, je pravda, že jako lip tint tento tint stojí za starou bačkoru, ale jako krémová tvářenka je skvělý (používáno téměř každý den v tomto měsíci) a hlavně překvapivě drží, není to sice ta největší možná výdrž, ale na to, že to je krémová tvářenka plná olejů, je výdrž překvapivá, aneb ráno v šest nanesu - přežije to moje spaní v autobuse - dopoledne ve škole - a ve dvě hodiny je pořád tam, kde to má být, večer už to je sice slabší, tak ale zase nemůžu chtít všechno, že ano.



3 rtěnky, které nosím stále s sebou:
(7) alverde červená tužka z té "dětské" kolekce, která je právě ve výprodeji v dm a pokud ji ještě nemáte, tak minimálně tuto tužku utíkejte koupit, je to ideální červená pro běžné nošení, nevysušuje rty, ale drží, není výrazná jako pravá červená rtěnka, ale je dostatečně výrazná, aby to bylo výrazné pro denní nošení, prostě klasika, která neomrzí.
(8) Willow Tree Minerals Lip Shimmer Strawberry Sorbet a vlastně by to mohly být všechny odstíny, ale tento mám neustále v kabelce, tak je asi nejoblíbenější.
(9) Silk Naturals Kisser Slicker Simmer, zbožňuji SN rtěnky a tento odstín je geniální pro běžné denní nošení (a nejlépe vypadá zblotovaný kapesníčkem).

A venku je tak slunečno, že to nebudu dále prodlužovat a jen popřeji krásnou neděli...

15 komentářů:

  1. garnier korektor mám též ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja jsem garnier pouzivala skoro dva roky, ale posledni mesice mi pod ocima vzdycky zoranzovel...coz nebylo hezky a doted to nechapu, nikdy jsem s tim nemela problem, odstin jsem pouzivala porad stejny..a to Elizabeth Arden Illumination pen me velice zajima, uz jsem na nej koukala, cena je celkem prijemna..tak jestli vazne funguje, asi si ho poridim..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky uz se ti ta mrcha z collection 2000 osoupala vid. kdy oni s tim neco udelaj... o_O x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ošoupala a strašně mě to překvapilo, protože ten korektor jsem začala používat asi před měsícem, dokonce ho ani nikam moc nepřenáším, do ruky ho beru jednou denně, možná každý druhý nebo třetí den, takže podle mě se to ani nemělo jak ošoupat...

      Vymazat
  4. Taky uz se ti ta mrcha z collection 2000 osoupala vid. kdy oni s tim neco udelaj... o_O x

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnka od Alverde vypadá velmi lákavě a asi si pro ni zítra dojdu, pokud u nás v Přerově ještě bude.
    No a já si teda myslím že YSL v peru ti nic nezakryje a budeš možná překvapená, on fakt vůbec nekryje, já ho vlastně nesnáším protože stál dost peněz a ani nevím kdy a jak ho použít. Ráda ti pošlu vzora, tak jestli máš zájem tak mi do mojeho mailu levanduleodlutense@seznam.cz napiš adresu, budu zvědavá co na o něm napíšeš.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hihi, jestli jsou tragické kruhy pod očima žluté, tak co mám říkat já, když moje pleť má křídově bílou barvu, ale kruhy pod očima mám tmavě hnědé. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kruhy jsou samozřejmě černo fialové, ale pak je na nich ten žlutý korektor, takže jsem taková žlutá panda... to právě ten garnier nebo elizabeth arden zakryje a já vypadám opět jako člověk.

      Vymazat
  7. prosím ťa, kde si kúpila ten Collection 2000 Lasting Perfect?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám z uk, v česku ho fakt nikde neseženeš ani na netu.

      Vymazat
  8. na kruhy jsem vyzkoušela zatím jen garnier roll-on a je to docela dobrý. a tu červenou tužku od alverde běžím koupit:)asi bude fakt dobrá!

    OdpovědětVymazat
  9. Roll on od Garnieru mám taky, ale přijde mi, že na mé kruhy moc nezabírá, ale i tak je to moc dobrý korektor. Ale je fakt, že moje kruhy jsou fakt výstavní a ještě jsem nenašla nic, co by mě jich zbavilo :(

    OdpovědětVymazat
  10. na roll on od garnieru se budu taky už konečně muset podívat..ale každopádně se mrkni na korektor match perfection od rimmelu..teď je v sadě s MU za dvě stovky...nevěřím tomu, že to píšu...ale je fakt skvělej!!...neslejvá se, nevysušuje(což mě teda vysušuje kolem očí snad všechno) a krásně oční okolí projasní a všechno ošklivý zakreje..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovna další korektor fakt nepotřebuji, ale mám zatím v plánu vyzkoušet ten od maybelline a teď si tedy píšu na seznam i rimmel... tak třeba za rok, doufám, že je budou pořád prodávat.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...