čtvrtek 19. dubna 2012

Luview: Lemon Balm Bubble Cleansing Foam

* koupené na stránkách Luview

Já vám nevím, nějak z této čistící pěny nejsem odvázaná. Proč?
  • Nechápu ten název a rozhodně bych očekávala, že něco, co se jmenuje Lemon Balm, bude vonět po citrónu. Voní to spíš... já vlastně ani nevím, tak neutrálně, neurazí, nepozdraví...
  • Taky bych čekala, že když je v názvu Bubble, tak to bude bublinkovat nebo nadměrně pěnit. Prostě, že s tím bude sranda nebo tak nějak.
  • Tato čistící pěna taky přehnaně slibuje a své sliby moc nedrží. Že prý hloubkové čištění pórů mikrobublinkami. No kdesi cosi, ale moje póry mají jiný názor. 
  • A ty mikrobublinky jsem taky nezahlídla, jen normální bublinky, asi jsou ty mikrobublinky moc mikro...
  • No dobře uznávám, že pěna je velmi jemná a šetrná, nedráždí pleť a možná snad i lehce maličko vyhladí. Ovšem nepočítejte, že se tímto odlíčíte. A na oči bych to taky nedávala, trošilinku to štípe.



Tak ale zase, abych tomu čistící krému až tak nekřivdila
  • Líbí se mi balení, je takové bílé béžovo trošku do růžova, velmi dívčí a něžné.
  • A je praktické, nikde nic neteče, přenusoodolnost ověřena.
  • Líbí se mi konzistence, je krémová, trošku mi připomíná Yves Rocher nějaký čistící krém, který už asi dvacet minut hledám na jejich webu, který je dneska nějaký pomalý, a stejně to nemůžu najít, že by ho přestaly prodávat, škoda ten byl výborný, takže to necháme asi při tom...
  • A líbí se mi barva, je bílá, lehce perleťová s odlesky... tak pěkně ladí s tím jednoduchým obalem.
  • A naštěstí už to mám skoro spotřebované, takže se nemusím dvakrát denně stresovat tím, že nevidím mikrobublinky... a už se moc těším až vyzkouším Soap&Glory.

A to je pro dnešek vše... .

5 komentářů:

  1. No tak, alespoň vím co si nekupovat i když nevím ani kde bych to kupovala, protože tuhle značku vůbec neznám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevíš, kde bys to kupovala? Vždyť ti to taam trb napsala - hned nahoru. A na BB krém Luview už tady recenze taky byla ;-)
      Mimochodem, mám ho zrovna na sobě. Na to, jak byl hutný a hodně make-upovitý, tak z něj mám dobrý pocit, pleť hezky sjednotil, lehce prozářil tam kde měl, póry mi neucpal, jenom trošku zvýraznil jednu šupinku na nose. Bude to chtít ale chtít víc zkoušek, ještě že ta prťavá lahvička je na množství tak velkorysá :)
      Verunka

      Vymazat
  2. Tuhle pěnu taky mám, čekala jsem taky extra čištění pórů, což se nekoná, ale zas je příjemná, docela hezky mi voní, líbí se mi balení kvůli jeho praktičnosti. Večer používám Silk Naturals meruňkový olej, ráno tuhle pěnu a jsem tak spokojená :). Znovu si ji už ale nekoupím, ráda zkouším nové věci (zatímco meruňkáče mám už druhou lahvičku, ten měnit nehodlám).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně, tato pěna je příjemná, ale že by to byla nějaká naprostá nutnost... tak to teda ne.

      Vymazat
  3. Prodej originálních šperků za levné ceny a tipy na dárky ns jewellerytobuy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...