sobota 21. dubna 2012

Black & White

Máte raději černou nebo bílou?


16 komentářů:

  1. Nejraději mám jejich kombinaci - černobílá je prostě nesmrtelná :-) Ale pokud bych se musela rozhodnout, tak černou :-)

    evelinsbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. na to je len jedna odpoved: ako kde :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obě mám ráda stejně, ale jde hlavně o typ oblečení nebostřihu, na něčem se mi třeba černá líbí více, na něčem méně a opačně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Záleží jak na co, v oblečení vede černá u matlátek na ksicht a tělo bílá.

    OdpovědětVymazat
  5. čierna čierna čiernaaaaaaa :)

    OdpovědětVymazat
  6. černá (ale na zubech je třeba lepší bílá :-)

    OdpovědětVymazat
  7. čierna vo všetkom! ale tričká biele :D

    OdpovědětVymazat
  8. na nehtech černou, na očích bílou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Bílá bílá bílá bílá, komu by se nelíbila... K.

    OdpovědětVymazat
  10. bílou barvu mám ráda z estetického hlediska a černou z praktického... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...