pondělí 23. dubna 2012

Kosé Seikisho Mask White - Tony Moly Tomatox

Black & White

* obojí koupené v malém balení - koupila bych si plnou velikosti?


Černá - Kosé Seikisho Mask White

Tato maska je z Asie, je černá jako latex, je slupovací přesně ve tvaru obličeje a odstraňuje černé tečky. Víc jsem toho před objednáním nepotřebovala. Koupila jsem si jenom malé balení, pak jsem si kvůli tomu dva týdny nadávala, protože to je málo muziky za hodně peněz (jen pro představu, kupovala jsem u jiného prodejce, ten teď nemá v nabídce). Měla jsem si koupit rovnou to velké. Pak mi to přišlo domů a já si nadávám do teď, že jsem to vůbec kupovala. Protože ta maska je strašná a levná fakt nebyla.

No dobře, až tak strašná není. Třeba například moc pěkně voní. A taky je černá a schválně přiznejte se, kolik černých masek jste ve svém životě na obličeji vyzkoušeli? Jenomže... já to asi se slupovacími maskami neumím. Buď toho dávám málo. Nebo moc. Nebo to nechám krátko. Nebo dlouho. A není to o tom, že by to nějak bylo nepříjemné, když se slupuje. To ne, s tím nemám problém nikdy. A o této masce jsem se někde dočetla, že prý se to slupuje intenzivně skoro jako depilační ubrousky... tak, že to sloupne všechno... a jde to ztuha... já se na to tak těšila... a zase nic. Na mně to funguje stejně jako všechny ostatní slupovací masky, které jsem zkusila. Nejdřív to tuhne, to je ta část bez problémů. Pak to ztuhne a mně stačí našpulit pusu a maska se začne odlupovat. Stačí mi pár grimas a skoro to ze mě upadne. Navíc, ať dělám, co dělám, nikdy, ale fakt nikdy mi maska neztuhne celá, vždycky tam jsou vlhká místa, která nejdou sloupnout a musí se umýt. Fakt jsem na to asi levá... a už nikdy si slupovací masku nekoupím (no nikdy neříkej nikdy a už mám další slupovací masku doma... samozřejmě opět černou). Takže z toho jen můžeme odvodit, že opravdu se mi ve tvaru obličeje nesloupla.

Ale tak jako dávám bonusové body za tu vůni, barvu a za to, že se jmenuje bílá, i když je černá... a to je asi tak všechno. Jo a na ty černé tečky to fakt nefunguje ani omylem.



Bílá - Tony Moly Tomatox Magic White Massage Pack

... je taky bělící maska. Že prý. A antioxidační. A je bílá. A naštěstí není slupovací. Toto je totiž prosím pěkně masážní maska. To je co, inovace z Asie. Nanesete, 3 minuty masírujete, smyjete a je hotovo. Tak poprvé jsme se na nějaké inovace samozřejmě dost vykašlala. A zvysoka, však já přeci vím, co s maskou. A neudělalo to se mnou nic. Absolutně nic. Podruhé jsem se na to vykašlala jen trošku a asi minutu jsem masírovala, pak to nechala zatuhnout a smyla. A zase nic. Trošku mi už docházela to vzorková balení, tak jsem vzala třetí a poslední a pořádně se do toho obula, nanesla, masírovala, jak masér na masérském kurzu, smyla... no a měla jsem novou pleť. Alespoň mi to tak přišlo. Pupínky zklidněné, pleť vyčištěná a rozjasněná, barva obličeje byla skoro jednotná, jak kdybych si dala krycí makeup. A protože nevím, jestli to nebyla jenom náhoda, hned jsem utíkala a objednala si další vzorkové balení na eBay... ale měla jsem koupit rovnou plné balení, už jen kvůli tomu obalu se to doma neztratí. 


20 komentářů:

  1. Jo, tak na Mooru jsem si taky vzpomněla po přečtení prvního odstavečku :) A ještě se přiznám, že jsem nad tou první fotkou před pár dny dumala, proč nám dáváš na výběr mezi jakýmsi krémem (bílá) a uhlem v tlusté vrstvě načáraným na ruku (černá). Ta černá mě fakt zajímá, vypadá to hrozně nevšedně, i když to (možná) nefunguje!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš... všechno má svůj důvod.

      Vymazat
    2. Spíš jsem chtěla říct, že minimálně ta černá vůbec nevypadala jako maska na té fotce na ruce :D Že nám s tím připravíš článeček, bylo jasné ;-)

      Vymazat
  2. Na tu druhou jsi me teda dost navnadila :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta masážní maska mě láká...jako všechno co je proti černým tečkám...ale mě většina věcí na tyhle problémy hrozně přesušuje... :/

    OdpovědětVymazat
  4. ked su tam vlhke miesta, musis pockat kym to uschne. resp. su to miesta, kde si si dala masku moc silnu vrstvu, takze este nestihla uschnut. nanasaj rovnomerne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslíš, že jsem fakt tak blbá, že by mě tohle nenapadlo? napadlo a můžu fakt nanést rovnoměrně, nechat to schnout hodinu a stejně tam budou mokrá místa, která musím umýt...

      Vymazat
  5. čoveče, asi to fakt bude tou technikou ;) já s ní problém nikdá neměla a to už jí používám léta :D slupuje se mi skvěle a v jedné vrstvě ... prostě ji musíš nanášet rovnoměrně a opravdu počkat, až úplně uschne (no a grimasy samozřejmě nedělat ;) v takovým případě by mi asi držel na obličej leda beton :D každá maska se začne povolovat, když se pod ní ksichtíš ... nějak mě ale tohle doteď ani nenapadlo, že by někdo zkoušel ... já jak nanesu nějakou takovouhle masku, tak automaticky nasazuju poker face, dokaď ji nesmyju)

    kromě techniky mě ještě napadá, že jsi koupila padělek, na druhou stranu mi to přijde, navíc u malého balení, nepravděpodobné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak asi to bude technikou. jako nebráním se tomu, ovšem doteď mě nenapadlo, že bych potřebovala seminář, jak nanášet masku. ale stejně ta maska ze mě jde dolů nějak snadno, na to, jak na každém blogu je zmínka o tom, že to fakt drží fest a náhodně to vytrhává chlupy, obočí nebo řasy... tak to u mě ani omylem. a krom toho ani náznak vytvarovaného obličeje jsem nedosáhla. nejdřív jsem si myslela, že je to tím, že toho dávám málo... teď už si to nemyslím. no rozhodně mám v tom balíčku ještě na jedno použití a další černou v zásobě, tak asi nanesu, nasadím poker face a nechám zabetonovat a třeba se dočkám.

      Vymazat
    2. noo, zas že by trhala chlupy, to mi moc nepřijde ... možná tak pidi chloupky na obličeji, ale obočí ... to už by se s ní muselo fakt hodně ryhle cuknout, aby ho vzala s sebou ;)

      možná toho dáváš moc, zkus si tu pleť tak nějak popatlat, aby to bylo všude stejně černé, ale zas žádná extra vrstva a uvidíš, jestli to nepomůže

      Vymazat
    3. (teda samozřejmě předpokládám, že si ji člověk do toho obočí cíleně nenanese, to by ho asi vzala :DD ale třeba jen její vrstva na jeho okraji ho určitě nevytrhá)

      Vymazat
    4. jj to je můj další pokus, vyzkouším naprosto úplně tenoučkou vrstvu. a tedy jako ne že by to bylo nějak důležité z toho kosmetického hlediska, ale fakt bych taky chtěla mít otisk obličeje, jak jsi nafotila ty... u mě vůbec nehrozí a nedaří se ani náznakem. jak jsi to jen udělala? asi jsem na to fakt levá a slibuji, že slupovací masku si už nekoupím. (tak jo možná ještě modrou shills, ale tím už fakt končím!)

      Vymazat
    5. tak mě napadá jestli není možné, že by to byl fake

      Vymazat
    6. no tak možný to je.

      i když kupovala jsem u prověřeného prodejce a teď jsem byla omrknout balení, sice jsem nikdy originál neviděla, že ano, ale natisknuté je všechno fest, nic se za dva měsíce užívání nikde nesmazalo, tubička vypadá tak jak nová.

      Vymazat
    7. spíš se podívej na konzistenci, jestli je to lesklý a vazký jako na tý mojí fotce, tak to padělek nebude, ta konzistence je prostě taková svébytná ;)

      jinak slupuju tu masku od čelistí postupně nahoru (a musí být úplně proschlá)

      Vymazat
    8. tak o konzistenci strach nemám, ta je podle mě správná. přesně taková lesklá a vazká.

      příště tedy budu stahovat odzdolanahoru a uvidíme, čeho se dočkám.

      Vymazat
  6. Nalákala jsi mě na Tomatox, moje jahoda by určitě společnost uvítala!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tu druhou mám doma taky ve vzorku, ale ta černá vypadá opravdu husťácky :).

    OdpovědětVymazat
  8. Vidim, ze mame podobny problem :)
    http://jewerellytobuy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. tyjo ta černá je hustá:-))) už jen pro srandu mě láká jí vyzkoušet.
    Ale já mám obecně problém se slupovacíma maskama, na moje citlivé tváře to není nic moc a navíc mám pocit, že mi to na inkriminovaná místa stejně nefunguje. Vyhovují mi masky od Lush. Nebo si občas umíchám lepivku podle Michelle Phan z mléka a želatiny, ale taky žádný extra efekt.
    Tomatox vypadá sympaticky, tu vyzkouším určitě;-)
    Izi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...