pondělí 16. dubna 2012

Megs Makeup Box

Tak jo, dnešní článek je nejspíš poslední k tématu, že to je zdarma. A spíš to asi bude jen tak pro srandu... a pak pro všechny, kdo mají rádi Omlazení, umí anglicky a mají dostatek trpělivosti a cílevědomosti... protože já na těch 250 bodů asi jen tak nedosáhnu.

Meg´s Makeup je stránka věnovaná makeupu, takový trošku blog recenzí, diskuzní fórum a na tom vlastně až tak moc nesejde, protože... protože to hlavní je to, že svou aktivitou na této stránce získáváte body. A když získáte nějaký určitý počet bodů (50 - 150 - 250), tak si můžete objednat balíček vzorkové kosmetiky zdarma, jakože ani ne tak vzorkové jako spíš regulérní Beauty Box. A ten balíček si dokonce můžete objednat, i když nejste z Ameriky. Jako není to úplně zadarmo, zaplatíte $15 poštu, ale to není až tak špatné. Jo a hlavně musíte nasbírat těch 250 bodů (jasně, že chci ten největší balíček, přeci nebudu troškařit) - což je pro mě dost nereálné, protože mě aktivita na těchto stránkách moc nebaví. A to asi tak, že za měsíc působení jsem nasbírala 14 bodů. Jestli to dobře počítám, tímto tempem budu mít balíček za rok a půl doma.

Trošku mi s tím můžete pomoct tak, že kliknete na můj banner, nebotadyšupšupklikyklik a hned mám dalších čtrnáct bodů:



Samozřejmě si můžete zvolit cestu nepodporovat mé kosmetické úchylky, v tom případě se na stránku dostanete jednoduše www.megsmakeup.com.

Jo a teď jako, já mám všechny tyto informace vyčtené z internetu. Takže nic nemám ozkoušené na vlastní počítač, jak získat balíček a jak získat body se nejlépe dočtete na megsmakeup.com. No ale třeba to někoho chytne, body mu budou přibývat rychleji než mně a za dva měsíce si bude otvírat svůj vlastní balíček. A jen tak mě napadlo, že něco takového by mělo Omlazení taky zavést... (to bych ty body možná nasbírala už za rok).

27 komentářů:

  1. Neumím anglicky natolik dobře aby mě to tam bavilo a trpělivost taky moc nemám, tak jsem ti aspoň klikla:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. jako až tak o moc fakt nepřicházíš, jediné zajímavé tam jsou ty makeup body...

      Vymazat
  2. S angličtinou bych si možná vystačila, ale zas už mám tolik jiných aktivit, že další si dobrovolně přibírat nebudu i kdyby mě to tam náhodou bavilo :D Budu spíše v skrytu duše doufat, že na druhý pokus vyjde beauty box tady u nás v Čechách. Pár bodíčků jsem ti přidala (snad teda), tak doufám, že nás oblažíš recenzí, až ti balíček dorazí ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky děkuji. a myslím, že z jednoho počítače můžeš naklikat jen jednou, že si to asi ukládá cookies nebo tak. alespoň jsem zjistila, že z mého počítače mi to dalo jen jeden bod. ale zrovna jsem si řekla, že až budu ve škole, tak bych mohla zavítat do počítačové učebny a naklikat si...

      Vymazat
    2. Ale pochopila jsem to z textu dobře, že: 1 klik z 1 počítače = +14 bodů na tvůj účet, jo? Nebo to přibývá po jednom bodu za každé kliknutí? Teď nevím, jak to chápat...

      Vymazat
    3. nene přibývá to po jednom. 1klik=1bod, to já jsem to jenom proklatě vtipně (a zamotaně) napsala...

      Vymazat
  3. Já to schválně zkusím, díky za tip. Jsem zvědavá, jestli vůbec nějaké body nasyslím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš super blog, dnes jsem na něj narazila :) A tímto bych tě chtěla i pozvat na svou první Giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  5. jééé tak na tohle jsem dost netrpělivá:-((
    alespoň jsem ti odklikla odkaz;-)
    Izi

    OdpovědětVymazat
  6. Na to bych asi neměla trpělivost, nebo bych to prostě obešla ( stačí si otevřít okno anonymně a klikat :D )... Aspoň jsem ti klikla na banner :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem ti klikla. Jak to funguje se mrknu az doma, az budu mit vic casu. (Ted jsem v praci a prece nemuzu prokrastinovat na blozich a kosmetickych strankach, ze?)
    Ale jinak jak se znam, prvni tyden budu sbirat body jako silena a pak me to prestane bavit, tak nevim, zda u me ma cenu s tim vubec zacinat.

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji všem moc za kliky. ani já na to nejsem moc trpělivá, ovšem díky všem těm klikům budu snad za chvíli v polovině. a to už je jenom poloviční trpělivost... nebo si to za měsíc zopakujeme a bude...

    OdpovědětVymazat
  9. tak sem ti naklika body, máš je tam:-).

    OdpovědětVymazat
  10. toto ma zaujalo, hned som saregistrovala cez tvoj odkaz. inak...body pridaju az za registraciu a nie len za kliknutie, nie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. body se ti přidají po registraci:
      jeden bod za komentář
      snad pět za vložení obrázku do profilu
      čtyři za recenzi
      a jeden bod za každý klik, který přijde přes tvou adresu.

      Vymazat
  11. ahoj, mala vychytávka pro chronické klikače, aneb jak klikat z jednoho PC víckrát.
    0) smáznete si cookies
    1) připojíte se přes proxy a přes ní si klikete, ona vám dá jakoby jinou IP, takže se budete tvářit jako jiné pc.
    seznam proxy je tu http://www.proxy4free.com/list/webproxy1.html stačí kliknout na libovolnou a pak zadat do vyhledávajícho řádku stránku.
    To, že se vám změnila IP můžete ověřit tu: http://www.whatismyip.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to jo, ale nevím, na to jsem moc stará, čestná, blbá a líná...

      ale možná, až mi bude chybět deset bodů a fakt to budu moct chtít...

      Vymazat
  12. Trochu mi vadí, že nikde nevidím, co vlastně má obsahovat ten kouzelný balíček - množství, druhy apod. Nebo jsem slepá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nikde to tam není, já to zahlídla na nějakém blogu, byla tam snad tužka od nyx, maybelline colour tattoo, něco od urban decay a ještě víc... fakt jako celkem standardní beauty box, kde hodnota převyšuje cenu (viděla jsem ten největší balíček).

      ale nikde napsané to není, takže se klidně může stát, že tě v příštím balíčku vyšplouchnou...

      Vymazat
  13. Ahoj díky za tip. Dneska jsem se registrovala a jen za dnešek mám přes 30 bodů, takže mi moc není jasné jak můžeš mít za měsíc jen 14. Přitom jsem nic moc neudělala. Odklikala jsem tam nějaké hodnocení, přidala jednu fotku a sem tam napsala komentář. Jde to celkem rychle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, asi tě to baví víc než mě...

      Vymazat
  14. Tak som tam klikla, snáď dobre, lebo som z tej stránky zmätená :D Mimochodom, máš veľmi pekný blog, práve som naň narazila, budem sledovať :) Ja práve ten svoj rozbieham, ak chceš budem rada keď pozrieš :) http://missyfashionable.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. A teď jsem si uvědomila, že i u nás je jedna taková nějaká "podobná" stránka - ve smyslu: sbíráš hrozně moc bodů a pak za to dostaneš dárek. Je to femina.cz
    Momentálně jsou dárky za body tyto ( z těch, co jsou ještě dostupné - dobré a bodově nižší dárky jsou samozřejmě hned pryč): Adidas EDT, řasenka Avon, lesk na rty Avon, vitamíny pro hezkou pleť a balíček přírodní kosmetiky Nobilis Tilia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo, to jsem ani nečekala, že něco takového máme v česku. ale tam se tedy člověk musí docela ohánět, aby na něco dosáhl, nebo alespoň pro mě je například hranice 120000 bodů naprosto demotivující...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...